Eerised, ik heb lepeltjes van Nuby, een beetje plat zijn die. Hellen, wat goed dat Roos al uit een beker heeft gedronken! Ik moet daar allemaal nog mee gaan beginnen, maar ik volg het tempo van Kenji op. Dus met andere woorden, dat duurt nog wel even voordat ik daarmee begin. Torties, leuk dat het zwemmen goed beviel. En alweer ziek? Beterschap!
@ Ariel, ik ben met de administratie bezig maar ik kan nergens jouw betaling vinden, klopt dit'? wil je het even voor me nakijken?
Oké, Kenji ligt weer in bed, ben ondertussen voer voor de hond aan het koken (ja dat lees je goed, sommigen hier hebben flessen-weigeraars, hier thuis hebben we een brokken-weigeraar..), aardappels voor ons al geschild, groente, pannen, servies en bestek klaar gelegd en gepoetst en nu eventjes rustig zitten en weer verder lezen. Kenji drinkt trouwens al super goed uit de Difrax Antilekbeker. Als hij dorst heeft dan grijpt hij hem heel netjes met twee handjes vast en drinkt tot hij genoeg heeft Ook kauwt hij al heel goed waardoor ik hem het voedsel in stukjes van ongeveer 1 bij 1 cm aanbiedt op een bordje en ze dan zelf pakt, kauwt en netjes doorslikt *aldus een beretrotse mama * Weet je wat het mooie is van het forum hier Hier kunnen we net zoveel over onze baby praten als we willen haha!! Wie er zin in heeft leest het en kletst mee, wie er genoeg van heeft zet zn pc uit en we zijn toch ons ei kwijt Daarbij vind ik het geweldig dat we zo open staan voor elkaar en behulpzaam zijn! Jammer dat we niet gewoon allemaal bij elkaar in de buurt wonen eigenlijk!!
*Verder vanaf pag. 361* @Merakli, lief dat je ernaar vraagt, met pijnstilling is het goed te doen voor haar, alleen erg ongemakkelijk en heel vervelend. Gaat het inmiddels wel goed tussen jou en je s-moeder? Fijn dat de problemen met het uitzendbureau opgelost zijn! Weer een zorg minder he!! @Francesca, ik dacht dat je een grapje maakte met afzwemmen maar hij heeft dus echt al zijn eerste echte diploma!! Wat super leuk dat ze dat hebben voor die ukkies! Had er nog nooit van gehoord Heel leuk en een dikke proficiat voor Sem! Wat een rotperiode voor je moeder!! Poeh, lijkt me erg moeilijk om je moeder zo te zien.. @Wupped, welkom Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat een leuke spam van Daan Hij heeft een heerlijk ondeugend koppie!! @Rens, JEEEJ Enzo eindelijk weer doorgeslapen! Heeft hij de nac hten zo volgehouden? Wat stom van je s-moeder, dat je het niet altijd eens bent met elkaar oké maar het is jou kind en jij beslist daarover, beetje raar dat ze het recht dan maar in eigen handen neemt... Beterschap voor Enzo! Oh, trouwens, hadden jullie de fotowedstrijd gewonnen van Nutricia? Lees net het commentaar van je s-moeder... Hoe lomp is dat!! Wb de liga, als de stukjes niet te groot zijn kunnen ze er niet in stikken, de slokdarm is wat rekbaar en daar passen kleine stukjes liga best doorheen. Het is meer het vreemde gevoel waardoor babys gaan kokhalzen of hoesten. Desnoods wat drinken erbij aanbieden en als hij erg begint te kokhalzen de armpjes in de lucht en zachtjes op het ruggetje kloppen. @Jusi, Kenji ook bordje pap nu s morgens Haha bij onze Kenji was het de eerste keren ook geen succes omdat het hem niet snel genoeg ging maar inmiddels is hij er helemaal aan gewend Lees dat het vandaag al beter ging, in het begin duurde het hier soms zelfs 50min. Nu gaat hij als een tiet Hoe geven jullie Kenji dan normaal te eten? Liggend? Heb Kenji hier namelijk altijd zittend gevoed en kan me ook niks anders voorstellen eigenlijk? Kenji gerold Leuk is dat he !!! @Mamatob, gooi het er maar uit met je s-moeder Eigenlijk is ze gewoon heel erg zielig als ik dat zo lees... Zon groot complex dat ze het op iedereen projecteert behalve op zichzelf... Sneu eigenlijk maar ja jij zit er wel maar mooi mee! Wat een super gave schoenen!!! Loop ook 9 van de 10x op hakken, ik ben maar 1.59m dus als ik mezelf verhoog ben ik ongeveer even groot als jij zonder schoenen hahaha Goed zaken gedaan bij de V&D Die hebben idd leuk spul! Poeh, jullie zijn een hevige tijd door gegaan met je vader! Mijn geheugen valt ook zwaar tegen en kan me Sam28 ook niet meer herinneren..
Moest in 3 stukken..... en dan die 30sec regel ... @Kar, ik geloof dat ik op je hyves al had gereageerd of ik wilde het doen maar ben het vergeten.. Wat een super nieuws van Bjarne!! Heel, héél fijn dat de uitslagen zo positief zijn!! TOP!! Hele opluchting zeker!! Ohh trouwens, ik wil nog altijd een pb over de fakers Valt me net in !! Ons schema: Rond 8u: bordje pap van 150cc water + 5 schepjes voeding, 6 schepjes rijstebloem Rond 11u: Flesje 210cc + 7 schepjes Rond 13.30: Fruithap, 100gr. Rond 17u: Groentehap 100gr. Rond 19.30u: Papfles 240cc + 7 voeding + 5 rijstebloem Tussendoor altijd een Anti-lek beker Dixap (ene dag Appel, andere dag Peer) ter beschikking en na het bordje pap of het flesje een korst brood. @Hellen, misschien slaapt ze in het weekend beter omdat jij/jullie dan meer op je gemak bent? Heel leuke foto! Jammer dat het niet goed ging gister nacht.. Gelukkig kon je de nacht ervoor bijtanken! Oh dat lijkt me heel moeilijk met je haar! Misschien een lichtere kleur verven zodat je het minder ziet? Hoewel licht verven ook weer niet goed is voor je haar he.. @Babijtje, hoe is het met jullie en met Jurre? Ah lees net van vannacht! Hoe is het nu met hem? Voelt hij zich al wat beter? Beterschap voor de kleine man! @Rox, ligt er natuurlijk aan hoeveel er in dat flesje zit steeds of dat veel is maar het is ook niet echt te vergelijken, het verschilt zó veel per baby! Denk dat je dat zelf nog het beste aanvoelt. Hoe is het met jullie? Al wat beter contact met je zus? @Elizabeth, wat balen dat het allemaal in de soep liep in het hotel!!! Beterschap!! @Torties, oeh herkenbaar!!! Hier ging het ook al rond dat ik een extreem voorzichtige moeder was.. (ehh...? Oké..). Heb me er eerst héél kwaad over gemaakt, toen gepiekerd of het echt zo was maar ik weet het nu!! Dat heet VERANTWOORD!!! Hier was het trouwens een moeder die dat zei maar goed, als ik in haar ogen extreem voorzichtig ben dan vind ik dat een compliment want haar vind ik namelijk aardig onverantwoord en ongeïnteresseerd in haar baby..... Je doet het prima meid!! Je hebt het heel mooi opgelost en hopelijk komen ze ooit op hun woorden terug als ze in de schoenen van een moeder staan! Hoe was het babyzwemmen gegaan ?? Lees het al Goed bezig hoor met studeren ! Beterschap!!! @Mare, Alice een aanrader dus! Mijn moeder wilde met mij gaan maar die kan nu niet dus Bart maar eens aansporen, die wilde hem ook zien. 3D vind ik juist heel gaaf maar idd even wennen (tenminste, bij Avatar). Ondanks een oververmoeide David bij thuiskomst een fijne dag gehad? Hoe ging de vaccinatie? Gefeliciteerd voor en met je nichtje Dan heeft ze het nog goed volgehouden he!! Na een spannende tijd! Ik geloof dan niet in een God als persoon maar ik geloof wel dat je het kindje krijgt dat voor jou bestemd is en David heeft geduldige ouders gekozen die het beste met hem voor hebben en alle grenzen verleggen om hem het beste te kunnen geven @Eerised, heerlijk meid dat je zon goed weekend hebt gehad, je was er ook aan toe he!! En dan meteen 3 nachten De luxe Hahahaha geweldig zon acties Herkenbaar!! @Twinkle, wb hyves helemaal met je eens en dat is ook wat ik Geralda heb gestuurd Hahahaha Yanoah dus ook al van het gillen Gewéldig he Lig echt dubbel dan!! Hahaha dat mopperen deed hij al eventjes en pruttelen en met zijn tong uit zijn mond spetteren en dan keihard lachen als de voeding om je oren vliegt Kenji heeft een vrij strak ritme wb voeding en daardoor ook met slapen, kan er vaak de klok op gelijk zetten maar omdat hij niet altijd in bed ligt om te slapen maar ook in de wagen als ik buiten bezig ben, we weg gaan bijvoorbeeld kan het wel eens voorkomen dat hij heel lang wakker is of juist heel veel slaapt. Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, als hij maar uitgerust en tevreden is en dat is hij eigenlijk altijd wel Oh dat meen je niet, ik zal een kaarsje voor jullie branden voor een goede uitslag 9 April.. Dikke knuffel!! @Madwin, nogmaals ook voor jou dikke knuffel!! @Mama zeggen, Kenji zegt al een tijdje als hij knottert mèmè heel leuk @Ikbenhetmaar, hahahaha dat is idd toeval van Ruben en jij! @Kinderstoel, eigenlijk zouden we de Chicco van Sembem overnemen maar dat is praktisch niet te doen dus hebben we een andere Chicco gekocht op MP, een blauw/grijze Chicco Polly met dierenafbeeldingen. Heb hem wel even grondig gepoetst en de bekleding en riempjes in de was gegooid want dat was hard nodig (jeetje wat een vettig ding!!! Vraag me af hoe sommige mensen iets zó vies kunnen laten worden), nu is hij op de gebruikerskrasjes na weer als nieuw en Kenji voelt zich er de koning in Eten gaat ook beter zo!! @Sembem, haha geweldig die praatjesmakers he En idd een pasgeboren baby is echt mini tegenover onze beren Ben heel benieuwd hoe het je bevalt bij de dieetiste! Knap dat je vast begonnen bent Kenji zit sinds pag. 180 bij me op schoot en slaat steeds op de laptop dus laatste paginas even vlug doorheen gegaan, aardappels koken en ga dus weer gauw verder hier!
Meiden dragen jullie wel eens zo'n harembroek? Aaan de ene kant vind ik ze er niet uitzien, net van die drollenvangers maar ze lijken we wel erg lekker zitten. iemand ervaring?? Ben de site van wehkamp aan het leeg kopen
hallo, hahaha pluk,meen je dat echt!?kylian-bonen!?ja die zou ik ook zeker in mijn tuintje planten!wel leuk joh!! madwin:jeetje sterkte meid!! hopelijk mag ze nog lang genieten van yanoah! twinkle:hier ook last van de hormonen!ik kreeg er paniek-aanvallen van,maar het is nu al een heel stuk minder en het gaat steeds beter en beter. hahaha hellen,leuk hè die tong zo rond dat teutje!? blijven aanbieden en dan gaan ze het van zelf wel door hebben op een keer. torties:weer ziek !beterschap . ben benieuwd naar de spam van het baby-zwemmen! mijnekleine:krijgt jou hond dan ook groentepapjes?of friet steak? wel een verwende hond moet ik zeggen als jij kookt voor hem!!! kenji is vlug met die dingen seg!noa moet (bijna) alles nog leren! sembem:nee,harembroek! ik heb er te korte benen en een te dikke kont voor,dan lijk ik net op een m&m-eke! ikbenhetmaar:mijn betaling al binnen?(ja ik kan zagen ,ik weet het) hier weer lekker gaan wandelen na de middag! oh het weer is zo heerlijk,ik verheug me al op de zomer en woensdag geven ze terug 18 °C ,zalig!!! net noa een fruitpapje gegeven van mango-peer en appelsien,smullen dat die dan doet hè,niet normaal! nu ligt ze lekker in bed,ze was dood-op van het wandelen,ja,ze slaapt wel,maar is vrij vlug wakker en wil dan ook niks missen als ze in de buggy zit!
@ Sofie, nee hoor.. uit ervaring weet ik dat buitenlandse overschrijvingen soms heel lang onder weg kunnen zijn. Ben altijd wel benieuwd waar het dan blijft hangen.. mja dat zullen we nooit weten
nee,zoiets zullen we nooit te weten komen,maar ik weet wel van een vriend van mij (bankbediende) dat als er loon gestort moet worden en dit komt aan bij de bank op vrijdag dat ze dat bijhouden tot maandag(eer het op de rekening staat) voor de intrest! hopelijk blijft dat broekje ook geen 10 dagen weg!