Ik zie dat je al weg bent. Maar wij hebben hier een keukenmachine, waar we dus de groente en aardappels in mikken, en aanzetten maar! Superglad komt het eruit.
@ Twinkle: Ja meid, ik hoop heel erg voor je vader dat hij het niet heeft! Mijn vader is er achter gekomen per toeval door een routine gezondheidsonderzoek via zijn werk. Kwamen ze er achter dat het bloed niet klopte. Toen bleek dat hij een tumor had in de darm die ook naar de maag was doorgegroeid. Omdat het een vrij agressieve vorm was, was het een spannende tijd. Ze hebben hem vrij snel geopereerd en gelukkig ook de helft van de maag kunnen bewaren. Hij was zo blij dat hij nog gewoon kon eten daarna. Na de operatie heeft hij een half jaar chemo gehad, wat op zich nog wel mee viel, hij was alleen vrij moe en slap maar niet zo heel erg misselijk of zo. Hij is inmiddels al weer 6 jaar 'genezen' en krijgt elk half jaar controle. Tot nu toe ziet alles er heel goed uit. Darmkanker is een van de best behandelbare vormen van kanker, als ze er op tijd bij zijn (bij mijn vader waren ze zelfs vrij laat met ontdekken en toch heeft ie het gered), want van je darmen heb je VEEL en dus kun je er ook wat van missen zeg maar, klinkt heel cru maar is wel zo... In elk geval veel sterkte met het onderzoek, hoop dat het geen darmkanker zal zijn. Ik ken de bezorgdheid! Is echt zwaar.
@ rensje: Ik heb heel veel last van mijn schouders en armen. Als ik de maxi cosi van het KDV naar de auto heb gedragen (ik denk 40 meter lopen) heb ik echt pijn en krachtverlies in mijn armen, dat trekt dan langzaam in de avond weg. Maar ik merk wel dat ik veel last heb vooral van mijn onderarmen. Had er eigenlijk nog niet aan gedacht dat het ook Carpaal tunnel syndroom zou kunnen zijn. Als ik ze belast heb heb ik daarna dus echt tintelende armen en het gevoel dat ik niets meer kan optillen! (heb laatst ook echt een glas bijna kapotgeslagen omdat ik het wilde optillen en niet lukte)
jaaaaaaaaaaa leuk he, mijn bestelling komt ook morgenavond!!! Twee rokken, een heel leuke tuniek van esprit en mijn killer heels!!! dames, ik ben kapot moe, ik ga naar bedje! welterusten en ik gun jullie allemaal een heerlijk rustige nacht!
Goeiemorgen!! Zo heb al opgeruimd, vaatwasser uit en weer ingeruimd, mezelf verzorgd en de tas staat klaar. Zometeen Kenji zijn bordje pap en dan werken Morgen hebben ze voor het zuiden hier 20 graden gemeld!!! (maar daarna koelt het weer af...) @Jusi, dat ligt natuurlijk heel erg aan het soort wipstoeltje idd en in welke stand hij staat Met pijnstilling is de pijn wel te doen zegt ze, dat scheelt!! @Sembem, mijn trainster is ook geopereerd aan Carpaal Tunnelsyndroom aan beide polsen en die is ook volledig van de klachten af nu @Mamatob, dat jij nog sleept met de MC Dat heb ik na één maand al opgegeven, wat een onding om mee te sjouwen! Hier heb ik Kenji gewoon op de arm en de MC staat in de auto en blijft in de auto, kan me voorstellen dat je daar last van krijgt Maar wanneer je scheef/verkeerd of te zwaar tilt kan het ook zijn dat een zenuw klem gaat zitten, dat kan door je hele arm (nek en rug) trekken waardoor je ook die klachten kan krijgen.
goedemorgen, hier een redelijke nacht, al kan ik mij niet meer herinneren hoe vaak ik wanneer heb gevoed, het was een paar keer maar ik ben zo moe. @mijnkleine: was je altijd al een ochtendmens? ook voor david zou ik voor 7 uur echt niet zoveel gedaan kunnen hgebben. david had deze keer gelukkig niet zoveel last van de prikjes. hij voelt nu een beetje warm maar verder geen reactie. straks maar even naar zijn benen kijken en echt temperaturen als ik hem ga verschonen.
Goeiemorgen! @Alisa Wat een droppie! heb weer leuke zwemfoto's voorbij zien komen! Wij willen ook graag, maar deze keer is mama weer ziek. Pppfff ziet er zo leuk uit! @MamatoB Wow... daar heb ik al in geen jaren op gelopen!!! wat een hakken, inderdaad killerheels! Zijn wel erg leuk! Ik moet weer wennen aan hakken. Het enige waar ik tijdens mijn zwangerschap op liep (het enige wat paste) waren mn Uggs. Behoorlijk oncharmant. Oeh lopen met de MC doe ik ook niet hoor. Ik krijg het ook niet voor elkaar en neem de vent ook lekker op de arm. @Eerised hahaha wat een lol moet je daarom gehad hebben. Compleet onder de bagger en nog niet eens binnen! Leuk hoor zon avondje met de meiden! Jammer hoor dat veel vriendinnen je laten gaan... ach wij hebben wat zij missen toch? @Mare, fijn dat deze prikken (vooralsnog) goed zijn verlopen. Voorlopig zijn we er even vanaf gelukkig! MMm super dat David wat langer tukt, maar jammer dat dat alleen in de draagzak is. Ppppffff.... maar goed je hebt toch wat meer tijd voor jezelf al is het beperkt. @Sofie, oh wat leuk om dat met Jens te doen! Zijn eigen moestuin! Bijna alle kinderen vinden dat geweldig! @Mijnkleine, hahaha zooooo herkenbaar wat je schrijft over een bul. Wij hadden thuis een Engelse Staff. bull en sjees wat koppig, eigengereid, heerlijk beest was dat! En inderdaad niet vreten he... wel een werk hoor dat alles koken, maar als hij inderdaad zo energiek is moet je toch wat! @ Twinkle en MamatoB; meiden wat een verhalen.... zo moeilijk lijkt me dat. Fijn dat jouw vader al zolang weer gezond is. Hoop dat dat altijd zo mag blijven. Twinkle dat wens ik ook jullie toe. Sterkte meis!
Gisteren is vriendlief weer naar het CB geweest. Alleen, want ik moest met mn zieke hoofd naar school voor verplichte gesprekken. DE plekken van eczeem waren gisteren erg rustig en leken weg te gaan, maar helaas sinds gisteravond komt het weer heviger terug.... ik heb nu nog niet het idee dat het kma is. Ondanks de pepti voeding, maar goed we maken de 6 weken gewoon vol en dan zien we wel. De kinderarts neemt over 2 weken contact met ons op. Natuurlijk zijn we ook gegroeid! En flink alhoewel ik denk dat het meten afgelopen maand of deze maand niet helemaal zuiver is gegaan. Grote vent is nu 74 cm en weegt 9570 gram!
good morning everybody!!! jusi : slowchat mag voor mij in een ander kleurtje,maar het hoeft niet,ik ga meestal wel alle pagina's door. en euhhmm hoe ist met mijn toekomstige schoonzoon??? eerised:hier is de groentenpap nog altijd heel glad,ze wil anders niet eten,buiten brood,dat zabbert ze helemaal weg. hier gebruik ik de babycook voor het te mixen en je kan een blender gebruiken. en ze is nog maar 6maand hè,die eten meestal een prakkie rond de 9 maand. mijnekleine:weer druk bezig geweest,zoals elke morgen!! heerlijk hè dat lekker warm weer!?ik ben er al op gekleed en heb mijn birkenstocks al boven gehaald! elizabethje:die van jou is goed gegroeid!das 2kg meer dan noa en 8cm groter! misschien even een tipje voor het exzeem,hier smeer ik er lipikar baume van laroch posay op,ik heb 3 dagen moeten smeren en alles is weg en het komt niet meer terug. hier een heerlijke nacht gehad!!zalig! we sliepen de laatste 2 weken zo slecht hè en nu hebben we allebei eens goed door geslapen tot de wekker ging en geen enkele keer wakker geworden vanacht. noa heb ik gisteren na haar fruitpap om 17u in bed gelegt en om 19.15u hebben we ze eruit moeten halen anders zou ze de nacht door slapen en om 20.30u heeft ze een fles pap gehad en terug bed in en die hoor ik niet meer tot de wekker gaat! s'morgens slaapt die na haar fles 1u namiddag 45min en s'avonds zou ze door slapen als ik haar niet zou wakker maken,gek kind!
Sembem: ik heb het waanzinnig getroffen met mijn ouders! Helaas zullen Roos en ik ze enorm gaan missen als we moeten gaan verhuizen ik hoop nog steeds héééél hard dat mijn Lief het ziet zitten om straks hierheen te komen Rensje: ik zou ook niet mijn huis gaan verkopen onder voorbehoud hoor! Straks raken die mensen hun huis niet kwijt en dan zit je. Hier nog wel restklachten, met name van het bekken, schouders ( van eentje kan ik mijn arm zijwaards niet omhoog krijgen) en ook wel de linkerpols. Torties: leuke foto van jullie in het zwembad! Eerised: jammer dat je vriendinnen bent kwijtgeraakt na de bevalling.Eigenlijk waren dat geen dinenn, natuurlijk, want échte blijven wel. Als je de hele dag ook nog eens thuis bent, lijkt het me inderdaad best wel eens saai. Ik kom sá vonds doodmoe thuis en ja..ik mis natuurlijk wel iemand om tegen te praten en tegenaan te kruipen, maar ik heb er dan wel een drukke dag vol mensen op zitten. dat scheelt wel! @ sjouwen met MC: ja..dat doe ik dus ook nog. Behalve langere stukken, dan zet ik um op he tonderstel. Doet ook best pijn aan het bekken, omdat je zo vedraaid loopt. Ach nog even.als ze goed zit, stap ik over op de autostoel die op haar staat te wachten en de buggy Mijnkleine: nee..jij bent niet te vertrouwen * vette knipoog* Zooo Elizabethje: de kleine groeit lekker he? Vervelend van die plekken. Roos heeft af en toe wat eczeemachtige plekjes op de rug....maar ik kijk dat maar even aan. Wel: Rozemoos had gister erg goed gedronken bij opa en toen ook nog wat aan de borst, toen heeft ze nog een schaaltje yoghurt met liga op en om 20.00 uur nog even de borst voor ze in bed ging. En toen...bleef het stil. Tot ik om 3 uur wakker werd met een supergestuwde en héél erg pijnlijke borst (tja..omdat ze ineens een flesje leeg had gedronken, had ze lang niet zoveel bij mij gedronken dan ze normaal doet) en een kleddernat t-shirt. Dus ik heb mevrouw wakker gemaakt en vriendelijk verzocht te drinken. Nou...ze trok in nog geen 10 minuten die hele borst leeg en viel weer als een blok in slaap. Ik ben er nog verbaasd over. Ik duim dat de trend zich voortzet En ze rolt en rolt en rolt maar om nu. Gister deed ze het weer een keertje zelf, maar tot op heden gebeurde het eens een enkel keertje en naar mijn gevoel haast meer per ongeluk dan bewust. Maar vanmorgen, ze lag echt nog geen 2 tellen in de box, rolde ze "hup"om. En als ik ze dan weer op de rug lag, deed ze het weer. En weer en weer. Helaas ook nadat ze bij me had gedronken, dus en kletste een enorme golf melk *PLONS* zó de box uit. Ach..lang leve laminaatvloeren Het lijkt echt wel..of Roos ineens een soort spurt van ontwikkelingen heeft genomen. Het zou me dan ook niets verbazen, als het vorige week niet alleen ziek-zijn, maar ook een sprongetje was.
@Hellen Ja of een meetfout, want het is wel erg veel in cm in 1 maand, maar goed. Dat van dat sprongetje kan makkelijk hoor! Hier heeft Luca ook een topweekend gehad (NOT!!!), maar kan echt zo veeel meer ineens... Oh fijn dat Roos van de fles heeft genoten, maar auww wat lijkt me die stuwing dan pijnlijk....
@hellen: nou dat klinkt echt super! behalvede gestuwde borst dan maar ja als ze het dan gelijk leeg drinkt en verder slaapt valt er ook weer mee te leven. mijn kind is echt zo raar. hij ligt nu al sind meer dan 20 minuten in de box en ik hoor helemaal niks van hem. dus ik ben al een paar keer wezen kijken. ja ik weet het overprotective maar normaal gesproken zou hij al gehuild hebben. maar hij ligt dus de hele tijd te knuffelen met zijn panda beertje. tss gek kind
hellen:ze zou misschien de nachten nu door slapen nu ze zo goed heeft gegeten! super,alleen de stuwing is iets minder,maar daar wen je vast ook aan als roos door slaapt. mare:fijn toch dat hij zich vermaakt in de box! beter dit dan als hij zou huilen hè
goedemorgen, Linde gister om 20.00 haar bord pap op en door naar bed zoals altijd.. om 00.00 schreeuwen en ruben kreeg haar niet stil, dus fles maar gepakt en hoppa mevrouw slurpt zo 210 weg..niet zo gek dat ik er dus net maar 150 in kreeg. Ag ze zal het wel nodig hebben, maak me er niet druk om.. Zometeen wordt Linde opgehaald en ga ik aan het werk, wat een lekker weer is het al! @ Joyce, tot straks meis, heb er zin aan! @ Hellen, jaaa wat een goede nacht, en wat goed van roosje dat ze zo goed haar flesjes had gedronken bij opa! Lees straks vanaf de zaak de rest.. xx
@ikbenhetmaar: nee idd als zji het bljkbaar nodig had gister avond. wij hebben ook dagen dat wij meer trek hebben omdat wij bijvoorbeeld drukker waren ofzo. ik wordt trouwens vandaag nog gebeld door de ka. ik ben heel benieuwd hoe zij zal reageren en of zij nog iets nuttigs te zeggen heeft of net als de meeste mensen er laks over gaat doen
Een hele goede morgen dames!!! @mijnkleine: Natuuuuuurlijk ben jij de faker niet joh,hahaha!!! En wij wonen toch in een goed deel van het land he, morgen en donderdag 20 graden, jieeeeehaaaaa !!! @ maxi cosi: Verrek, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Wij hebben nu maar 1 maxi cosi en omdat mijn man haar altijd brengt en ik haar altijd haal, slepen en zeulen we elke keer met de MC heen en weer. Maar meen je nou dat het in me opgekomen was om er nog een aan te schaffen???? Als ik er gewoon tweedehands een fatsoenlijke bij koop, kunnen we allebei gewoon de maxi cosi in de auto laten staan, en hoeven we nooit meer te slepen, jeyyy!!!
@mamatob: bedenk je wel dat als je een 2e hands mc koopt je nooit weet wat er mee gebeurd is? er kan al een ongeluk mee gebeurd zijn wat je vanaf de buitenkant niet kan zien en toch is een mc dan niet meer veilig
hoi meiden! hier ook weer een goede nacht! sem sliep van 21.15 tot 08.00 uur! zelf werd ik om 6 uur wakker! man man wat ben ik ongesteld! waar komt het in hemelsnaam vandaan??? ik heb gewoon weer dat grote verband ingedaan wat ik na de bevalling ook droeg! gister ben ik wel 4 keer doorgelekt!!! bah!!! hier is het ook alweer mooi weer!! @ikbenhetmaar: had nog gelezen dat je een keer samen wilde gaan zwemmen!! leuk!!!! doen we!!! misschien als je een paar keer gaat linde het steeds leuker gaat vinden! @hellen! ohh wat fijn voor jullie dat het zo goed ging!!!!! ik duim voor jullie dat het zo goed blijft gaan!! @mare: sem kan ook heel goed knuffelen met zijn muis! hahaha dat ding is bijna groter dan hem!! @elizabethje: wat is ie goed gegroeid!!!! en hier ligt het er ook maar aan wie hem meet hoor! volgens mij is het nooit helemaal correct! @sofie: pffff wat een pompoen hahahaha maar kiinderen schijnen het wel lekker te vinden! ik ga denk ik ook maar een stukkie halen!! @joyce en ikbenhetmaar: veel plezier bij jullie mini meeting!! Men moeder heeft me mijn kinderboek gebracht!!! zo leuk om te lezen!! zo was ik bijvoorbeeld 3 maanden toen ik al groente at en met 6 maanden at ik al compleet met de pot mee! hahaha vroeger mocht het nog he!! kun je zien dat we daar ook gewoon groot mee zijn geworden!! met 6 maanden had ik mijn eerste tandje! bij sem zie ik wel 2 bobbels maar nog geen tandjes!!!
mamatob:ik denk dat dat geld is weg gesmeten,want eigenlijk gaan ze binnenkort zelfstandig zitten en gaan ze naar een autostoel gaan! hier heeft cb gezegt dat ik ze al in een autostoel mag zetten,omdat ze al vrij goed rechtzit met haar rug.