September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook problemen met de vlekken die die potjes veroorzaken in de kleding? Vooral de potjes met wortel, ik kan die slabben en kledingstukken wel weggooien.
    Dus nu eet Yanoah in zijn romper... en daarover heen een slab. Maar hij krijgt het nog voor elkaar om zijn eten in zijn romper te krijgen.
    Ik baal er echt giga van dat ik die vlekken er niet uitkrijg... Net als bananenvlekken :(

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Madwin, jep hier een mooie deken van Lodger naar de knoppen...

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh madwin,ik geef noa nu wel geen potjes,maar ik krijg alles uit de kleren!
    heb nog geen enkel vlekje dat er niet uit gaat.

ik denk dat dat echt iets te maken heeft met de voedingsstoffen en kleurstoffen die daarin zit.
    ze zeggen wel dat dat er niet inzit,maar overal zit dat erin.

4. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat je mannetje eczeemplekken heeft! Hopelijk vinden ze de oorzaak ervan.
    Woh je mannetje is zeker goed gegroeid zeg! Fijn!

5. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik les altijd op vrijdag maar volgens mij kun je de hele week terecht voor vrij zwemmen!

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Meiden klets toch eens niet zoveel.. ik ben aan het werk en zo kan ik het echt niet bij houden! :p

Volgends mij kan ik boxkleden voor 2,50 per stuk ex btw in kopen.. zal het vanmiddag als het rustig is even na kijken.

Nou mijn winkel is niet groot maar had toch net even een klant van bijna 900,- :D

7. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn toch! Misschien komt het wel door de behandeling bij de manuele therapeut! Ons zoontje is daar ook zo van op geknapt. Huilde ook veel, maar door de behandelingen werd hij ook veel rustiger en ging spelen... wij wisten niet wat ons overkwam.

8. Ikbenhetmaar, zo dan!!!!! Dat is goed voor de zaken zeg.. Jeetje!

Vlekken in kleding, ja hier ook door die stomme potjes. Ik krijg alles eruit behalve die vlekken van de potjes!
    Ik wil die dingen ook helemaal niet geven, maarja ze wil geen zelfgemaaktprut:p..

Hier is een heel leuk shirtje van de H&M verziekt die bij een rokje hoorde :(.. Ga denk toch maar kijken of ze hem nog hebben bij de H&M, want het is zo'n leuk setje!

9. Ik word constant gebeld door een geheim nummer.
    En dan neem ik weer is een x op omdat er zo vaak gebeld word, dan denk ik, miss is het wel een bekende..
    Dan hoor ik heel veel mensen op de achtergrond (lijkt wel een call-center) en dan zeg ik: Hallo!
    En dan blijven ze een paar seconden hangen, en hangen ze op.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Nog 2 pagina's en dan deel 4..

10. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel een tweede handse MC gekocht voor in de fietskar.
    Voor in de auto hadden wij ook tweedehands autostoelen gekocht via Marktplaats. Ik had er op een gegeven moment 4 nodig :$
    Eentje hebben we nieuw gekocht, de andere 3 tweedehands.
    We hebben wel gevraagd of er geen ongelukken mee waren gebeurt. En aangezien we ze bij de mensen thuis hebben opgehaald konden we wel kijken of ze betrouwbaar waren.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    vlekken: ik krijg alles uit de kleertjes van Linde met vanish.. echt wonderspul :D (en nee ik heb geen aandelen daarin ) ;)

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    aah okee dus de maxi cosi axiss (draaibare stoeltje) wel :D
    voor hoeveel kan je die leveren denk je ?

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ]

zoveel!!!! jemig wat hebben ze dan wel niet meegenomen!! jou kleding is niet zo duur!!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties, zal ik vanavond voor je gaan uitzoeken meis.. :)
    Heb de inloggegevens van die leverancier thuis liggen.

15. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons werd duidelijk aangegeven dat de kids absoluut niet eerder dan 9 maanden in een autostoel mogen. De mc blijft toch het veiligste stoeltje tot dat ze er met hun hoofdje bovenuit groeien!

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    3 tassen vol..:D

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ ikbenhetmaar: :$ KATSJINGGGG!!! :D Kassa!!!! :D
    Die boxdekens ben ik wel in geinteresseerd! Heb nu maar 1 fatsoenlijke, die andere vind ik niet zo leuk ,dus kan er wel een extra gebruiken!

@ afvallen:
    Voor de dames die (net als ik) nog wat kilo's kwijt willen, hierbij 6 tips die ik gevonden heb op een site:

Snel afvallen tip 1:

Eet langzaam – Dit is een bewezen methode om eerder een vol gevoel te krijgen. Neem de tijd voor je maaltijd en maak er een gezellige gelegenheid van. Doordat je eerder een vol gevoel hebt, zul je ook minder snel te veel eten.

Snel afvallen tip 2:

Eet 5 tot 6 keer per dag – Door zo vaak te eten per dag zorg je er voor dat je bloedsuiker niveau constant blijft over de hele dag. Je hebt de hele dag meer energie en je voelt je nooit slapjes tussen maaltijden in. Het voordeel is daarnaast ook nog dat je minder pieken in je bloedsuiker niveau krijgt. En juist in de hoge pieken slaat je lichaam vet op!

Snel afvallen tip 3:

Eet ALTIJD een ontbijt - Ik heb er zelf ook een tijd moeite mee gehad maar je merkt dat je veel meer energie hebt in de ochtend als je netjes een ontbijt eet. Zorg er voor dat er veel vezels in je ontbijt zitten door volkorenproducten te eten. Een goed ontbijt zorgt voor een goede stofwisseling die veel minder vet opslaat.

Snel afvallen tip 4:

Eet minder zodra de zon onder gaat – Wat ik hiermee bedoel? Zo belangrijk het is om het ontbijt niet over te slaan om je stofwisseling op gang te krijgen, zo belangrijk is het ook om minder te gaan eten zodra de avond valt. Je lichaam is dan minder actief en minder goed in staat om de calorieën die je op eet te verwerken. Let daarom op dat je niet te veel eet ’s avonds.

Snel afvallen tip 5:

Stop 3 uur voor je gaat slapen met eten – Eigenlijk is dit een vervolg op de vorige tip. Omdat je lichaam minder actief is, en je stofwisseling langzamer werkt, helemaal als je slaapt, is het belangrijk om niet meer te eten vlak voor je gaat slapen.
    Veel mensen hebben onterecht het gevoel dat ze honger hebben rond 21:00 uur of nog later en plunderen de koelkast voor ze gaan slapen.
    Daarom is dit misschien wel de moeilijkste tip om vol te houden, maar het is gelijk ook de tip waarmee je het snelst afvalt zonder dat je er écht iets voor hoeft te doen.

Snel afvallen tip 6:

Eet veel groene groenten – Probeer om in elke maaltijd groene groenten te eten. Waarom? Omdat groene groenten heel erg veel belangrijke vitaminen en mineralen bevatten. Bovendien zitten ze vol met vezels die voor een goede stofwisseling zorgen.
    Eet daarom vaker een salade met sla en eet vaak spinazie en broccoli.

Groene groenten zorgen ook voor een lage bloedsuiker niveau en daarmee voorkom je dat er hoge pieken ontstaan. Die hoge pieken in het bloedsuiker niveau zijn zoals ik al eerder heb verteld er de oorzaak van dat je lichaam vet gaat opslaan.

Waarschijnlijk moet jij je eetgewoonten behoorlijk aanpassen om deze 6 tips ook daadwerkelijk te kunnen toepassen. Maar vergeet niet dat er geen wondermiddelen bestaan als je snel wilt afvallen.
    Je moet er wel een beetje moeite voor doen, maar met deze 6 tips zul je merken dat het makkelijk vol te houden is. Veel diëten zorgen er voor dat je lichaam in een soort overlevingsstand gaat functioneren. Je stofwisseling gaat steeds langzamer om energie te besparen, er komt immers ook veel minder energie in de vorm van voedsel binnen.

Met deze tips voor snel afvallen bereik je juist het tegenovergestelde: je lichaam gaat veel sneller calorieën verbranden! Dan is het ook niet zo erg als je een keer een gebakje eet want je lichaam verbrand het veel sneller en slaat de vetten minder snel op dan bij een standaard dieet.

18. Hier ook Vanish, maar in wit is het toch troep, die gr*f potjes!

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ MC: ja, ik laat Britt dan ook liever wat langer in de MC als dat toch het veiligste is. En aangezien ze in die nieuwe tot 13 kilo kan, kan ze hopelijk toch nog wel een paar maandjes vooruit :p

@ werk: pfff druk hier,maar heb geen zin!!!

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, de tip..
    Emmer met lauw water, schep vanish erin, nachtje laten staan.. daarna de wasmachine in.. en hoppa alles is eruit :D

Wie opent een nieuw topic alvast?

Deel Deze Pagina