Zo dat is al een tijdje. Sem ligt vanaf 17.50uur dus moet er ook zo uit. Ik ga zo meteen maar met hem in bad. Vanmorgen is de kapster geweest dus mn nek kriebelt nog een beetje. Ff lekker uitspoelen.
aah ik ben net al geweest,dan zit ik dadelijk al rustig in mijn pijama en word het niet zo laat na de drukte van de jongens die ook rond 20u gaan slapen. ik zou ook dringend naar de kapper moeten,het is geleden van voor de zwangerschap.
Mijn kapster komt iedere 6 weken om te knippen en highlights te zetten. Voor 35 euro ben ik klaar. Onze oudste knipt ze voor 8 euro. Das ook geen kont he?!
hahaha redden wel,maar dan ga ik ook ons noa wakker maken en ze in bad enzo doen misschien tot straks!
meiden, ik ben een middagje weg en hoppa 14 pagina's Heb veel geklets gelezen en volgends mij niet veel gemist
Manlief belde net vanaf het werk. Wij willen in het nieuwe huis Novilon in de woonkamer en of ik nu van plaatjes van internet wil kijken welk ik de mooiste vind zodat hij stalen mee kan nemen via een klant. Nou ben ik daar mee bezig maar wat is dat moeilijk zeg.........leuke opdracht heeft hij bedacht