September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh wel handig dat ie stalen mee kan nemen. Heb je al enig idee wat je wilt?

2. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Er vallen er een hoop af booky maar vind het van een plaatje heel moeilijk te beoordelen of ik het mooi vind.
    In ieder geval een houtmotief.

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja is ook lastig vanaf een plaatje. Wel super leuk hoor om lekker met de inrichting van je nieuwe huis bezig te zijn. Moeten jullie er veel aan doen?

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nee dat valt op zich wel mee. Boven de slaapkamers behangen en laminaat leggen en beneden laten we de stucadoor stuucen waar nodig en daarna spachtelputz er op doen.
    Dan de Novilon laten leggen dus eigenlijk alleen zelf alles boven doen. De kozijnen zijn kunststof dus daar hoeft godzijdank niet geverfd te worden. We denken het met 2 weken wel te redden.
    De precieze sleuteloverdreacht horen we bij het tekenen van het voorlopig koopcontract.
    Wij wonen zelf huur dus hoeven alleen maar op te zeggen en gelukkig niet te verkopen.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

Dat is nog te doen Sembem. Echt super dat het allemaal zo snel kan :D. Lekker joh dat je geen druk hebt van het verkopen van een ander huis.
    Wanneer gaan jullie het voorlopig koopcontract tekenen?

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo!

Volgens mij is hij nu echt helemaal privé en niet eens te vinden op hyves (heb via die van Bart gecheckt) maar het probleem is dat nieuwe leden dan ook niet erop kunnen komen om zich aan te melden dus wie lid wilt worden van de Sept-mama's-hyve moet maar even een privébericht sturen naar mijn eigen hyves <-klik.
    Dan zal ik een uitnodiging sturen.

Zo is het totaal privé. Als iemand weet hoe ik jullie allemaal moderator kan maken?

7. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Daar hebben we nog niks over gehoord maar we hebben het huis vrijdag pas gekocht dus dat zullen we 1 dezer dagen wel horen.
    Vandaag zou er onderzoek worden gedaan naar de Kwaaitaalvloer onder het huis. Mijn broer woont 6 huizen verderop en heeft ook een kwaaitaalvloer en daar zit betonrot in.
    Wij wilden persee dat het bij ons huis onderzocht werd en dat we er een rapport van kregen. Mocht er wel betonrot zitten word het gemaakt op kosten van de oude bewoner. Dat kost nl ong 10000/15000 euro.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mijnkleine, goed bezig! Geen idee hoe je iedereen mod kan maken..

Oh ja Sembem toen heb ik nog zitten duimen vrijdag voor het huis ;). Super leuk allemaal zeg!
    Slim dat jullie onderzoek laten doen naar de vloer.
    Wat leuk trouwens dat je broer 6 huizen verderop woont.

9. Hey Meiden,

Ik ga zo nog even de was opvouwen, en dan naar bed.
    Moet er op tijd uit.. Want we moeten om 08:30 in het Sophia zijn!
    Dus we gaan 07:30 van huis en we maken de kleine al om 06:00 wakker omdat ze tijdens de onderzoeken moet slapen.
    Heb er echt zenuwen van.

Ik ben er morgen wel weer, dan laat ik het jullie weten hoe het gegaan is.
    Fijne avond!

Liefs

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zo Eerised dat zijn nog eens tijden.

Heel veel succes morgen. Kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal!

We zullen aan jullie denken!! *knuf*

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mijnkleine
    wat leuk dat je de sept 09 hyves voor ZP mama's hebt aangemaakt :D ik zat er toevallig van de week aan te denken :D

@mamatoB
    dikke knuffel meid, echt zwaaaaar K*T dat je vader gewoon vakantie heeft geboekt met Britt's eerste verjaardag! en buiten dat, dat ie moest vragen wanneer ze jarig is :$
    mijn ouders hebben bijna 9 jaar niet met elkaar gepraat, en nu weer wel :D er blijft hoop meis, en inderdaad, Britt gaat een suuuuuper verjaardag krijgen :D ;)

@ikbenhetmaar
    hee, ik zie dat jij ook een stokke tripp trapp hebt?
    hoe bevalt ie ?
    mij echt super :D zoo heerlijk dat je hem zo aan/onder de tafel schuift! ons eetkamergedeelte is niet zo groot.

@ikbenhetmaar
    zeiden ze nog wat bijzonders bij het CB? misschien lees ik het straks al :) )

ik moest om 16.10 maar om 15.00 belden ze af!
    nu moet ik morgen 8.40, voor me werk.

@Joyce
    slimme actie vanmorgen :D

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

halloo,

sorry heb niks terug gelezen..

vriendlief moet morgen nog 1 dagje werken en is dan de hele week vrij gaan we klussen...

moet ff wat kwijt ben echt boos op schoonmoeder...
    as zaterdag gaan we uit eten met zn ma stiefpa stiezus en broer..
    tenminste we gingen uit eten..

zijn stiefpa is deels eigenaar van dat restaurant samen met zn broers dus het uit eten is in prive omstandigheden
    allemaal leuk en aardig dus ik dacht dan kan ik levi ook gewoon meenemen want zn stiefpa is toch de eigenaar...

dus ik bel schoonmoeder op en zegt ze hebbie al oppas ik zeg nee ik wil hem graag meenemen omdat het toch in jullie restaurant is en ik kan hem wel laten slapen in de wandelwagenbak..

werd ik later teruggebeld zegt ze nee levi mag niet mee want we willen gewoon als gezin zijn ik zeg maar levi hoort bij ons en dat is deel van ons gezin.zegt ze ja maar dan ben je ook bezig met levi..
    ik zeg ik wil niet iemand laten oppassen omdat ik hem nu de aankomende tijd 2 keer moet brengen naar oppas ivm verhuizing..

nu heb ik me vriend gebeld situatie uitgelegd
    heeft hij zn ma gebeld en gezegd als levi niet mee mag ga ik ook niet..dus nu gaan we niet meer

ben echt zo pissig..vinden jullie dit normaal?

ze belde me net maar neem echt ff niet op heb er geen zin in dat gezeur...

sorry moest het ff kwijt...

doeii

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sofie, jeetje meid, dat klinkt wel heftig!
    Voel je je verder wel goed? Ik bedoel, is het niet naar aanleiding van iets anders? Dikke knuffel voor jou.

Eerised, morgen voor gehoortest begrijp ik?
    Heel veel succes, al zul je dit niet meer lezen.

Fightforlove, dat je boos bent begrijp ik wel hoor, maar ik kan de standpunt van je schoonmoeder ook wel begrijpen.
    Misschien wordt Levi wel lastig met het eten, en dan ben je idd constant met hem bezig. Kunnen jullie niet beiden water bij de wijn doen? Dat je Levi wel meteen meeneemt, maar iemand hem kan ophalen, zodra hij moe begint te worden ofzo?

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    jeeeetje ik een heel verhal getypt wat er deze avond met Alisa was, druk ik weer op een verkeerd knopje natuurlijk..
    nou.. dan moet het maar even wachten tot morgen.. het is nu echt bedtijd voor mij! ben gesloopt!
    maybe op me telefoon nog wat bijlezen in bed, jullie praten echt veel te veel! vanmiddag bij pagina 30 nu 56 :$

15. Dankje Booky en Jusi..

Jusi ik heb het nog wel gelezen hoor;).. Voor de gehoortesten ja!

Kon niet slapen, nog was opgevouwen en kreeg me toen toch last van mn spastische darm!! Komt vast door de zenuwen..
    Nu kruip ik lekker naast m'n vent, die ligt al een uur te maffen want vanmorgen ging om 04.00 z'n wekkertje.

Laat het jullie morgen weten.
    Vind het lief dat jullie aan ons denken :) ..

Liefs en slaap lekker iedereen!

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Veel succes morgen Eerised!! dikke knuff!!

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Jeetje, nee dat is niet echt normaal :( wat een rare opmerking zeg... dat ze alleen met jullie willen zijn, ik bedoel, jullie daar hoor Levi gewoon bij !! Goed gezegd hoor dat jullie dan niet gaan. Maar wel triest natuurlijk :(

dikke knuf xxx

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    dankjewel meid, lief van je.
    Ja, ach wie weet gaan ze ooit nog eens met elkaar praten, maar ik schat die kans nu erg klein in momenteel. En het gaat ook nog eens helemaal nergens over! Maar ja, het ergste vind ik dat ze hun eigen belang voor dat van Britt stellen, hun enige kleindochter. Dat is waar ik zo boos van word. Ach ja, ik zal het toch moeten accepteren...
    Mijn vader heeft vroeger nooit veel tijd voor mij en mn broer gehad, hij was altijd druk aan het werk... je zou hopen dat hij voor zijn kleindochter wel wat meer tijd vrij zou maken, maar dat valt dus vies tegen. Ik snap er niks van, want áls hij haar ziet is ie continue met haar bezig :(

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Fightforlove, ik kan me erg goed voorstellen dat je daar boos over bent. Ik denk dat ik ook zo zou reageren.

Eerised, waardeloos zeg die spastische darm. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

MamatoB, echt jammer van je vader. Hij vindt het dus blijkbaar wel heel leuk om met d'r bezig te zijn. Echt jammer voor hem dat ie dan niet meer initiatief toont.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oke ff een update:

schoonmams belde me op en maakte er opeens een ander verhaal van dat baby's verboden zijn in een restaurant...

ik zei dat ze het verhaal niet moest omdraaien en dat als het zo doorgaat ze ook niet die ene dag op levi mag passen omdat ze dat zo graag wil als levi nu niet mee mag..

later belde ze weer op ja heb het restaurant gebeld en babys mogen toch mee (ja duuhh haar man is daar de eigenaar van)

dus levi mag gewoon mee...

ben igg blij dat ik gwoon bij me standpunt blijf...
    :):)

weltruste..!!

Deel Deze Pagina