Ik vind dit ook niet normaal hoor, ze heeft het over een gezin, nou daar hoort levi ook bij! Ik snap je reactie volkomen en had ook echt zo gereageerd!
Gister avond wou linde niet in haar eigen bed slapen dus vanaf 19.30 t/m 22.30 bij mama op de bank geslapen, ze heeft veel last van haar mond, er komt een kies nu al aan.. constateerde de KA gister ook. Uiteindelijk is ze om 23.00 zelf gaan slapen tot 7.30
@driftkikkertjes: Hier nog eentje.Poeh poeh..wat zit er een kop op zeg! Eerised: sterkte met alle onderzoeken van Gabriëlla ( hmm..dit lees je dus pas achteraf zie ik, want je bent al weg) Fightforlove: Levi hoort volgens mij net zo goed tot jullie gezin als de rest van de mensen. ik vind het heel erg raar dat ze niet willen dat je hem meeneemt hoor! @spastische darm..ik ben geloof ik druk aan het verder ontzwangeren, want naast het bloedverlies vorige week, heb ik nu ook weer ineens véél meer last van mijn darmen. Ik baal..want het was vrijwel de hele zwangerschap heerlijk rustig... Ikbenhetmaar: nu al een kies..gaat lekker zo zeg! Volgens mij hebben we de week van de doorbraken hier Zondag zat Roos aan een korst brood, gister dronk ze zelfstandig uit haar anti-lek tuitbekertje (nog geen liters, maar toch!) en vanochtend is het ze dan ein-de-lijk gelukt om van rug naar buik te draaien! Want ze was al maanden bezig en het lukte steeds niet, met woede-aanvallen tot gevolg. Maar vanochtend, vlák voor we naar het KDV gingen, lag ze weer te spartelen en ik zag dat het echt op een haartje na lukte. Ik ben haar naast de box gaan toejuichen (en wat is het dan moeilijk om niet in te grijpen!) maar het lukte!!! En na een paar minuten draaide ze ook weer terug ( dat kon ze al heel lang). En toen keek ze ook zo triomfantelijk! Ik heb ze vanmorgen afgegeven op het KDV met een tuitbekertje sap en een tuitbeker waar ze MM in kunnen doen en de nadrukkelijke instructie om geen enkele vorm van dwang toe te passen als het gaat om het tuitbekertje. Ze kan hem zelf naar de mond brengen, soms moet je nog even helpen met de tuit naar haar mond leiden en zo af en toe kun je de beker ook eens voor haar houden om te zien of ze hem pakt, maar ik wil onder geen enkel beding dat ze wordt gedwongen. Dat hebben diverse mensen ( waaronder ook mijn en haar eigen papa -geheel tegen mijn zin in) immers wél gedaan met de fles en we weten allemaal wat dat heeft opgeleverd: een kind wat de fles nu voor de 4e week weigert! En ja...ik vind het moeilijk om haar daar nu weer achter te laten, omdat ik merk dat alle incidentjes van de afgelopen tijd er toch meer inhakken dan ik dacht. Ik hoop zó dat ze ook echt doen wat ik heb gezegd..Want als ik er ooit achterkom dat iemand haar dwingt om uit de tuitbeker te drinken dan is het oorlog, en niet zo'n beetje ook!
Goeiemorgen! Ikbenhetmaar, tjee wat is Linde toch overal snel mee zeg! Of lijkt dat maar zo? (Kenji heeft nog helemaal geen tandjes ). Hellen, hoe ging het brood eten bij Roos? En wat goed van d'r dat ze zich heeft gedraaid. Feli! En ik hoop dat het allemaal lukt op het KDV, en dat ze niet gaan dwingen.
Goeiemorgen dames, Wij waren om 07.30 klaar voor vertrek.. En ja hoor, lekke band! Nou te laat vertrokken, want eerst bandje verwisselen.. Dus pas om 07.50! Zitten nu in de auto bij zuidplein, want hadden ook nog file. Dus komen te laat, fijn!! Iedereen een fijne dag! En laat vanmiddag weten hoe het is gegaan.. Liefs
@ Jusi, ja ze is heel vlot, gister bij het cb vertelde ze me dat ze de moteriek heeft van een kind van 10 maanden.. @ Hellen, oow ik zou ook niet van dwang houden hoor! @ Eerised, oowh pech dag dus,.. wacht je berichtje vanmiddag af. Succes!
Zo Linde heeft een heel bord pap op, merk dat als ik haar pap via een lepel geef dat ze het wel goed eet en in de fles niet.. Komt je bekend voor ofniet sembem..
@ eerised, jeetje zeg meid, nou hoop dat alles goed gaat vandaag ! Knuffel @fightforlove, vind het ook niet normaal hoor dat je schoonmoeder zo reageerde en wij hadden Lorenza ook al meegenomen uit eten toen ze 3 weekjes was ofzo en ze heeft de hele tijd geslapen in de kinderwagenbak, dus baby's zijn echt niet verboden hoor Nou wel fijn dat hij uiteindelijk wel mee mag. @ikbenhetmaar een kies al !! zo dan , Lorenza heeft ook nog niks, denk elke keer dat het eraan komt ,maar nog steeds niks, volgens mij krijgt ze dalijk alles tegelijk. @helen, jaa !! gedraaid !! Leuk he als het ze dan gelukt is. @draaien, Lorenza draait ook al een paar weekjes, het probleem is alleen dat ze niet terug kan, dus dan begint ze te huilen en dan leg ik haar weer op haar rug en dan is ze 2 min daarna weer gedraait. Nou dus mijn dagtaak is nu Lorenza elke keer terugdraaien
Eerised, wat klote van de lekke band. En al helemaal dat jullie daardoor te laat komen! Succes! Ikbenhetmaar, Kenji is een laatbloeier met alles. Dus tandjes zullen ook wel laat komen. En ik vind het echt niet erg, maar gisteren op het CB werd me wel op het hart gedrukt, om vooral niet teveel naar verhalen van 'wonderkinderen' te luisteren. Maar ik snap heel goed dat je trots op Linde bent hoor, het is niet lullig bedoeld mijn stukje, al komt het zo misschien wel over. Pap uit een bordje: Daar mogen wij ook mee gaan beginnen, maar Kenji eet nog steeds beter uit de fles dan van een lepel. Dus gaan we hier in het weekend mee beginnen, ik ben benieuwd!
Owh maar Jusi ik heb het niet over wonder kinderen hoor, de 1 is gewoon sneller als de ander.. maar dat is toch algemeen bekend? Ik kon het met Linde wel aan zien komen dat ze vrij vlot is aangezien ze met 3 maanden recht op in bed zat.. En zelfs ik ben er lang niet altijd blij mee dat ze zo snel is.. ik vond die flessen om vaste tijden veel handiger als een flessenweigeraar..
goedemorgen! eerised:succes in het zh!! weg k*t van je lekke band! fightforlove:jeetje wat een gedoe rond levi seg!die hoort toch ook bij het gezin! gelukkig zijn jullie recht voor de raap geweest en gaat levi nu wel mee! ikbenhetmaar:een kies!! hier moet noa haar eerste tandje nog krijgen! hier gaat het gelukkig iets beter! ik moet nog wel een tijdje die medicatie nemen en na een week of 2 afbouwen! groetjes
@fightforlove: wat een kinderachtige reactie zeg. ik snap dat niet, levi hoort gewoon bij het gezin en klaar. goed dat jullie ook bij jullie standpunt bleven. ik moet wel zeggen dat ik sowieso zo denk, david gaat gewoon overal mee naar toe. ik heb geen kind gekregen om hem naar de oppas te sturen. dat doe ik als ik even tijd voor mezelf wil en niet omdat een ander dat wil. edit: dit is dus niet vervelend bedoelt naar kinderen die naar een kdv gaan hoor. ik heb gewoon de luxe positie dat het niet hoeft. @hellen: wat leuk dat roos nu beide kanten op kan draaien dat wordt door het huis rollen! en goed dat je gezegd hebt dat er geen dwang mag toegepast worden. ik hoop voor je dat ze zich eraan houden en het goed gaat.
hmm niet echt. ik was gisteren ook een beetje egoistisch en heb hem 's avonds nog in de doek gedaan zodat ik even tv kon kijken. normaal ga ik met hem rond 8/9 uur naar bed en heb dan een langere tijd om uit te rusten. dus nu pas om 23 uur naar bed. maar verder ook geen hele erge nacht. hij ging op gegeven moment huilen en ik was echt te moe om op te staan dus gewoon in mijn armen gewiegd en op gegeven moment sliep hij verder. ach we komen er ooit wel
Dus geen nachtvoeding dit keer? Ik vind dat niet egoistisch hoor, je moet echt ook aan jezelf denken!