September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Edit: is al gelukt..;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:vandaag klink je wel positief over de nachten tegenover anders,wel goed seg!

ikbenhetmaar:ja tandjes komen vanzelf,maar wanneer hè
    bij de jongens kwamen die pas rond een maand of 8!

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sofie, ja ken geen kind zonder tanden hahaha! :D
    Sorry flauw op de vroege morgen.
    Ik ga werken, doe ik tenminste iets nuttigs..;)

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    werk ze ikbenhetmaar!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ sofie, bij manolito waren de tandjes er ook al met 4 maanden ,maar bij lorenza nog niks :D

@mare, weer wakker vannacht, maar ook dat komt ooit goed, ooit gaan ze doorslapen ( maar ja de vraag is wanner) Nou heb ik natuurlijk wel makkelijk praten met mijn 2 kindjes die al heel snel doorsliepen.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
  7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh jusi:leuk seg!
    das in belgie,vlak bij gent en hasselt,leuk om naar die stad te gaan en te gaan shoppen!

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Even uit m'n hoofd:

@Ikbenhetmaar, jij was al lid hoor ;)
    Poeh, die Linde gaat echt hard in alle opzichten he :D Snelle dame!

@Hellen, Roos leert jou lief op die manier dat dwang niet altijd de oplossing is ;) Fijn dat het zo super gaat! Hopelijk werkt KDV ook mee!

@Fightforlove, misschien heeft je s-moeder het (nogal lomp en ondoordacht) anders overgebracht dan ze werkelijk bedoelde? Gelukkig is het opgelost!!

@Sofie, fijn dat het beter gaat met je!!

@Mare, niet zo'n heel slechte nacht dus, fijn!

@Jusi, CB heeft helemaal gelijk hoor, ze volgen helemaal hun eigen tempo en Kenji heeft natuurlijk ook een moeilijkere start gehad als de meeste baby's maar hij is zó gegroeid en dat wijs manneke gaat als hij alles goed bestudeerd heeft vanzelf als een speer :D

@Joyce, haha dat is ook een dag indeling als je steeds Lorenza terug moet draaien :D

Hier was ik gisteravond nog gaan werken (brrrr het was kou-oud! ik was tot op m'n bot bevroren :$ ), toen we alles klaar aan het maken waren en Kenji nog wat op zijn speelkleed lag zag ik opeens dat hij er niet meer óp maar naast lag én op zijn buik haha! Trots dat hij was! :D :D

Hij heeft gister een hapje vistick gehad en bij m'n ouders een ieniemienie hapje pannekoek en dat vindt hij allemaal héérlijk :D Vermoed dat hij snel met de pot mee zal eten zo :D !

Vanmorgen bordje pap gegeven en daarna wat brood gesopt in de pap, dat ging er ook wel in :D

Nu ligt hij weer op bed, ik ondertussen gepoetst en als hij wakker is moet ik gaan werken, hopelijk is de rijbak beter vandaag!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk jusi, lekker naar de camping :D

Wij gaan bijna weekje naar Landal, ff lekker uitrusten. Nog 2 weekjes ongeveer.

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Jusi, leuk naar de camping :D Wanneer gaan jullie? In Zutendaal woont onze dierenarts voor ingewikkelde gevallen :D

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mijnkleine, ja word er soms gek van hoor, want ze begint best snel te jammeren als ze op haar buik ligt. En als ik haar dan weer terugdraai is ze binnen no time weer op haar buik gedraaid.

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ikbenhetmaar: oh nachtvoedingen waren er wel maar dat vind ik niet erg.

en over het wel en niet doorslapen... ja het is zwaar maar goed ooit zal het beter gaan en ik zeg altijd op zijn 18e slaapt hij heus niet meer bij ons in bed ;) hij heeft die slaapproblemen ook niet van een vreemde, dat is nu ook het lastige. ik wordt soms ook wakker terwijl hij slaapt of kan na een voeding niet meer in slaap komen. daar baal ik wel van.

@jusi: klinkt goed. ik heb ook zo'n zin op vakantie voor het eerst als gezinnetje

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Ff teruglezen hoor!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen Ariel

15. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen!
    Eerised ik duim voor jullie! Lekker begin van de dag zeg, hopelijk valt het verder allemaal mee en slaapt ze goed tijdens de onderzoeken.

Fightforlove wat een rare reactie van je schoonmoeder zeg, natuurlijk hoort Levi bij het gezin. Gelukkig is ze bijgedraaid, maar toch...

Mijnkleine ik heb op hyves een reactie gezet over beheerder maken, alleen weet ik niet zeker of het zo kan.

Wow Ikbenhetmaar wat is Linde snel met tandjes en zitten en motoriek zeg! Bij Yanoah is ook nog geen tandje te bekennen. Lijkt me wel makkelijker met vast voedsel als ze al kunnen kauwen eigenlijk.

Joepie Hellen wat goed dat het haar is gelukt! Alleen vanaf nu wordt het aankleden een stukje lastiger.
    Sinds Yanoah kan draaien kost het me meer tijd, hij wil steeds richting zijn speeltjes draaien op de commode. Wel erg grappig hoor.
    We leggen hem nu veel op zijn speelkleed en 5 minuten later ligt hij helemaal omgedraaid een heel stuk verder op de mat, hij kan nu ook op zijn buik rondjes draaien en komt best goed bij de plek waar hij graag wil zijn. Ik vind het wel erg leuk om te zien hoeveel ze al geleerd hebben in die paar maandjes dat ze op de wereld zijn.

Jusi daar zijn we ook geweest met de kerst, was erg leuk! Blijven jullie in een chalet? Ik vind namelijk het enige nadeel dat er aangegeven stond dat er een flessenwarmer zou zijn en een box en kinderbedje. Nou er was alleen een box waar je evt een bedje van kon maken. Maar het zwembad was erg leuk en lekker warm voor de kleintjes. Wat leuk zeg dat je daar ook heen gaat :)

16. Femya

Femya Niet meer actief

Sofie hoe gaat het vandaag met je?

Mare ik heb dat ook dat ik 's nachts wakker wordt en Yanoah heerlijk ligt te slapen, ik denk per nacht dat ik 3-4 x wakker wordt en ook niet snel in slaap kom omdat ik dan toch even moet controleren of hij nog ademt of het niet te warm of te koud is. Hoort er een beetje bij denk ik. Hopelijk slaapt David wel binnenkort door en kan je hem ook wat meer ergens laten spelen.

17. Femya

Femya Niet meer actief

Luna01 als je zin hebt om mee te schrijven ben je welkom he?! Ik zag je gisteren ook al lezen, dus vandaar. Maar voel je niet verplicht!

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ twinkle, ik zie haar ook best vaak meelezen :p

19. Femya

Femya Niet meer actief

Joyce toch handig he dat je kan zien wie er allemaal hier leest :p

20. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Haha, stelletje spionnen ;)

Zo, Kenji is wakker aan het worden dus ik ga maar eens fanatiek doen en aan de slag, doei!

Deel Deze Pagina