Zo ik ben op me werk.. @ Mijnkleine, oow lekker visticks en pannekoeken.. @ Joyce, jij hebt er een dagtaak bij met Lorenza.. @ Mare, tuurlijk uiteindelijk zal die echt in zijn eigen bed gaan slapen. Hier eigenlijk snachts nooit wakker terwijl Linde slaapt, alleen als zij wakker is dan..
Ik word 'snacht best wel eens wakker,m aar kan gelukkig daarna gewoon weer slapen, dus heb er verder ook niet zoveel problemen mee Gelukkig slapen de kids wel gewoon 's nachts. We hebben wel een periode gehad dat manolito als hij wakker werd 's nacjts altijd eerst wat wilde drinken voordat hij weer verder ging slapen ,maar die is nu ook alweer een tijdje voorbij gelukkig
Oeehh leuk vakantieadres Jusi! Mijnkleine: wat cool dat ie zich heeft verplaatst én was omgerold Ik hoop dat je weer kunt rijden vandaag! Joyce: dan ben ik toch blij dat Roos al een tijd lang kon terugdraaien. Dat scheelt een boel heen-en-weer geloop. maar ook Lorenza gaat het zelf nog wel leren hoor. Voor je het weet tijgert ze door het huis joh Twinkle: aankleden was al een hele toer, want ze draait al tijden vreselijk van links naar rechts en ze schuift op haar rug zó van het aankleedkussen af. Ze trekt alle velletjes tissue uit de doos die op de commode staat, smijt de flesjes zwitsal om en heeft het ook gepresteerd om al enkele malen de babyfoon ter aarde te laten storten. En als ik dan heel streng zeg dat ze dat niet mag doen, giert ze het uit van de pret ..daar ga ik dan mijn mijn moederlijk gezag @vakantie: ohh..in augustus gaan we een weekje weg, met de hele familie naar Limburg. Pa en ma betalen hoor, want wij zouden dat niet kunnen bekostigen. Het is nog zooo ver weg, maar ik ken er erg naar uitzien!
Hahahahha heel herkenbaar, en dan kan je ook niets anders als terug lachen toch? , ze weten nu al alles naar hun hand te zetten,.. heerlijk vind ik het
GRMBL... 20 pagina's erbij sinds gisteren!! :x Die lijst die ik ergens rond pagina 45 voorbij zag komen, is die daarna nog bijgewerkt?? Ik wacht trouwens voor de hyves op toestemming van de almachtige beheerder!
Nee hoor, zit ook gewoon op me werk @hellen, ja ze gaat het vanzelf leren om terug te draaien en hier ook een drama hoor met omkleden en luiers verschonen ,want ook lorenza probbert alles te pakken wat ze ziet en dan vooral de billendoekjes vind ze interessant. Maar goed Lorenza zit echt nooit stil, altijd aan het bewegen, bijna altijd aan het trappelen met haar voetjes of heen en weer bewegen als ze op schoot zit
Ja het duurt nog wel ff voordat ze echt een beetje gaan luisteren hoor Heb het nu zover dat Manolito uiteindelijk best goed luistert naar mama, hij weet nu ook heel goed wat wel en niet mag. Ook al probeert hij mama nog steeds wel uit hoor.
@Mamatob; wat vervelend dat je vader niet op Britt haar eerste verjaardag is. Kan me je teleurstelling goed voorstellen, ik zou het ook niet leuk vinden. En dan ook nog zo'n lauwe reactie als jullie aangeven dat jullie dat niet leuk vinden, erg jammer @Hellen; lekker hoor eerste broodkorstje. Ik vond het ook spannend inderdaad met het kokhalzen. 1 keertje kokhalzen valt dan nog reuze mee. Wat fijn dat Roos gisteren uit de beker heeft gedronken. Wat moet dat een hel opluchting zijn zeg. @Joyce; oeh wat een actie met die tankdop. Zoiets zou mij ook kunnen overkomen ja. Gelukkig heb je dan mannen die het kunnen komen oplossen En wat vervelend dat Lorenza weer zo hoest. Het is ook echt kwakkelweer he! @MijnKleine; wat een geweldige foto. Jij hebt geen snoetepoetsers nodig met Joepie Kenji groeit ook mooi. Jammer dat je zo'n doos op het cb hebt. Maar ja inderdaad ja en amen werkt dan prima Hier is het net zo als bij jou hoor, sinds Jurre er is ben ik veel emotioneler. @Eerised; je zult dit wel niet meer lezen, maar veel succes vandaag!! Wat balen van die lekker band joh! Gelukkig is het goedgekomen. Jammer dat de verkoop via marktplaats niet loopt. @Torties; wat leuk dat jullie het naar de zin hebben gehad bij de dinnershow. Wat goed van je vader dat hij nu zijn emoties weer beter kan uiten, balen dat je dan net dat smsje niet ontvangt. @Ikbenhetmaar; zo die Linde van jou die groeit ook als kool zeg! Wat heerlijk dat je nu een goed gesprek hebt gehad met het cb. Dat is een mooi schema hoor! @Sofie; jeetje wat vervelend zeg die paniekaanvallen. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? @Twinkle; wat een bak van de feest Foutje bedankt. Gelukkig konden jullie nog wel bij haar bezoek, anders was het wel erg lullig ja. Wat heb je trouwens een mooie vrolijke foto naast je naam om jaloers op te worden dat mooie weer en dat blauwe water! Ik heb bakjes fruit gekocht, zit alleen puur fruit in en geen suiker. En waren tijdje geleden super in de aanbieding, dus daar kon ik echt niet tegenop koken @Sembem; watjes in de oren om te slapen soms kan het zo simpel zijn he @Kar; goh zeg, jullie hebben ook wat heftigs meegemaakt zeg. Succes nog met de komende onderzoeken @Mare; wat goed van David dat hij los kan zitten. Dat is echt weer zo'n moment dat je zelf met een dikke smile trots naar je kind zit te kijken he! @Jusi; wat fijn dat je een camping hebt gevonden, is dit voor de zomervakantie? Wij moeten ook nog steeds iets zoeken (in Frankrijk). moet er gewoon eens even voor gaan zitten. Aan degene die al brood geven, geven jullie het brood met of zonder korst? Ik snij de korst er altijd af, omdat ik denk dat ie anders het niet goed weg krijgt, maar misschien is dit wel complete onzin. Vanmiddag weer naar het cb toe, ben errug benieuwd hoe lang dat ie nou is. Hier gaan de nachten redelijk. Jurre wordt nog wel elke nacht wakker en heeft dan echt honger, gaat een hele fles in. Terwijl ie voor dat ie gaat slapen ook een hele fles krijg met rijstebloem . Ach ja, zal wel weer een periode zijn, komen we wel doorheen. Ook heeft hij nog steeds last van de tandjes, hoop dat die dingen nou eindelijk eens door gaan zetten.
Mijn moeder vertelde me laatst dat ik al op de gang zat terwijl ik nog geen eens kon lopen , ze zei daarna deed je het niet weer.. kon wel kruipen.. was 6 maanden (linde haar leeftijd zeg maar) en trok continue aan het tafelkleed
@ Babijtje, ik geef het inderdaad zonder korst, en als ze daarna nog zin heeft mag ze een korst om lekker op te sabbelen. Maar het brood zelf eet ze helemaal op.
@ikbenhetmaar, das wel irri ja En 6 maanden das ook snel hoor met kruipen. Manolito heeft nooit gekropen , vond toevallig gisteren nog een filmpje van mijn kleine billenschuiver Was ik vroeger ook trouwens @babijtje, ik sneed de korsten er ook altijd vanaf in het begin hoor met brood geven bij manolito, maar liet hem wel af en toen op een korst kauwen. Mijn schoonmoeder snijdt nu nog steeds de korsten er vanaf voor mano, dat vind ik wel onzin
Ja ik was ook vlot, 6 maanden kruipen ,7 maanden liep ik los. Hahaha kleine billenschuiver, ben benieuwd
Ja was best grappig om te zien gisteren hoe hij dat deed Maar ja hij is toch ook gaan lopen maar hij liep met 15 maanden denk ik pas los, terwijl hij met 8 maanden al langs de tafel enz. kon lopen.