Ohhhh zo herkenbaar!!!! Britt trekt altijd de luierstapel die naast haar kussen staat om, gooit flesjes om en trekt overal aan wat ze met haar kleine handjes kan grijpen en inderdaad, daarna keihard er om lachen zelf ik sta er meestal hikkend van de lach bij, dus mijn gezag is dan ook ver te zoeken @ Iedereen: GOEDEMORGEN DAMES!!! Er is hier alweer een hoop weg gekwebbeld, kan ff niet overal op reageren want ben op t werk en t is druk! Britt was gisteren op het KDV de hele dag wakker geweest ! Dus toen we thuis kwamen haar na een tijdje in bed gelegd, maar na een uurtje was mevrouw alweer wakker! Ze had een verstopping! Ze was heeeel erg aan het duwen, maar er kwam maar geen poep. Heel zielig! Vanochtend had ze nog steeds niet gepoept. Om tien uur vanochtend kreeg ik een sms van schoonmoeder die oppast vandaag : "Hoera! Een hele grote poepluier!" Ik was echt blij, want het was zo zielig om haar te zien kermen en rood aanlopen en dan kwam er niks! Of een klein scheetje! maar ja dat lucht ook niet op natuurlijk. Dus maar even rustig aan doen met de banaan hapjes!! @ eerised : Wat rot dat je te laat komt! Heel veel sterkte meid! @fightforlove: wat goed dat je bij je standpunt bent gebleven! @hellen: goed dat het nu zo goed gaat met tuitbekertjes! En inderdaad, ik zou ook ZIEDEND worden als ze mijn kind zouden dwingen iets te doen! Misschien toch eens langzaam om je heen gaan kijken naar andere opvang mogelijkheden? Volgens mij is je vertrouwen in het KDV (terecht) erg gedaald en ik kan me voorstellen dat dat er in hakt. Tot nu toe heb ik heel goede ervaring met het KDV waar Britt heen gaat, maar als ik ze niet meer zou vertrouwen zou ik haar direct naar een ander KDV brengen. Je moet wel met een gerust hart je kind achter kunnen laten....
@ MamatoB, en anders een beetje roosvicee laxo geven, heeft bij Linde goed geholpen toen ze dat ook een keer had.
Hey meid, Toen Britt's eerste tandjes doorkwamen, heeft ze ook opeens een tijdje niet doorgeslapen, werd ze elke nacht wakker, heel zielig huilen... kan dus best zijn dat Jurre gewoon echt last van zijn tandjes/tandvlees heeft. Als je ziet dat het tandvlees rood OF wit (gespannen) is en je voelt de bobbel van de tand al zitten, dan kun je al wat dentinox er op doen (krijg je bij apotheek), dat verdooft de pijn wat voor ze! Succes!
ohw da's een goed idee! dat heb ik ook nog in huis! Heb ik helemaal niet aan gedacht... moet je dat dan door de fles doen of los geven met wat water?
Ik heb het bij mano ook gehad en heb toen lactlose gekregen van de ha, maar hij toen 3 dagen niet gepoept
@ kruipen: daar doet Britt nog niet aan. Ze weet echt nog niet goed wat ze moet doen als ze op haar buik ligt. Ze draait dan van rug richting buik en met een beetje hulp van mama komt ze dan eindelijk op haar buik terecht, en vervolgens vindt ze dat helemaal niet zo leuk, als ze er eenmaal eindelijk is ze is meer een soort visje op het droge, zo ziet het er uit...
ohww das lang, 3 dagen niet poepen, arm knulletje!!! Ben blij dat ze nu eindelijk gepoept heeft, vond dit al lang duren!
Hihi geweldig! En heel herkenbaar! Vooral als je probeert iets streng duidelijk te maken, Yanoah kijkt me dan aan en als hij ook maar een mini glimlach bij me ontdekt gaat 'ie breeduit lachen hahaha. Ik heb ook vrijwel alle spulletjes buiten bereik van Yanoah gezet en wat speeltjes in de buurt zodat hij toch iets heeft om te pakken.
Dankjewel, ik vind die foto ook echt heerlijk, kijk er met heimwee naar terug. Wat voor bakjes fruit bedoel je eigenlijk? Succes bij het cb vandaag, ik vind het ook altijd leuk om weer eens te zien hoe lang ze zijn. Jeetje dat hij dan ook nog eens wakker wordt, heeft hij dat vanaf het begin of sinds kort weer? Dan zou het een sprongetje kunnen zijn he. En anders is het te hopen dat hij het toch binnenkort niet meer nodig heeft.
@ Hellen, via de septm hyves zie ik jouw hyves, had je heel anders voorgesteld.. Grappig is dat he. Ben nu jouw website aan het bekijken maar wordt elke keer gestoord door klanten.
Zo dat is lekker vroeg zeg , maar goed als het heeft geholpen... Ik moest vroeger vaak op de gang zitten en mocht eraf komen als ik zei dat ik het niet meer zou doen. Mijn moeder vroeg toen en doe je het nog een keer?, ik antwoorde dan steeds een paar keer ja en moest dan terug, tot ik uiteindelijk huilend zei nee ik doe het niet meer
david is ook zo'n bewegelijk kind dat alles wil pakken. verkleden en verschonen duurt hier ook altijd eeuwig. hij trekt bijvoorbeeld ook zijn luiers weer los. stopt kleding in zijn mond net als je het aan wilt doen enz. en het is ook een dondersteen. hij is dus begonnen met tepelbijten. auww en dan stop ik dus gelijk mijn vinger ertussen en kijk boos, gaat hij glimlachen.
Ik zet mano nu in de hoek En dat vind hij ook niet leuk en hij heeft echt nog nooit gezegd dat hij het nog een keer ging doen Hij weet ondertussen wel tot hoever hij kan gaan bij mama, want hij hoeft de laatste tijd niet zo vaak meer de hoek in.
Auw dat lijkt me erg zeer doen Mare, maar dat wordt toch nog veel erger als die echt tanden heeft? of stop je dan met BV?