Auw Mare, dat lijkt me wel erg lastig! Hmm lastig af te leren denk ik. Yanoah kan ook met zijn kaken zo hard op mijn vinger bijten, doet gewoon pijn als hij dat doet hoor. In je tepel lijkt me erg pijnlijk, en dan met die 2 tandjes van hem...
hij heeft al twee tanden en ja het voelt niet prettig maar zo erg vind ik het ook niet. en nee ik ga daarom niet stoppen. maar hij krijgt elke keer dat hij bijt een tweede kans zeg maar voor het geval dat het per ongeluk ging. bijt hij nog eens dan gaat de melkbar dicht
De melkbar hahahah! Heb je voor jezelf een idee hoelang je bv wilt geven? Vriendin van mij geeft het al 9 maand, ik vind het knap!
de "planning" is om het eerste jaar iig vol te houden en dan verder kijken. dan ga ik er dus wel van uit dat het goed blijft gaan en hoop dat hij met bijvoeding veel minder gaat drinken. een vriendin bijv voed haar zoon van nu 14 maanden nog 's ochtends en 's avonds 1 keer. zoiets lijkt me wel goed. en het ligt natuurlijk ook wel aan david.
Ja precies, zolang jullie alle 2 er een goed gevoel bij hebben is het prima toch? En sochtends en savonds valt reuze mee.. Heerlijk mama-zoon momentje dan.
@fightforlove jeetjezeg ookal zo een achterlijke situatie, inderdaad wat de anderen al zeggen Levi hoort bij jullie, en als Levi niet welkom is, dan zien ze jullie ook niet, super dat je voor 100% voor je kindje kiest hoor! Baby;s verboden in een restaurant, wat een onzin! Als je kindje gewoon rustig ligt te slapen! heb ik ook al een keertje met Alisa gedaan! en als ze was gaan huilen was ik even een ommetje met der gaan lopen! Lekker bij je standpunt gebleven! super meid! @mamatoB het blijkt dat workaholics nooit veranderen.. mijn vader werkt ook veel en inderdaad als hij met Alisa is, is het Ge-Wel-Dig daar geniet ik maar gewoon van en kom bewust hem opzoeken met haar, zodat hij tijd met haar doorbrengt, Ik probeer hem te accepteren zoals hij is en daardoor blijven er fijnere momenten over maar hij zou niet met Alisa der eerste verjaardag weg gaan.. dat weet ik zeker! (overigens wel met de verjaardag van zijn eigen dochter, hoor ) @Hellen heerlijk toch die koppies op die kids! soms een beetje vermoeiend, maar ik heb liever zo een kindje hoor!
@ikbenhetmaar, heb trouwens van de week dat pakje van dirkje bij lorenza aangedaan en het paste goed hoor
vanmorgen CB geweest: Alisa is 66 cm en 7951 gram over de voeding: de 1e fles smorgens mag een bordje pap worden! met een lepel dus! dan fruit en groente zoals ik al deed en als ze 6 maanden is worden dat grotere potjes natuurlijk Als de pap smorgens goed gaat mag de 3e fles van de dag een bordje magere yoghurt worden! (ik mag zelf kiezen welke fles maar ik denk dat het voor haar fijn is als ze de 2e en 4e fles nog even houd ,lijkt me voor een kind fijn om lekker een vertrouwd flesje voor het slapengaan te krijgen ) verder vlogen de complimenten om me oren hoe ik vertelde dat wij dingen deden enz en hoe we met haar omgaan dus wat was even super goed voor me zelfvertrouwen ze gedroeg zich ook voorbeeldig, (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd in het openbaar )
d8 al dat je dat ging vragen Had weer niet zo goed nagedacht. Die met die witte legging en die bolero, die Linde ook heeft toch?
ooow die, ja die is echt heel mooi!, heb je foto? @ torties, jullie meisje is ook weer goed gegroeid hoor, en complimentjes is altijd leuk om te horen toch?
@ Torties, leuk dat het helemaal goed gaat met alisa. Ik weet niet of je mijn schema nog gezien hebt ??
@ ikbenhetmaar, nee volgens mij heb ik geen foto gemaakt, maar goed mijn sd kaartje is een beetje stom, hij geeft best vaak geheugenkaart fout aan zeg maar en dan moet ik ff mijn foto's weer op de laptop zetten en mijn camera leegmaken en dan kan ik weer foto's maken ,maar ben mijn kabeltje kwijt, dus kan al een tijdje geen foto's meer maken. (misschien is een nieuw sd kaartje kopen ook handig ) Maar volgende keer als ze hem aanheeft maak ik een foto ok ??
Hey Torties wat fijn om te horen dat het goed gaat en dat je het goed doet! Dat maakt je dag weer goed
@Jusi toch spannend hoe ze het dan doen met het eten van een lepeltje! maar als Kenji de fles nog heerlijk vind is dat toch ook super! als ze maar goed eten ja toch, ene kind vind wat anders fijn dat het andere kind. En wat is een laatbloeier vraag ik me af, tegenwoordig is het moeilijk in te schatten wat de 'gemiddelde' zijn wat betreft ontwikkeling. De meeste kinderen, zelfs Kenji met sommige dingen denk ik, lopen daar op voor! maar we stimuleren die kinderen met ze alle zo onwijs, en ze worden al zo 'wijs' geboren tegenwoordig.. is eigenlijk ook niet normaal meer! @lijst wat is precies de bedoeling van de lijst op hyves? kan iedereen die bewerken daar ofzo ? dan kan ik de updates van Alisa ertussen zetten
@torties: fijn dat alles goed gaat en complimentjes zijn nooit verkeerd. ik ga even david en mijzelf warm inpakken en naar de apotheek lopen. moet een hepatitis b vaccinatie voor mijn man halen... iemand op zijn werk heeft het dus, heel fijn idee maar niet heus. en daarbij krijg ik dan vrisse lucht en kan david lekker in de wandelwagen slapen ipv in de doek
@Torties: ik heb ook liever een kind met karakter hoor. Ze zijn dan misschien wel eens wat moeilijker ( en nog vaker voor zichzelf) maar zo'n heel gedwee en braaf kind wordt ook zo saai Fijn dat alles goed is met Alisa! @lepeltje: Roosje doet het nu dus al even en dat gaat best goed. In het begin sabbelde ze het er een beetje af, inmiddels is ze soms al een echt spreeuwtje en zit ze met de mond open te wachten op de volgende hap. helaas is groente nog altijd impopulair, maar goed...nu ze nog altijd geen fles wil is alk beetje vocht wat erin gaat belangrijk. En ik blijf groente gewoon aanbieden, maar als ze na een paar keer proberen niet wil, dring ik niet aan om zo het inmiddels uitstekend eten van de fruithapjes niet te forceren. Roos-update: ze heeft bijna een hele schaal lepeltjespap op op het KDV. Ze hebben wel gesmokkeld met een beetje roosvicee, maar ach...het begin is er. Lepeltjespap wilde er tot op heden niet in, nl.