@ Mare, nee je wilt nu niet meer voor de klas staan? Mag ik vragen waarom niet? Ik ken een aantal mensen met kinderen die in het onderwijs werken en zijn juist heel erg te spreken over de vakantie's e.d
Hi ben er ook weer, ik was even lunchen, dus ik kan er weer tegen aan. Mijn collega is net weer op het werk, ze had de 20 weken echo en alles was goed! Had ik al verteld dat mijn zus en haar vrouw ook een kindje verwachten? De vrouw van mijn zus is zwanger via iui, eind augustus komt hun hummeltje eraan.
Hmm... eendjes, nee volgens mij hebben ze geen plas Bij de landal in vaals wel en daar waren een heleboel eendjes @mare ik ben ook wel benieuwd waarom niet
@ Twinkle nee dat had je nog niet verteld, wat gaaf! Gefeliciteerd. Dus dan wordt jij tante!! Ow en 20 weken echo goed, heeft ze ook verklapt of het meisje/jongen is?
@ twinkle, gefeliciteerd, je word tante !! Mijn zusje is ook gestopt met de pil vorige maand, ben ook benieuwd wanneer ze zwanger is
@ikbenhetmaar: ja dat klopt de vakanties zijn natuurlijk geweldig, en de werktijden ook, alhoewel er in het onderwijs zo vreselijk veel vergaderd wordt. maar mij gaat het er meer om dat ik het nederlandse schoolsysteem niet goed vind. een kleuter mag tegenwoordig echt niet meer kind zijn maar is direct met 4 jaar al een leerling. dat had ik zo niet verwacht en hogere groepen vind ik niet zo leuk. het werken met kinderen bevalt mij echt heel goed maar het lesgeven niet. @twinkle: wat leuk dat je zus en vrouw ook een kind verwachten. en dan schelen die twee helemaal niet zo veel.
Twinkle, gefeliciteerd met je zus d'r vrouw! (Klinkt dat apart, zeg..) Spannend wanneer jouw zuje zwanger is, Joyce! Hier gaat dat nog wel ff duren.. Zusje onder mij is 18, die daaronder 17 en die daaronder 15 en ik wil niet dat ze mij achteraan gaan.. He jasses, Eerised, da's echt veel, zeg!! Ik vond dit over 80 decibel verlies.. Ernstig slechthorend: kunt u geluiden pas waarnemen bij een sterkte van 60 tot 90 decibel, dan behoort u tot de ernstig slechthorenden. U kunt groepsgesprekken nauwelijks volgen en alleen hard uitgesproken woorden verstaan. U heeft hoortoestellen nodig om te kunnen horen. Bij deze categorie zijn 'in het oor'-toestellen minder geschikt. Wat vreselijk voor jullie, zeg... Da's echt veel!!
Ja dankjewel, ik ben al heel lang tante, mijn 2 halfbroers hebben ook kids, dus ik ben al 23 jaar tante. Maar dit kindje is dezelfde leeftijd ongeveer als Yanoah en dat is natuurlijk heel leuk. Mijn vriend heeft ook 2 neefjes van bijna 2 en 6 jaar oud, daar ben ik natuurlijk ook tante van. Vind het wel jammer dat mijn zus zelf niet zwanger wil zijn, dus echt vol tante zal ik nooit worden. Maar dit is ook erg leuk! Mijn collega is een van de weinigen die niet wil weten wat het is, dus jammergenoeg weten we het niet. Oh spannend Joyce, leuk dat ze het verteld heeft Hopelijk is ze snel zwanger.
@Twinkle: Gefeliciteerd met je aankomend tante-schap! @ mare: Arme David! Gelukkig heb je hem goed kunnen troosten. Ik zou er ook van gaan janken denk ik, arm schaapje! @ eerised: Pfoe meid, da's effe slikken zeg. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Had op beter nieuws gehoopt voor jullie... dikke knuf xxx
@joyce: ik weet het niet. ik ga mij nu eerst richten op het behalen van mijn diploma en het moederschap en dan pas ga ik verder kijken. de druk is nu al te hoog voor mij en als ik dan ook al nieuwe doelen stel dan gaat het niet goed komen. @andi: ik wilde zelf al googelen. so dat is dan idd heftig zeg.
Jammer Mare dat je dan niets met je opleiding kan doen, misschien iets in de kinderopvang dan ofzo? En wie weet denk je er over een poosje anders over, en wil je toch de oudere groepen les gaan geven. Oh leuk Andi dat je zoveel zussen hebt, alleen maar meiden thuis, of heb je ook broers?
Andi, ja das nog een beetje jong, mijn zusje is 23. En ja we vertellen alles aan elkaar We hebben een goeie band, van de week zei mijn zwager nog dat ik het vast eerder weet dat ze zwanger is dan hij Dat denk ik dan weer niet @ twinkle, oh us je was al tante ,maar nog een keer tante is altijd leuk !! @mare, ja das wel te begrijpen. @eerised, oh lees net het stukje van andi, das idd wel slecht dan !
Van oorsprong alleen maar meiden thuis, Twinkle! Ik heb drie zusjes(en eigenlijk ook nog 5 stiefbroers, 3 halfbroertjes en 4 halfzusjes...) Mare, verstandig dat je eerst je diploma gaat halen!
Haha, vertel mij wat dat het een drukke boel is.. Maar ik ben al wel sinds sept 2007 uit huis, dus heb de laatste twee halfzusjes niet meer meegemaakt(slecht/geen contact met m'n vader en stiefmoeder) Ik zou er zelf echt niet zoveel willen! 4 is hier echt de max!
Ik zit te twijfelen of ik in de oudercomissie zal gaan van het kdv waar Yanoah heen gaat. Ze zoeken iemand en ik vind het altijd leuk om me met dat soort dingen te bemoeien, alleen weet ik niet hoeveel tijd ik er uiteindelijk mee kwijt ben...
@twinkle, als je het leuk vind, zou ik het doen, weet ook niet hoeveel tijd je eraan kwijt bent. Hier is 4 ook wel echt de max hoor, alleen denk ik dat we het bij 2 gaan houden.