September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Dat kan ik me ook voorstellen Hellen dat je het idee hebt dat je beroofd bent van de ervaring. De hele tijd dat ik aan het bevallen was heb ik niet het idee gehad dat ik een kindje op de wereld ging zetten tot de laatste pers en de vk zei: nog een keer persen en je kindje is er. Ik dacht bij mezelf, kindje? Hoezo kindje :D

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Beker melk? kan die daar al uit drinken dan, wat voorn soort beker is dat dan?

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Irritant is dat, hè, Joyce? Blijf je zelf steeds kijken, komen ze al door? komen ze al door?? Bij Gabriël duurde 't toen wel even, die was geloof ik 11 maanden toen hij ze kreeg..

Oh, ik had dat dit keer wel, Twinkle, het idee dat onze tweede zoon geboren zou worden, ik keek toen al maar wat uit naar het moment dat hij bij m'n op m'n buik zou worden gelegd en gelukkig was dat 'droomplaatje' wel helemaal gegaan zoals ik wilde en verwacht had.. :)

4. Femya

Femya Niet meer actief

Babijtje wat is Jurre al lang en inderdaad lekker licht :)

Ik ga eens op zoek naar die fruitbakjes.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Andi, ja inderdaad weer wat geleerd, en de ene van 16 is de andere niet he..:)
    Al zou ik het niet gekund hebben op die leeftijd vrees ik. Dus respect!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Andi bij een tweede zal ik dat ook meer hebben denk ik. Je weet al wat er gebeurt, maar bij de eerste, ik moest er wel om lachen achteraf. Daar kijk je 9 maanden naar uit en op het moment zelf denk je bij jezelf, wat gebeurt er nu?

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @babijtje
    ooh waarom volle yoghurt?

ooh Jurre en Kenji aleer 7 maanden :D\

@Ariel
    spannend! waar gaan jullie naar een huis kijken?

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties, hier zeiden ze ook volle yoghurt hoor :)

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Precies Twinkle, dat had ik dus wél namelijk bij m'n eerste! Dan overkomt het je gewoon!

Dank je, Ikbenhetmaar, idd, de ene 16jarige is de andere niet, ik ken genoeg andere verhalen waar het niet zo sjofel bij gaat!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ andi, ja ik kijk en voel echt best vaak of er al een tandje door is, maar niks en mano had met 4 maanden al zijn 1e 2 tandjes.

Ik hoopte wel dat Lorenza deze keer wel lekker bij me mocht liggen en dat was ook zo, deze keer was mijn bevalling echt een droombevalling, mocht ook 2 uurtjes daarna weer naar huis.

Manolito heeft na de bevalling misschien 10 tellen ofzo bij mij gelegen en is toen gelijk weggehaald en naar de ka gegaan.

Dus ben wel echt blij dat dat deze keer niet zo was.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ik wist niet dat ze met hun kaakjes kauwen.
    Maar dat heeft Kenji dus duidelijk nog niet door hoe dat moet ofzo.

Maar ik ga er 1 uit bed plukken, want ik hoor hem alweer schreeuwen. (Aaaaah!! Favoriete letter van hem. :D)
    Oh, en ik hoor zijn speentje vallen, dus nu moet ik vlug naar boven. Tot zo, doeii!

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier in belgie zeggen ze ook volle yoghurt hoor.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Volgens mij volle yoghurt, omdat daar vetten inzitten die de kleintjes nodig hebben.

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Doegdoeg, Jusi!! Heb je weer wat geleerd!! ;)

Zoooo, vlotte Mano dan hoor, Joyce!! Gabriël was niet zo rap! (En gelukkig maar, heb toen 7 maanden bv gegeven.. :D)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Inderdaad volle yoghurt ivm de vetten.

@ Jusi, en als je hem een handje helpt.. stukje brood in zijn wangetje stoppen? zo heb ik het Linde ook geleerd. :)

16. Femya

Femya Niet meer actief

Hahaha hier heeft Yanoah ook de AAAAA ontdekt en dan het liefst zo hard mogelijk, ik ga dan mee schreeuwen en dan kijkt hij me lachend aan en schreeuwt daarna weer lekker door.
    Ik vind het het leukst als hij bpbpb pruttelt of heel moeilijk kijkt en dan gaat mopperen.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja hij was al heel vlot met 1 jaar had hij alles al :p

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier ook de aaaahhh en gillen doet ze ook wel eens.

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Andi, dat bedoel ik.. bv terwijl je 16 bent.. respect.. ik ken ook een aantal meiden van die leeftijd en dan opmerkingen: ik ga toch geen kind aan me tiet hangen e.d

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hier ook gillen hoor, ik vind het soms wel grappig als ze begint te mopperen als ze niet meer terug kan draaien, laat haar ook weleens zo liggen (gemene mama) terwijl ze echt aan het mopperen is dan dat ze weer op haar rug wil.

En al;s het te lang duurt gaat ze echt heel hard huilen.

En als ze mano ziet begint ze ook altijd te brabbelen en te lachen dat vind ik ook heel erg leuk :D

Deel Deze Pagina