September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    leuk hè joyce:hier ook kwaad worden als ze ergens niet bij kan en de jongens zijn ook heel interressant voor noa.die krijgen haar direct aan het lachen.

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    davids nieuwste woordjes zijn bwwwwbwbwbww bwwwfff wn boef! ja hij zegt al boef :p per ongeluk uiteraard maar wel heel grappig.

@jusi: waar kauw jij dan mee? ook niet met je tanden hoor maar met je kiezen en die krijgen echt pas heel laat.

hier was de bevalling heel erg pijnlijk met alleen maar rugweeen en heel snel persweeen maar nog niet genoeg ontsluiting maar van mij mag het nog wel een keer zo hoor. lekker snel en geen complicaties. behalve dat inscheuren dat is niet leuk maar zal bij een tweede weer gebeuren helaas

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Owwww, moet weer gaan, Kyrian is wakker!!

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    nou oke het is hier zo druk dan maar even mijn HAP verhaaltje

gisteravond om 18.15 werd Alisa huild wakker
    ik pakte haar uit der bedje en het ging over in oorverdovend krijsen
    ik ging der broek verschonen en had ze hele paarse voetjes dus ik schrok me het lazerus
    toen getempt had ze amper 36.5 :$
    dus ik me vriend onder de douche geschopt met haar zodat ze op temp kon komen
    maar ze bleef maar krijsen en overstrekken in armen
    ik raakte een klein beetje in paniek
    me moeder gebeld die begon gelijk te gillen dat ik 112 moest bellen, dus ik zou nou nou mam, zo in paniek ben ik ook weer niet :p
    dus de HAP gebeld ik kon 45 min later komen.
    eten van het fornuis gehaald, Alisa aangekleed, even een flesje enz enz
    uiteindelijk werd ze iets kalmer
    een uur daar in de wachtkamer gezeten
    kwamen bij een hele lieve arts
    alles was ook met der longetjes borstje, geen middenoorontsteking enz enz

ik denk nu dat het een combinatie van factoren was:
    door de verkoudheid is de energie naar der verkoudheid gegaan in plaats van het op temperatuur houden van der lijfje, koud lijfje, is niet fijn, resultaat huilen
    krampjes:"bij de HAP flinke scheten en een poepbroek, krampjes resultaat = huilen
    keelpijn door der droge hoest en maybe nog eng gedroomd?
    kind voelde zich dus gewoon even heeeeelemaal niet happy!
    Toen we eindelijk aan de beurt waren, was alles weer happy en had mevrouw de grootste onderbroeken lol met die leive arts :D haha
    hij zei me wel dat het helemaal niet erg was dat ik was gekomen, omdat je met die kleintjes gewoon geen risico moet nemen, en dat ik altijd mocht bellen als ik me zorgen maakte (hij merkte volgens mij wel dat ik niet voor elk snottebelletje bij de HAP op de stoep sta)

uiteindelijk om 21.00 thuis
    kippepootjes nog in de oven gezet, om 22.00 hebben wij gegeten..

lekkere avond dus, mevrouwtje drama queen :D

en zoals al verteld bij het CB vanmorgen was het gewoonweg super, dus hier een blije mama hoor :D
    (op dat gebied dan, verhaal mijn papa -exvriendin is gigantisch uit de hand aan het lopen, maar lijkt me, denk ik, verstandiger om daar hier niet verder over in detail te treden)

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ja vind het geweldig als ze naar mano lacht :D En mano is ook lief hoor, die wil de hele tijd knuffelen met haar (vind ze dan weer niet zo leuk)

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik ook mare:persweeen bij 7cm opening,maar gelukkig had ik epidurale,maar was toch wel een gek gevoel!

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    dan heb je weer een drukke avond gisteren achter de rug torties,maar gelukkig dat alles toch in orde is met alisa!

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ torties, nou idd een paar keer teveel gaan dan te laat .

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    je bedoeld fruitpura of zoiets van olvarit? je hebt ze ook van nestle geloof ik, ik weet het niet precies, ik heb ook vand ie soort van danaantjesbakjes waar puur fruit in schijnt te zitten

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ja frutapura en van nestle heb je ze ook met dat beertje, aardbeien en banaan geloof ik.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties, ochjeetje meis , ik snap dat je geschrokken was hoor.. zou ik ook geweest zijn. Je kan beter keer teveel gaan als te weinig.

12. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey meid,

Nou, dat kan ik me best voorstellen hoor dat je dat niet fijn vindt dat het allemaal zo snel is gegaan.
    Zelf vond ik mijn bevalling te lang duren, alles bij elkaar heb ik er bijna 24 uur over gedaan, maar ik heb het wel heel goed meegekregen allemaal, en dat kan ik me wel voorstellen dat je dat niet leuk vindt dat het zo plotseling en accuut ging allemaal!
    Ik heb ook nog regelmatig last van mijn totaalruptuur, met name met naar de wc gaan ;)

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja merk je dat goed mamatob? ik heb helemaal geen knip of scheur gehad

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jeetje Torties..ik zou ook enorm geschrokken zijn!

Hier geen AHHH..maar meet de rollende R. Zo'n Brabantse, tot pa zijn trots, hij is immers geboren Bredanaar. En dan is het soms RRRRRRRRRRRRR of GRRRRRR maar ook AAARRRRRRRGGGGHHHH en pas, tot grote schrik van oma: Alllaahhhhhhhhh. Soms horen we ook een soort van Ajoooooo. Maar meestal breidt mevrouwtje allerlei klanken (al dan niet met veel consumptie) aan elkaar, met verschil in intonatie en al. Zo leuk :)

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    jemig zeg is toch niet normaal!!!! moet gewoon 48 pagina's bijlezen! maar dat ga ik toch echt niet doen hahahaaha

Heb ik nog belangrijke dingen gemist??

Is eerised al terug van het ziekenhuis??

Hier met sem veel gewandeld vandaag! heerlijk in de zon!
    ook nog even laten wegen bij het cb! hij woog nu 7250 gram dus is wel veel afgevallen na zijn ziek zijn!
    Verder is hij gelukkig weer helemaal de oude!! hij lacht weer ontzettend veel!! hij heeft nu ontdekt dat hij zijn voeten ook in zen mond kan stoppen! mmmmmm heerlijk zo;n grote teen!!!

Vanavond is de condoleance van de vader van men vriendin!
    pffff zie er erg tegenop!

Hoe is het verder met jullie allemaal?

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook gescheurd hoor, maar heb er geen problemen meer van.

Vond het hechten trouwens ook niet zo fijn (zacht uitgedrukt)
    Bij manolito hadden ze me blijkbaar verdoofd, want toen voelde ik niks met hechten. Van de bevalling van mano heb ik ook echt niet zo veel meegekregen op het eind, ging allemaal opeens zo snel.

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier maakt Linde ook al heel veel verschillende geluidjes, maar spetteren met der tong is nu favoriet, ze doet de hele dag nu niets anders als scheet geluidjes maken met der tong :D
    Soms lijkt het ook of ze hai zegt.. :)

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @fransesca, fijn dat sem weer de oude aan het worden is.

Veel sterkte vanavond meid.

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

ik ben ook geknipt tijdens men bevalling ( waar ik overigens maar 6 uurtjes over heb gedaan en gelukkig alles nog van weet!!)
    Met sex voel ik dat ook nog wel eens! En men bekkenbodem spier is ook nog niet zo strak als hij eerder was! Kan bijvoorbeeld men plas niet meer zo lang ophouden als eerst!! Moet ook zeggen dat ik laks ben geweest met de oefeningen na de bevalling!

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    francescak:fijn dat het weer heerlijk gaat met sem!

hier niks ingescheurd of knip!
    bij mijn eerste wel en toen zei ik tegen de verloskundige:maak het maar helemaal toe en hij zei:ja en binnen de maand sta je hier terug wegens teveel goesting hahaha

Deel Deze Pagina