Och lieve Eerised is dat even een flinke tegenvaller. Kan me voorstellen dat je er even van bij moet komen meid. Doe het rustig aan en een dikke knuffel voor jullie! Joyce, leuk park Rabbit Hill! Wij zijn er ook een paar keer geweest met fam. weekend. Wat spannend van je zusje, hopen dat ze snel zwanger is! Twinkle, wat fijn dat de 20 weken echo van je collega goed was. Het is en blijft toch altijd spannend. Wat leuk dat de vrouw van je zus zwanger is. Leuk een neefje of nichtje rond de leeftijd van Yanoah. Haha ik had dat ook bij Mats toen ie geboren werd dacht ik Jeetje er zat echt een baby in . Bij Nils was ik er veel meer van bewust en meer mee bezig dat ie op mij buik werd gelegd etc. Hier zouden we graag drie kindjes willen. Maar dan moet het natuurlijk allemaal maar weer lukken. Als we mochten kiezen dan duurt het hier nog wel even. Waarschijnlijk duur het dan nog wel een jaar of 2. Ikbenhetmaar, jeetje meid wat een heftig verhaal na jouw bevalling. Kan me voorstellen dat je met zon hoog percentage het risico absoluut niet nog een keer neemt. Gelukkig heb je een super mooie dochter om trots op te zijn!! Ik heb hier echt een topbevalling gehad van Nils. Als ik wist dat ze allemaal zo zouden gaan dan nog wel 10x . Weeën waren erg natuurlijk en prima op te vallen. Echt een verschil met de ingeleide bevalling van Mats. Bij Nils had ik rond 00.45 uur pas door dat het echt begonnen was en om 2.23 uur was hij er. Lijkt snel maar rond een uur of 20.00 begonnen de weeën al wel. Maar ik dacht aan al die meiden met voorweeen hier op het forum. Dus ik dacht laat ik maar nergens vanuit gaan.. Sofie, fijn dat je je wat rustige voelt. Babijtje, Jurre is goed gegroeid . Pluk, pff dat is een heftige bevalling geweest bij Kylian. Ariel, wat spannend dat jullie bij het huis gaan kijken. Wel leuk hoor om het allemaal naar je eigen zin te maken. Andi, Mats had met 4,5 maand ook 2 tandjes en die heb ik gevoed tot 9 maanden. Kan me zo niet herinneren dat ie gebeten heeft, haha. Torties, och jee dat was wel even schrikken gister zeg. Goed dat je naar de HAP bent gegaan. Zoals die arts al zei met die kleintje moet je geen risico lopen. Fijn dat je zon lieve arts trof. Wat erg voor jullie dat het met de ex vriendin van je pa zo uit de hand aan het lopen is. Sofie wij hebben een Super Nova babyfoon. Bevalt erg goed, prima bereik ook. Leuke spam Jusi, wat een binkie. Mare, leuke fotos, wat goed dat ie nu al zelf zijn tandjes poetst . Wat een leuke tractor!! Jeetje daar op die fotos lijkt ie echt al supe groot. Ariel, ik zou het kindje ook niet slapen met zulke hoge koorts. Af en toe wel even checken. Elizabethje, wat een mooie foto, prachtige oogjes! MamatoB, och die Britt toch. Wat sneu zeg dat ze zon last heeft van dr ontlasting. Pfffffffff ik heb een hoop bijgelezen, Im sorry als ik vergeten ben om op je te reageren . Heb hier zelf eigenlijk weinig te melden. Haha. Lekker dagje gehad met de mannetjes. Vanochtend kwam er een collegaatje langs die is 11 april uitgerekend. Erg gezellig even bijkletsen. Vanmiddag na het slaapje van de mannetjes even het dorp in geweest. Wat een heerlijk weertje was het vandaag zeg
Ariel dit is de site van de tripp trapp Welkom op de Skandic online shop! De zwarte stoel kost hier 124,87
Ik ben even de moed aan het verliezen. Kenji was toevallig eens een keer om 18.00 al wakker, dus hebben we hem bij ons in de keuken gezet, aangezien wij zelf nog aan het eten waren. We hebben dus meteen weer brood met melk proberen te geven, maar nee hoor, de eerste hapjes waren echt drama. Kokhalzen, tot spugen aan toe. De groente van 15.45 kwamen zelfs mee! De laatste paar hapjes gingen nog wel. Maar ja, het waren dan ook echt heel kleine stukjes brood, groter ging echt niet, dan was het weer bijna stikken. Pff, ik ben bijna bang dat ie nooit leert eten!
@ Jusi, "eet" Kenji normaal ook rond 18.00? Volgends het cb kan je het beste iets "nieuws" aanbieden als het etenstijd is. Dus niet zomaar tussen door, want dan kunnen ze nog vol zitten en het uitspugen
Jusi ik begrijp hoe je je voelt. Mats had dat ook die begon al te kokhalzen van gepureerde groente en fruit. Ik dacht ook dat hij NOOIT stukjes zou leren eten. Als hij 's middags brood at, kwam het fruit er van de ochtend weer uit . Geef het echt de tijd meid. Begin echt met muizenhapjes en probeer die steeds een beetje groter te maken. Stapje voor stapje en niet te snel dan komt het echt wel goed met eten.
Ikbenhetmaar, truste. Ik zat laatst te denken hoe is het eigenlijk met je neus afgelopen? Heb je daar nog lang last van gehouden??
Hm, heb toch effe de huisartsenpost gebeld. Het wonderspul hiervoor schijnt Microlax te heten, dat wordt gebruikt bij verstopping. Is een tubetje met een 'zetpil'achtige bovenkant, en dan moet je dat tubetje leeg drukken in het kontje zeg maar. Maar de assistente wilde toch even dat ik met de arts zou overleggen. Als het kan ga ik vanavond nog even naar de nacht apotheek (dan maar effe rijden), dan heb ik tenminste morgen ochtend iets om Britt te geven als ze tegen die tijd nog niet heeft kunnen poepen. @ bevalling: Nou, mijn bevalling was vrij heftig. Het duurde erg lang, en doordat Britt met haar schoudertje vast lag, ben ik helemaal ingescheurd. Had ontzettend veel hechtingen en heb er lang over gedaan om te herstellen. Maar goed, je krijgt er wel heeeeeeeeeeel veel moois voor terug maar ik ben dus niet zo fan van bevallen voor zover iemand fan kan zijn van bevallen xxx
de arts belde net terug, ik kan microlax gaan halen bij de apotheek! Dus ik ga ff snel in de auto nog ! (pfffffffff moe!!!) welterusten dames en tot morgen! xxx
Mamatob, wat fijn dat je vanavond nog dat spul kunt gaan halen! Zo dat is wel heftig dat ze met dr schoudertje vast lag. Heftig hoor zo'n totaal ruptuur.
he dames! Ik lees dat jullie kindjes zo genieten van het avondeten! nou sem dus echt niet!!!! hij wil er niks van weten!!!! geen sperciebonen geen bruine bonen geen bloemkool helemaal niks!!!! Fruit hapt hij zo weg maar bij het warme eten begint hij te schreeuwen en te kokhalzen (terwijl er geen stukken inzitten!) Wat te doen?????????????? iemand tips????
Francescak, engelen geduld en blijven aanbieden. Het duurt best wel even voordat ze aan de smaakje gewend zijn. Bij Mats duurde het heel lang en kon je blijven aanbieden. Bij Nils gaat het veel makkelijker...
Ikbenhetmaar, nee Kenji eet normaal tussen 15.30 en 16.30. Eerst zijn groente, en dan nog een half flesje melk. Maar ik snap wel wat je bedoelt, maar het was meer overgeven bedoel ik. Niet dat ie vol zat en het daarom zelf uitspuugde. Booky, 'fijn' te horen dat Mats dat ook had. Ik begon al bijna te denken dat Kenji de enige is hiermee. Maar heb jij brood ook met melk gegeven dan? Op advies van het CB geven we nu namelijk een soort broodpap. MamatoB, pff drama weer met Britt en niet poepen? Balen. Ik hoop dat de microlax zijn werk gaat doen! Francesca, hoe lang ben je al bezig met de groente dan? Het CB adviseerde ons toen namelijk om te beginnen met fruit én groente, maar dat was dus ook geen succes hier. Hij moest van allebei niets weten. Hij moet dus ook heel erg wennen aan nieuwe dingen, dus hebben we er eerst voor gezorgd dat ie fruit goed at. Toen ie dat deed, zijn we met groente begonnen. En inderdaad, veeel geduld hebben! Kenji eet pas sinds een week of 2 volledige potjes groente, die vanaf 6 maanden. Soms blijft er ook nog wel een kwart in zitten, maar ja, hij is nu eenmaal geen hongerlapje. En het leuke is, dat hij het liever heeft als fruit!
meiden, ff snel...........mn laptop zou vandaag opgehaald worden want hij slaat steeds uit, maar NIEMAND natuurlijk. Voor l.... de hele dag thuis gezeten! maar wil even snel een mijlpaal van Damian spammen!!! Tis nog een beetje wankel maar..........strakkies loopt ie eerder als dat ie kruipt hahahahaha Bekijk bijlage 57374
@jocruella Zo wat nou 5 weken te vroeg?!!!! Hahaha prachtig!!! @mamatoB; hoop dat het helpt en de pijn snel overgaat...
@babijtje: ik doe capoeira. @jusi: geen zorgen hij heeft nog zoveel tijd om te leren eten. en je kan altijd nog prelogopedie doen als het niet wil maar dat is nog lang niet aan de orde! @jocruella: leuke foto's van je staande vent!