September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen!

Nacht was niet zo heel lekker. Rosalie die was erg onrustig daar moest ik een paar keer naar toe. En vanaf 6 uur heeft ze bij mij in bed gelegen. Maar daarna wel lekker tot half 8 geslapen. Noah ook! :D

Wow! Damian kan al staan! Wat knap zeg!

@ Fightforlove; kun je mooi een bakkie bij Torties en mij komen doen als je in Zoetermeer bent ;) Wel beter dan Tilburg inderdaad!

@ Mare wat een leuke foto van David zeg!

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Leuke foto Mare! En wat een leuke pakje ook zeg!

Eerised, het zal vast even wennen zijn maar het komt vast goed als je er zelf ook vertrouwen in hebt... Gabriella weet straks niet beter. Oh en dat andere... stress heeft daar zeker invloed op! Ook dat komt goed!

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi allemaal!

hier mag je gerust spreken van een K U T nacht!!
    ohhhhhh we zijn meer wakker geweest dan we hebben geslapen!
    Sem heeft zijn neus ontzettend verstopt zitten!!! ben zoooooooooooooooooooooo klaar met verkoudheid!!
    laat de zomer maar komen!!!!
    iedere keer werd hij weer wakker met al dat snot! bah!! weer met dat pompje en dan weer neusspray bedje omhoog (staat eigenlijk altijd omhoog)

Vanmiddag moet ik nog werken! van 13.00-18.00
    tis wel mooi weer dus kan ik mooi met de kinderen naar buiten!

Gisteravond de condoleance gehad! pfff zag er erg tegenop!!!
    Ze hielden het gewoon thuis en hij lag dus ook in de woonkamer!
    Je kon er niet omheen zeg maar!
    Men vriendin huilde ontzettend hard! men hart brak echt toen ik haar zag! ze storte zich in men armen en liet me niet meer los!
    Ik huilde ook mee door haar reactie! pfff hij wordt vandaag in besloten kring begraven! oh wil zoveel dingen tegen haar zeggen! dat ik er voor haar ben enzo in goede en slechte tijden! maar door het huilen kon ik niks uitbrengen! Maar hopelijk weet ze dat zelf al wel!

4. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @eerised: Ik vind het erg rot voor je!!! Hopelijk heeft je meisje er geen last van en zal het leven er alleen maar leuker op worden voor haar!!

en van dat droge : wat iedereen al zegt dat heeft zeker met stress te maken! je zit waarschijnlijk ook nog ergens anders met je gedachten!!! Komt wel goed meis!!!

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0

@ Mare:
    oooh meid, wat een ontzettend leuke foto van David! Dat pakje! En hoe wijs hij zit te kijken, zo van, jaja, kijk mij nou, ik kan dit al heel goed! :D Geweldig!!! :D

@ hier:
    Nou, Britt heeft gelukkig wel doorgeslapen, maar vanochtend nog steeeeeds geen poepluier. Normaal heeft ze dus wel 3 poepluiers op een dag, en nu dus op drie dagen tijd alleen gisterochtend eentje. Ik heb haar dus die Microlax toegediend (ging goed, is wel even gepruts maar het lukte) En daarna kwam er wel wat poep, maar niet veel, en het was behoorlijk dik en stevig. Ik heb haar naar het KDV gebracht en gezegd dat ik hoop dat ze HEEL veel poepluiers moeten verschonen bij Britt vandaag :p hoop echt dat het weer op gang komt! Ik ga straks hier ook even wat lactulose halen bij de apotheek vlakbij mijn werk, als het dan door dat clysma nog niet op gang is gekomen kan het daarmee wat verzacht worden.

@ iedereen: ben nu op mijn werk dus heb nog niet echt kunnen bij lezen, behalve Superman-David heb ik nog niet veel gezien :p reageer strakjes mee en mee wel een beetje!

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    he meid, het zit je niet echt mee he? :( dikke knuf....

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Je kan onze hyves trouwens ook gewoon op je eigen hyve vinden he ;) Onder netwerken en dan staat ie bij prive hyves. Dus als je niet bent ingelogd zie je dat niet.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ MamatoB, wat hier hielp bij Noah was om GEEN fruithapjes met banaan te geven. En na de fles en na het fruithapje een beetje diksap geven ongeveer 20-30 cc. Dan is er meer vocht en word de ontlasting als het goed is minder hard.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hier een goede nacht gehad, Linde lag om 20.00 in bed en om 7.30 hoorde we haar kletsen.

Lees zo alles even bij, maar ga eerst even wat huishouden doen, Linde ligt namelijk weer op bed. :)

10. Femya

Femya Niet meer actief

#1010 Femya, 10 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2010
    Goedemorgen,

hier best een lekkere nacht gehad, ik werd net voor de wekker wakker en heb gewoon de hele nacht doorgeslapen, net als gisteren, heerlijk zeg. Yanoah is ook weer aan het opknappen, zijn neusje zit al minder verstopt. Vandaag heeft Ruben papadag en ben ik lekker aan het werk.
    Vanmiddag even naar het wkz om bloed te laten prikken, even mijn schildklierwaardes bekijken en of ik de medicatie moet veranderen.

Mijnkleine en andere: de hyves is te vinden via netwerken bovenin je hyves en daaronder staat hyves, als je die aanklikt heb je een overzicht van al je hyves, ook je privehyves.

Jocruella leuke foto van Damian! Wat een heerlijk ventje is het toch!

Ik zal hieronder een foto van Yanoah plakken waar hij zijn eerste stapjes zet met 4,5 maand.

Mare die foto van David is echt heel erg leuk! Dat pakje staat hem heel goed :)

Francesca je vriendin weet het wel dat je er voor haar bent hoor, ook al heb je het niet kunnen zeggen, je tranen zeggen voor haar genoeg! Zorg dat je haar af en toe belt of mee neemt om iets leuks te doen en een kaartje op zijn tijd heltp heel erg veel. Dikke knuffel, want het is erg zwaar om je vriendin zo verdrietig te zien. Beterschap voor Sem!

Torties wat een goed idee van je om die middeltjes in een lijstje te zetten! En wat een rot situatie voor je vader zeg, vind het heel mooi van jullie dat jullie hem helpen met alles, hij mag trots op zijn kinderen zijn.

Eerised veel sterkte met het verwerken van het nieuws van gisteren, jullie komen er wel dat weet ik zeker, maar hopelijk valt de weg die je moet bewandelen mee en krijg je veel steun van je omgeving. En hopelijk werken onze woorden ook een beetje mee. Knuf.

Babijtje veel plezier met je vriendin, gezellig de stad in!

Hier de foto en daarna ga ik weer snel aan het werk, tot later en een fijne dag!

11. Femya

Femya Niet meer actief

Jij was eerder hihi.

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!!

jusi,niks forceren bij kenji!brood komt zelf wel,ze zijn nog maar 6 maand hè en binnenkort steekt hij het zelf in de mond en dan komt het vanzelf.
    hij eet toch al goed groente en fruit.

jocruella:dat gaat snel bij damian :$:$:$nu al rechtstaan en waarschijnlijk volgende de maand al lopen zeker?!ik zou er niet meer van verschieten!

torties;vind ik ook wel een goed ideetje voor de hyves.

hoop nu wel dat je pa eens rust gaat vinden!zoals je zegt mooi huis en alles opgeruimd!

fightforlove:ach wat een gemene reactie altijd!
    ach je moet maar denken :jullie gaan daar wonen en hun niet en als het hun niet aanstaat komen ze maar niet op bezoek hè

babijtje;geniet van je namiddagje!!

mijnekleine:en zoals elke ochtend weer druk bezig se!:D

mare:leuk dat hij zelfstandig zit,maar ik vind dat superman pakjes super!!staat hem echt goed!

eerised:kan door de stress,maar het kan ook zijn door het ontzwangeren!
    er zijn veel mensen die na de bevalling last hebben van "droogte",maar dat komt wel terug goed,maar als je er last van blijft hebben,even contact opnemen met ha.

francescak:sem geraakt maar niet van die verkoudheid af hè!

mamatob:nog niet de luier gehad die je had verwacht precies,maar hopen dat die op het kdv wel komt en met die lactulose zal dat de komende dagen wel beter gaan .

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier hebben we de afgelopen dagen weer heerlijke nachten!
    ze slaapt van 20u s'avonds tot dat de wekker gaat,dus tot 07.30u,heerlijk!!

verder voel ik me lichamelijk en geestelijk al weer wat beter,ik moet die medicatie nog wel nemen en na een weekje afbouwen.

oh en dan was ik nog vergeten te zeggen dat ik een "gespannen" blaas heb.
    van het zoveel te trainen van mijn bekkebodem is ze nu te gespannen waardoor ik als ik buiten wandel urine verlies,dus nu moet ik voordat ik weg ga 1u van tevoren een pilletje nemen om ze te ontspannen en zo een weekje en dan zou het weg moeten zijn.

groetjes

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ooh meid kan me voorstellen dat je zulk soort schoonfamilie zat bent!

Wat 'grappig' in zoetermeer, moet je bij het lange land ziekenhuis zijn?
    daar woon ik 500 meter vandaan kom je dan een bakkie drinken :D

Waar ga je wonen dan nu als ik vragen mag?

linkje staat onder de berichtjes van mijnkleine

15. Femya

Femya Niet meer actief

Booky, Ikbenhetmaar en Sofie willen jullie nog de datumprikker invullen? Ik ben benieuwd wanneer we weer kunnen gaan meeten!! :D Jessica moet ook nog invullen, maar ik heb haar al een tijdje niet online gezien.

Sofie fijn dat je je al iets beter voelt, nu die blaas nog, hoop dat het snel beter is.

16. Femya

Femya Niet meer actief

Of heb ik de verkeerde Jessica in gedachte?

17. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @Ariel: In zoetermeer heb je toch die behanghal zitten?? Is dat wat?

@Mare: Wat een superfoto zeg, wijs hoor.

@Francescak: Kan me voorstellen dat je al die snottebellen zat bent meid. Dikke knuffel.
    Ik denk dat ik dat verhaal van dat overlijden gemist heb, is er een fam.lid overleden?

@mamatoB: Bij Sem helpt rooibosthee heel goed als hij niet kan poepen. Hij krijgt het nu ook dagelijks (Ipv die zoete diksap) en vind het heerlijk.

@Twinkle: Lekker he zulke nachten, knapt een mens van op.

@staan/zitten: Sem doet wat dat aangaat nog niet veel hoor. Hij wil wel zitten maar zakt als een lappen pop om ver en als we hem op zijn benen willen zetten zakt hij zo door zijn hoeven.
    Geeft ook niks, laat hem maar lekker klein blijven, hij is tenslotte de laatste baby hier.

@sofie: Fijn joh dat je je wat beter voelt, op je blaas na dan.
    Hopen dat dat ook snel weer goed komt.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaa de Zoetermeerse behanghal!! Fantastisch!! Ze hebben daar zo ontzettend veel behang!!

Enne Twinkle, Jessica is Torties ;)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoals het er nu uitziet word het 2 mei of 18 april...

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    twinkle:normaal gezien kan ik in het weekend nooit,want vriend werkt dan,maar heb op alles ja gezegt omdat vriend vanaf 1 mei 3 maand thuis is wegens ouderschapsverlof en vanaf dan zou ik wel kunnen in het weekend,maar kies maar een datum en als ik niet kan ja dan pas ik gewoon en doe ik de volgende meeting wel mee.

Deel Deze Pagina