Rustig rustig dames, ik houd het niet meer bij!!! @sofie: Gelukkig dat je je weer wat beter voelt! @twinkle: Leuke foto!!!! @staan: Britt vindt staan wel heel leuk, maar moet daar wel ECHT nog mee geholpen worden haha, anders zou ze zo om kukelen! Ze kijkt wel altijd heel trots lachend als ze 'staat', zo schattig!! @hier: vanochtend even met KDV gebeld, ze had nog niet meer gepoept en lag te slapen. Hopelijk vanmiddag wel een poepluier. Ik bel vanmiddag nog even en dan hopelijk beter nieuws. Wat betreft de banaan; ja ze had afgelopen week 3 x banaan fruithapje gehad. Dat ga ik dus niet meer geven!!
PS Eerised: Dikke knuf voor jou en je prachtige meisje. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en info over slechthorendheid. xxxx
mamatob:hier heeft noa ook last van harde stoelgang bij banaan,dus dat doe ik niet meer bij haar fruitpap,maar als iik jou was zou ik haar nu een paar dagen peer geven en appel,dat is wat laxerend.
en dan nog zo'n korte reactie...tsss mijn man was gisteren later van zijn werk terug en vandaag moest hij op cursus in apeldoorn en is weer later terug. pff ik weet dat zijn werktijden echt luxe zijn en ik niet mag klagen omdat hij altijd vroeg thuis is maar dat ben je dan ook gewend. maar gelukkig komt hij dan op mijn verjaardag al om 2 uur naar huis
Hihi ja euh, wat is in de buurt? Utrecht is voor mij goed te rijden samen met Torties dan Want ik heb geen rijbewijs haha.
Haha ik ben gewoon jaloers op al die afpsraakjes om spontaan koffie te gaan drinken Ik heb ook geen rijbewijs, maar met de trein en bus kom ik er wel hoor.
Probleem is opgelost met de ketel, heb de agas er bij gehad, bleek dat de waakvlam uit was. en die krijg je nooit zelf weer aan.
jarig: de 15e!!! maandag dus. ik woon in ede is met de trein op zich wel goed te doen maar echt in de buurt ook weer niet