Hier ga ik steeds verder van de 30 af, ben al aardig op weg richting 40, dus ik mag klagen (samen met Pluk en Hellen) Oh Mare ik wilde dat ook op mijn 25e moeder worden, dat vond ik wel mooi... Tja werd toch 9 jaar daarna pas, maar ik vind het nu wel helemaal in mijn leven passen en kan hem nu alles geven. Oh ja ik ben bij de oudercommissie van het kdv van Yanoah gegaan, lijkt me wel leuk. Het is op vrijdagochtend en in die tijd kunnen de kinderen even naar de opvang en kunnen we rustig vergaderen een keer in de 6 weken. Eerised hopelijk lukt het om je verhaal te typen, ik ben wel benieuwd en vind ook dat je mooi schrijft! Is ook wel goed voor je om het van je af te schrijven denk ik. Sterkte meis.
Wat zielig al die kindjes die last hebben van de ontlasting. Kun je het niet voorkomen? Ik denk dat Yanoah het ook gaat krijgen, hij heeft er nu al vaak last van en poept ook eens in de 2 dagen.
heb de stofzuiger al gepakt maar nog niet aangzet hahahah! Denken jullie dat Linde ook witlof uit de oven mag?
Twinkle, ja ik vind het ook fijn om van me af te schrijven.. Maar dan moet het wel lukken!! Grr.. Whats wrong with mijn computer???? Ariel, hoe is het met de boeken trouwens? Weet je al waar ze zijn? Ik heb trouwens de foutmeldingen op een papiertje gezet. Moet ik ze even doorgeven aan je? Miss kun je het dan aan je oom vragen.. Pluk, een dikke knuffel is ook fijn hoor!! Weet soms zelf geeneens wat ik er van moet zeggen.. Nou, poging 3....
@torties - goed idee van het lijstje!!! @Jusi / Elisabethje / 5mare5 / Torties - GAAAAAAF he dat ie al staat!! Hij is idd snel, hij kruipt nl nog niet hahahahaha. Ennuh volgens de babyfysio doet ie alles goed wat ie met 7 maanden zou moeten kunnen, zonder correctie van de 5,5 week!!! @Helen1971 - Tegen het kokhalzen kan je de armpjes omhoog doen dan stopt dat. Misschien helpt dat dat ze het niet meer eng vind??? @mamatobe - beterschap meid! Hopelijk heeft Britt snel een enorme poepluier! @fightforlove - kan jou het schelen wat je schoon(oma) van je huis vind! JIj moet er wonen, zij niet. Heb je 1 mazzel, ze komt nooit vragen of ze bij je mag wonen hahahahaha LINKJE VOOR SEPT. 2009 MAMA HYVES WIL IK OOK WEL!! Owwww mijnkleine - ik heb gevraagd lid te mogen worden. Leuke groepsfoto trouwens!! @Babijtje - Owww ik moet ook gaan beginnen met brood. Maar volgens mij gaat Damian kolhalzen hahhahaa. Zn groentehapjes gaan er overigens in als zoete koek!! Doe jij een beetje jam of boter op de boterham?? @5mare5 - wat een heerlijk zittende SUPERMAN!!! @Twinkle - zo zo 4,5 maand en lekker lopen aan mama haar hand hahahahaha errugh leuk!! @Sofie28 - Jaaaa volgens mij gaat Damian het kruipen overslaan en gaat ie direct over op stappen hahahaah @Eerised - Wat baaalen dat je pc steeds crashed! Ik zit helemaal in je verhaal!! Wil je voor nu een heeeeeele dikke knuffel geven!!! Hou je sterk meid gabriella heeft je nodig. Hele dikke zoen vanuit Hoogvliet!! Pfff bij jullie voel ik me nu echt oud............THANKSSSS Zag iets over een datumprikker..... gaan jullie een beetje bij mij in de buurt daten?? Zou jullie ook wel life een keer willen zien hahahahaha
Voor alle slecht poepende kindertjes.............heeft mama al eens 1 of 2 druppeltje olie (sla olie) in jullie flesje gedaan??? Bij Damian en het kereltje van mijn collega werkte dat als een tierelier. Geeft het even om "in te werken" een paar uurtjes.............
Heej meiden kom net van de tandarts vandaan en die heeft me niet zo vrolijk gemaakt. Heb een heel groot gat in mijn kies (voelde dat al) En nu moet ik een wortelkanaalbehandeling.Heb ik nog nooit gehad. Zo, nu ga ik weer ff een heleboel pagina's teruglezen
Hangt het in de lucht??? Mijn laptop is vandaag opgehaald want die had ook kuren! Gelukkig nog tot 17 maart garantie, dus net op tijd!! Nu hopen dat we hem snel terug krijgen. Kan nu alleen via mn werk hier schrijven. Morgen en overmorgen ben ik vrij............... Morgen shoppen voor nieuwe autostoelen, traphekjes en loopstoeltje. Hopelijk lukt je 3e poging want ik ben echt ontzettend benieuwd hoe het met gabriella is!!!
Twinkle, ik probeer nu maar een aantal dingen waardoor de ontlasting in ieder geval zacht blijft. Dus geen banaan, veel vocht ertc. etc. Eerised je mag mij ook wel even een pb-tje doen met de foutmelding. Dan stuur ik hem even door naar mijn man, die werkt ook met computers (lees is een computernerd ). Waardeloos als die dingen niet doen wat je wilt . Jocruella, wat is bij jou in de buurt dan om te meeten?
Ooh het begin is er. Wat doe je verder op die witlof? Alleen kaas? AU AU Joyce, hebt het ook nog nooit gehad maar het lijkt me ook helemaal NIKS. Jocruella, ja al wel geprobeerd die olie drupjes. Maar schoot ook weinig op helaas .
uh nou ik woon in Hoogvliet-Rotterdam maar kep een rijbewijsje hoor! Maar zuid holland zou toch wel beetje in de buurt zijn hahahah Maar volgens mij komt iedereen meer uit andere delen van het land!