ik ben net 36, hellen is volgens mij 39 dus ik ga steeds verder richting 40 ik typ moeilijk kylian is bij mij op schoot in slaap gevallen
eerised:ik kan ook wel huilen van je verhaal!! en zoals je zegt ze is een lief en slim kind en dat zal ze ook blijven!! lactuloze:ik gaf 3 dagen 2.5ml,dus best weinig en heeft goed geholpen.
Ja.. We moeten er keihard voor gaan! En met heeeel veel liefde, aandacht en hulp hoeft ze niet naar een speciale school.. Was nogal een aparte man, niet zo tactisch. Het ZOU kunnen, dat de volgende uitslag ietsje minder is. Maar aangezien de vorige uitslag 50 en 60dB was en deze 2x 80dB. Is het verlies gemiddeld toch behoorlijk pittig! Andere dames, bedankt voor alle lieve woorden. Sommige zelfs tranen van mijn verhaal.. Heb net een afspraak gemaakt bij de audiciën. Want ik wil alles z.s.m. regelen zodat ze 8 april d'r gehoorapparaatjes kan gebruiken! Echt hoor, ik heb zoveel steun hier op het forum. Ben er blij mee dat we alles aan elkaar kunnen vertellen hier..
Pff Eerised zeg. Ik heb echt een brok in mijn keel van je verhaal. Wat boft die mooie meid toch met een papa en mama zoals jullie! Twinkle, extra vocht d.m.v. water, diksap, thee en in fruit en groente zit natuurlijk ook vocht . Mijnkleine, goed plan om een keer een mini meeting te doen . Jocruella, kun je eens ophouden met je geklets ik kan je hier nog horen .
OOh joepiedepoepie, ik haal NIls net uit zijn bedje. Er er zat een klein zacht poepje in de luier. Het eerste gedeelte was gewoon knetterhard (al was het best heel veel, als dat het eerste gedeelte alleen al was ). En hoera heb mezelf maar even een schop onder de kont gegeven en stof gezogen en gedweild. Nu die strijk nog.... Ik denk vanavond maar. Zo eerst even met de kleine man richting het dorp.
Sjips dat mn laptop nu net weg is voor reparatie en ik morgen en overmorgen niet "werk" hihihi. Maar weet dat ik aan jullie denk! Heerlijk he zo'n forum als je ff niet in je vel zit!
@ booky - kletserdekletserdekletskletsklets!!!! Okey ik zal gaan fluisteren........maar als de wind gunstig staat dan denk ik dat je me toch hoort
@ Eerised, hier ook tranen.. dikke knuffel meis! @ Sofie, had je mijn stukje aan jouw gelezen? Ik ga zo even spammen hoor, heb net fotows gemaakt van haar nieuwe kleertjes.