September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Pffff Kinley is de afgelopen tijd ook aan het klungelen met haar ritme en mama moet in beeld blijven anders is het brullen ;)

Wat betreft het warme eten dat maak ik zelf maar ik krijg het idee dat madam de potjes lekkerde vind, dus dit weekend ga ik haar potjes geven om te kijken of ze dan meer eet.

Het jammere nu is dat ze om etenstijd moe is en dan gewoon naar bed wil.
    Op zich niet erg maar ze wil alleen in bed liggen (slapen) als ze eerst een fles heeft gehad :), het liefst het laatste restje liggend in bed opdrinken.
    Ben haar nu aan het leren dat ze na de fles na bed gaat maar als ze op mijn arm in slaap valt dan kan ik het vergeten, dan is het brullen als ik haar in bed leg.

Ach ja hadden ze met de 6 maanden geen sprong :D

Groetjes Anita

2. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    [=Eerised90;6788854]
    Sembem, wat voor cijfer heeft hij gekregen:D?
    Ik woon boven de winkels in Phoek trouwens.. Miss heb je stiekem wel naar m'n huis gekeken, zonder dat je het door had ;)
    Oh zie net dat je bij de HEMA & Kruidvat bent geweest, ik woon bij dat 'grote' plein zeg maar.. met die parkeerplaatsen daar bij de Lidl...

Daar stond ik geparkeerd, was bij het kruidvat geen plek meer.
    Hij heeft trouwens een 7+ gekregen, we zijn erg trots.

3. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hoeraaaaaa, we hebben zojuist het huis gekocht!!!!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    gefelicitaart

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    En een 7+ is heel erg netjes hoor, daar mag hij trots op zijn.

Groetjes Anita

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Joyce
    Hoe is jou ritme met flessen, groente, en fruit met 3 flessen?

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Wij zijn lekker naar buiten geweest!! Voelde me even weer mens! heerlijk!!

werd alleen gebeld door de vriend van mijn vriendin met het kl*te nieuws dat haar vader gister plotseling is overleden!! zo vreselijk erg!! dan besef ik maar weer des te harder hoe snel het leven afgelopen kan zijn en dat je niet alles zomaar voor lief moet nemen!!!

@meeten in burgers zoo! LEUK!!!!! is een geweldig park!!

8. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nou , Sem is zijn 3 flessen al zat geloof ik.
    Hij drinkt zijn fles smiddags nog niet eens half op.
    Jammer maar helaas zullen we maar zeggen.

9. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hij had zelf wel een 8 verwacht maar wij hebben hem meer dan duidelijk gemaakt dat een 7+ een perfect cijfer is.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Sembem, wauw wat goed van je mannetje een 7+ :D. Hoe vond hij het om te doen?
    Het begin is er met 1,5 kilo, dat geeft je vast ook de motivatie om door te gaan.

Torties, ja we hebben idd een vergunning aangevraagd. Het heeft 6 weken ter inzage gelegen en we hebben nu groen licht :D. Volgende week maandag beginnen ze met bouwen. We hadden al wel een houten garage maar dat ding was echt oud. Die hebben we nu gesloopt en de nieuwe garage komt iets naar achteren waardoor we meer tuin hebben :).

SEMBEM GEWELDIG VAN HARTE MEID!!! (woon jij in D'chem, of was dat iemand anders ;))

Pluk, hmm tijd om de gebruiksaanwijzing er eens bij te pakken ;). Zou idd kunnen dat er rond de 6 maanden weer een sprong is. Ik heb al tijden het boek niet meer ingekeken.

Francescak, jeetje dat is ook heftig voor die vriendin zeg. Gecondoleerd.

Zo Nils die had me toch een poepbroek net. Helemaal onder tot in z'n nekje. Hij heeft lekker met papa gedouched en ligt nu alweer op 1 oor.

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat is zeker een TOP cijfer, daar mag hij SUPER trots op zijn.

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat vonden wij ook hoor Booky, gelukkig vind hij dat nu zelf ook.

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    even uit me hoofd..
    @ Huis gekocht, super super super gefeliciteerd! :D

@ Cijfer spreekbeurt, ik vind het netjes hoor! mag je erg trots op wezen

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Eerised; jeetje wat gemeen zeg van je zus! Als ze jaloers op je is kan ze dat toch gewoon zeggen? In plaats van rare dingen zeggen die niet waar zijn!

@ Rox; jij ook al problemen met je zus. Sterkte ermee!

@ Ikbenhetmaar; Roos heeft natuurlijk zat kleding! Maar dacht als je iets hebt dat er bij past. Dan is dat ook leuk natuurlijk, anders ga ik wel ff naar de Bonneterie volgende week! ;)
    Balen dat Linde niet lekker te pas is! Hoop dat het snel weer beter gaat.

@Burgers Zoo; Leuk om daar een keer te meeten! Tenminste dat denk ik. Waar ligt dat?

@Sembem; Gefeliciteerd!

@ Ikbenhetmaar; hoe kan ik dat rokje bestellen dan? Want op je site is die duurder als op je hyves toch?

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    burgers zoo is in arnhem. of bij arnhem.

oh man ik was een uur lang bezig david in slaap te krijgen is hij een 5minuten later weer huilend wakker. daar ben ik wel echt jaloers op als mensen sschrijven mijn kind ligt sinds 6 of 7 uur in bed. dat gebeurt hier dus echt nog niet. echt jammer, ik wil toch graag mijn avonden met mijn man terug.

ik ga hem zo maar weer eens in slaap voeden dan maar.

tot morgen dames

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Och Mare jeetje toch. Ik kan me voorstellen dat je de avonden met je man weer een keer terug wilt.
    Succes vannacht, ik zal duimen voor een rustig nachtje voor jullie.

Hey Ariel, hoe was het vandaag? Genoten in Scheveningen en met de kids nog naar Ballorig geweest?

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tot morgen Mare!

1 troost, het gaat over! Rosalie was standaard tot een uurtje of 10 of 11 wakker tot ze een maandje of 7 was denk ik. En die sliep daarna ook niet uitzichzelf in. Aangezien ze gewend was dat ze gewiegd of in slaap gevoed werd. Daarna hebben we nog een paar maanden op de grond naast dr ledikantje gebivakkeerd. En daarna waren we het zat en hebben we dr 2 avonden laten huilen. En nu slaapt ze al heeel lang prima! Dus het komt echt wel goed! Alleen op een koude vloer gaan liggen is geen aanrader! :)

Maar David valt ook wel eens uit zichzelf in slaap toch??

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Met de kids naar Ballorig zat er helaas niet meer in :( Vincent is af en toe echt net een slak. Is met 1000 dingen tegelijk bezig. Maar in Scheveningen was het gezellig! I LOVE cocktails!! :D Alabama Slammer en Crazy Martini!! Jammiee!!!

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ariel jammer dat baloorig niet meer gelukt is.
    af en toe valt david zelf in slaap maar dat duurt echt een uur zoals net dus. ik moet dan wel naast hem liggen maar wieg hem dan niet en voed hem ook niet. maar goed het is nu bijna weer voedingstijd voor hem dus dan moet het maar even zo. ach ik weet wel dat het over gaat maar soms dan zakt de moed mij in de schoenen. heb sowieso even een baaldag omdat alles even een beetje tegen valt. maar goed nu ben ik echt weg

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ariel, ooh dan doe je Ballorig toch nog een andere keer. Scheveningen alleen lijkt me ook al erg leuk.

Balen zo'n baaldag Mare. Duimen op een TOPnacht dan maar en morgen een TOPdag!

Deel Deze Pagina