@sofie: thanks voor de tip! Heb net met KDV gebeld, Britt had een poepluier geproduceerd, gewoon een volle 'normale' poepluier. Hoera ... vanavond toch een beetje lactulose of roosvicee laxo geven, en dan hopen dat het lekkker op gang blijft. En banaan-hapjes, daar blijf ik ver bij weg voorlopig!!
MamatoB wat top!! Gelukkig maar . Jocrualla, gunstige wind hier gezellig . Hoor je Nils en mij terug kletsen . Ahh geen Linde spam . Nini zat er al klaar voor...
Sembem, hahaha een vrucht .. Ikbenhetmaar, eet-ze! MamatoB, oh goed nieuws!!! Britt had een poepluier Je had de HA al gebeld had ik gelezen..???
Mare: capoeira..ik vind het schitterend om te zien! Ahhh....David is een superbaby @Hyves: net geprobeerd Roos gewicht met 6 maandne in te vullen, maar ik kan de blog niet wijzigen. Alleen wel weggooien. Dat lijkt me niet de bedoeling... Eerised: gestressdheid, moeheid, ziekte, en nog vele andere zaken, kunnen droogte veroorzaken down under. Sex bedrijf ja namelijk nog het meeste met je hoofd. En als dat hoofd e rniet bij is, moe is etc. dan "werkt" het allemaal wat minder lekker.Ik merk dat ik nu ik langer BV geef ook meer droogte problemen krijg (in het begin niet hoor!). Vooral niets haasten en eventueel een beetje glijmiddel doen wonderen Komt goed! Enne in mijn werk heb ik ook regelmatig te maken met kinderen die een beperking hebben. Eén ding heb ik inmiddels wel meegenomen uit die contacten: de mensen om de kinderen heen hebben vaak méér moeite met die beperkingen dan de kinderen zelf ooit zullen hebben... Ik behandel die kindjes dan ook nooit anders ( binnen de grenzen van hun beperkingen, natuurlijk) dan andere kinderen. Ze zijn niet minder, maar anders. En trouwens: elk mens heeft zijn beperkingen. Bij sommigen merk of zie je er alleen meer van dan bij de ander. Twinkle: dat bekkie van Yanoah op je foto is goud waard! Ariël: je kunt zien waar ik woon. En zo af en toe zit ik ook nog in Raalte ( Overijssel) Agossie...zielige Alisa! @buggy: Roos zit nog niet goed genoeg, maar wat ik me afvraag: ik heb zo'n combi wandelwagen, dus nu gebruik ik vooral de MaxiCosi ( want mevrouw wil ecvht niet meer in de ligbak) maar er kan ook nog een buggy in. Hebben er niet meer van jullie zo'm combiding? Of bevallen ze zo slecht dat er aparte buggy's worden gekocht? @Andi: ik heb vast iets gemist, want je woonde toch in Alblasserdam? Ik zie nu ineens Dinxperlo staan...dus ik ben ff in verwarring @ leeftijden: jonkies hier...ik blijf me met mijn 38 toch echt een beetje een fossiel voelen.. Ik kom alleen maar meer in de buurt van de 40. Dát is pas erg!! Jocruella: jaa..dat van die armpjes omhoog doen had ik gelezen.. Joyce: iieeekksssss een wortelkanaalbehandeling *slik* *zwaait even richting de Hoeksche Waard...is best nog dichtbij mij* Rozemoos had vandaag haar reguliere afspraak op het CB. Eerst maar de cijfers: 7490 gram ( da's sinds vorige week maandag 270 gram erbij) en 64 cm. Vorige keer is ze verkeerd gemeten en ze blijkt dus nog korter te zijn dan ik al dacht. Het flessenverhaal moet ik maar vergeten volgens de arts. Als ze al zo lang weigert is de kans miniem dat ze alsnog de fles weer zal accepteren. Helaas voor mij, kreeg ik een uitdrukkelijk advies om de BV nog enige tijd voort te zetten en in versneld tempo de vaste voeding te introduceren. Liefs géén potjes, vanwege de smaakontwikkeling en het is daarnaast beter om niet te pureren maar te prakken, raspen of stukjes te proberen ( dat laatste zie ik nog niet geheel zitten). Ik heb dus allemaal potjes staan. Meeste wel met één smaak, zodat ze die ook echt kan leren kennen en tuurlijk wil ik het beste voor haar, maar het wordt wel een beetje veel om mijn snelle gemaksvoer van een bak sla of oosterse wokmaaltjes te laten staan en dus zo te gaan koken dat ze nu al mee kan gaan eten. Ik eet normaalgesproken ook alleen als Roos al op bed ligt, om zo even een rustpunt te hebben, maar dat gaat dus ook veranderen. Maar zo af en toe een potje blijf ik toch echt doen, hoor. Verder ook advies om vooral geen zoete dingen te geven zoals vaak diksap. Vooral water en thee zonder suiker, MM als ze het neemt in de tuitbeker en desnoods al oefenen met een gewoon bekertje. Korstje brood en lepeltjespap zij ook opties, net als yoghurt. Ik vind het nogal wat..het duizelt me ook een beetje. Maar goed..vanavond dus maar wat prak neerzetten voor d'r neus en kijken of ze zelf wil pakken of dat ik ze moet voeren. Als je moet voeren, krijg je dus zelf een koude maaltijd. Ook niet echt lekker... En dan nog een aantal maanden BV..pffff....ik word al moe als ik eraan denk. Maar de arts verzekerde me dat als Roos prakjes eet, ze waarschijnlijk 's nachts wel zou doorslapen. En ik had nog een moment van schaamte: bij het uitkleden zag ik dat er allemaal plekjes op haar rug zaten. Al vrijwel geheel genezen, maar toch. Ik zie haar altijd in het donker/ de schemer en het is mij dus helemaal ontgaan. Ik voelde me daar zop lullig onder! De arts zei dat het allemaal hartstikke meeviel en wellicht toch ergens ene reactie op is geweest. Maar ik heb verder niets aan haar gemerkt.....
Jullie zorgen wel dat ik hier met een glimlach zit hoor hihi. Gisteren ook leek wel een theekransje hier, die zat met die te kletsen, er liepen wel 5 verhaallijnen door elkaar heen
Meid, ook ik heb je verhaal met kippenvel en tranen zitten lezen. Ik vind het heel erg goed van jullie dat jullie zo positief zijn en blijven, want dat zal Gabriella ook aan jullie merken. Ze is zo'n vrolijk, lief, mooi en slim klein mensje, die komt er zeker wel. Ookal moet ze dan meer begeleiding krijgen, die zullen jullie haar met alle liefde geven. Ik hoop dat uit de test van het andere oortje toch wat positiever nieuws zal komen, wie weet, misschien heeft ze aan die kant wel minder verlies dan 80%... ik blijf het voor je hopen. Ik kan me voorstellen dat je dit allemaal moet verwerken en ik zou er ook zeker menige traan om laten. Het is toch jouw kleine meisje!! Gelukkig is ze heel sterk en lief en slim, ze zal haar weg zeker gaan vinden. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik steeds meer respect voor jou krijg. Je bent nog geen twintig, je zorgt nu al de hele week alleen voor jullie huis en kindje, dat vind ik echt knap. Toen ik 19 was, was ik daar nog lang niet aan toe. Ja, toen woonde ik wel samen, maar een kindje opvoeden had je mij toen niet moeten laten doen! En jij doet het toch maar mooi allemaal! En je doet het ook nog heel goed allemaal! Kortom: ik vind dat het vandaag Eerised-in-het-zonnetje-zetten-dag moet zijn op het forum Dikke knuffel van mij, en een hele dikke knuffel (met kwijl ) van Britt voor Gabriella! (sorry de puntjes op de e werken nooit op mijn werk)
Oh trouwens, ik heb daar ook wel last van sinds de bevalling. Ik maak me er verder niet zo druk om, komt vanzelf wel weer.
Hellen wat lief je opmerking over de foto, dankjewel Is het een idee om in het weekend wat te koken voor je meisje en in te vriezen? Desnoods je vader of moeder vragen of ze het voor hun rekening willen nemen? Ik kan me voorstellen dat het even duizelt, het is natuurlijk helemaal anders als wat je gewend bent, ik kan daar ook nooit zo goed tegen. Maar wrs went het wel snel. En borstvoeding alleen in de ochtend en avond is ook een idee toch of niet? Veel succes meid! En van die plekjes daar kan je niets aan doen joh, het is nou eenmaal donker en ze hebben het op het kdv ook niet gezien, net zo min als je ouders, dus het zal ook niet heel ernstig zijn geweest toch? Al kan ik me je gevoel ook wel weer voorstellen...
MamatoB, door jouw verhaal zit ik nu te huilen.. En ik heb net m'n oogmake-up opgedaan!!!!!!! Echt te lief gewoon.. Ik zit gewoon echt helemaal te huilen nu..
MamatoB, ons sex-leven is echt heel goed nog. Heb er normaal nooit moeite mee, daarom vond ik het ook zo'n domper. Maarja, niet zo heel gek na al het nieuws van gister dat het niet helemaal ging! Achja we hadden al genoeg aan seks gedaan hoor de afgelopen dagen Lief dat je het zegt, dat je steeds meer respect voor me krijgt.. Weet even niet wat ik moet zeggen, je brengt me een beetje in verlegenheid, en dat heb ik niet snel hoor!!
@hellen: wat een goed advies van het cb. zou ik hier echt niet krijgen. alleen één ding snap ik niet, waarom geen zoete smaken? het is idd veel wat je aan advies voor veranderingen hebt gekregen maar ach door de komst van roos is er al zoveel veranderd dit red je ook makkelijk. ik heb net boodschappen gedaan en ik merk toch dat ik last ervan heb dat wij op 3 hoog wonen zonder lift. op zich vind ik het goed te doen maar ik heb sinds de bevalling zo'n last van mijn polsen en dat valt echt tegen als je 8,5 kilo plus bak plus boodschappen naar boven moet tillen. oh ja buggy wij hebben een bugaboo en binnenkort bouwen wij hem om dus ook een combi ding en heel blij mee.
Hmmm..nationale Eerised-knuffel-dag? Daar doe ik ook even aan mee! *KNNNNUUUFFFFF* @Twinkle: Cb bedoeld edus niet dat ik BV zou gana afbouwen he..ik zit nu op nog makkelijk 6 x per dag...