Raar hoor, krijg het niet binnen.. misschien dat er even over heen gaat.. kijk straks wel even weer. Ga nu Linde uit bed plukken, die ligt er al weer in vanaf 16.30 Na een flink bord pap
Aloha! Wat heeft iedereen toch de laatste tijd? Teveel tijd over? Ik ga niet teruglezen in elk geval. Wel heb ik even het verhaal van Eerised gelezen. En wat raakte het me... Ik zat hier ook al met traantjes. Maar goed dat Jurgen slaapt nu. Maar maak je nu nog niet zo druk over een speciale school en zo. Dat wijst de toekomst wel uit. Misschien is ze dan wel slechthorend, maar dat wil niet zeggen dat ze dom is! Maar ik snap goed je gevoelens hoor, voor mij is het natuurlijk makkelijk praten. Knuffel voor jullie. En verder heeft Kenji weer iets nieuws bedacht de laatste dagen geloof ik. Elke keer als ie een potje fruit of groente krijgt, moet ie huilen tijdens het eten. En ik weet echt niet waarom. In ieder geval niet dat het te langzaam gaat, en ook niet omdat het te koud of te warm is. Nee, ik kom er gewoon echt níet achter. Wel eet ie gewoon door, al is het soms per ongeluk omdat ie moet slikken tijdens het huilen. Iemand anders ook ooit zoiets meegemaakt, ik vind het maar raar in ieder geval.
* Hellen/Hydrangea ( die overigens in het echt gewoon Heleen heet, om de verwarring nog groter te maken) staat even op en zwaait naar alle aanwezigen* Dan weten jullie dat ik qua internet-aliassen lichtelijk schizofreen ben Hier dus een poging gedaan het advies van het consternatieburo op te volgen. Geprakte banaan als fruithap en een prakje van aardappel en broccoli waren beiden geen succes. De banaan is een minimale hoeveelheid van opgesabbeld en van het eerste hapje prak ( wat ik nog wat natter had gemaakt met water, omdat ik het zo droog vond) werd flink gekokt en daarna werd er vriendelijk doch dringend voor bedankt. Tiet wilde ze natuurlijk wel. Madammeke ligt nu op bed. Ze was erg moe van alle ervaringen van vandaag.
tja roos heeft echt een eigen willetje! wel leuk maar ook vermoeiend. hier slaapt david vandaag enorm veel. als hij dan zo wakker wordt hoop ik dat hij daarna op bed wil en verder slaapt dan ga ik er gewoon nasst liggen want mijn grote mannetje is toch weg
Sorry, moet wel lachen om het vetgedrukte zinnetje. Wel vervelend dat ze het niet eet. Hier eet Kenji ook geen geprakte banaan hoor. Stukjes zijn sowieso een ramp bij hem, maar ja, das weer een ander verhaal... Ik hoop dat het snel beter zal gaan, heel veel succes, want dat zul je wel nodig hebben.
Hellen, jeetje wat een eigenwijs dametje heb je toch . Bij Mats maakte ik ook alle hapjes zelf en toen deed ik er nog wel eens een beetje bv door als het te droog was. Mare, wie weet slaapt ie dan vannacht ook lekker veel. Jusi, dat huilen tijdens het eten herken ik niet. Nils wilt ook nog wel eens huilen, maar dan gaat het niet snel genoeg .
Nou Gabriëlla eet de meeste dingen die mama zelf maakt ook niet hoor. Vind dat echt jammer.. Maar dat zal nog wel komen hoop ik ! Wat is het hier trouwens rustig vanavond?!
Gezellig Eerised. Mijn mannetje gaat zo ook overwerken dus ik ziet hier alleen... Mannetjes slapen lekker en volgens mij is er geen bal op tv.
Booky, ik zit ook al boven achter de pc hoor. Ga op tijd naar bed. Ben zo moe. Vooral in m'n koppie. Afgelopen nacht ook echt als een baby geslapen zo vast. Tot hoe laat werkt is je man dan werken?
Hellen ( aka Hydrangea alias Heleen) het cb kan mooie adviezen geven maar het moet wel bij je passen. Hier kregen we ook te horen dat we tegelijk moesten eten, ja hoe had je je dat voorgesteld, dan heeft dus of Jan maar hoogstwaarschijnlijk ik het eten koud) dus hier krijgt Kinley vaak voor ons aan het eten (vaak zo rond 16.15 uur) Voor de rest vind ze mama's meuk ook niet zo lekker dus ik doe het hier om de dag, de ene dag mama's meuk en de andere dag een potje) huilen tijdens het eten, dat doet Kinley dus ook wij zijn er achter gekomen dat ze dan gewoon dorst heeft, dus nu hebben we een flesje water erbij en dan neemt ze een paar slokken en dan wil ze wel weer een paar happen. Voor de rest dacht ik een rustig dagje te hebben, zou geen was hoeven te draaien enz enz. Nou dat viel even tegen lees maar op mijn blog www.mamaanita.blogspot.com Groetjes Anita
Oh god pluk.. Zoooo erg!!! Altijd hé, als je dan denkt niks te hebben! Ik lig wel helemaal in een deuk, sorry
Eerised ik kan me voorstellen dat je behoorlijk op bent. Het is allemaal niet niks wat jullie nu meemaken. Geen idee tot hoe laat Mischa gaat werken. Morgenochtend moet ie ook al vroeg beginnen maar dat doet ie vanuit huis. Dus morgenochtend lekker met zn vieren . Pluk ik ga even lezen.
Nou jaa! Hier snap ik echt helemaal niks van! Ik heb hier dat brief je dat die vrouw hier bij het TNT punt heeft ingevuld. En ik vul het in op tracktrace.nl en dan geeft ie geen zendingen Zal morgen wel ff naar TNT bellen en ook even naar het het TNT punt lopen.