September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hahaha die is leuk :D ..

Windows 7..

2. Zo even tanden poetsen hoor.. Anders lig ik er weer zo laat in!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja is goed joh. Mocht ik straks nog antwoord krijgen dan pb ik het wel ;).

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Eerised hij heeft meer codes nodig.

Moet eigenlijk meer van die codes hebben. deze is te algemeen en ook wanneer deze optreed

5. Dit staat er soms als de pc weer is opgestart na een crash..

Probleemhandtekening:
    Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
    Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
    BCCode: 50
    BCP1: 8C117000
    BCP2: 00000008
    BCP3: 8C117000
    BCP4: 00000000
    OS Version: 6_1_7600
    Service Pack: 0_0
    Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
    C:\Windows\Minidump\030210-20467-01.dmp
    C:\Users\Edtil\AppData\Local\Temp\WER-38501-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?link...8&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
    C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

6. Er is een uitzondering opgetreden (onbekende software uitzondering)
    (0xe06d7363) in de toepassing op de locatie 0x75689617.
    de locatie 0x75689617.

7. En verder heb ik er eventjes geen..
    Het is vaak als ik dan wat heb getypt en ik wil dan versturen, of op youtube of als ik naar mn mail ga, eigenlijk vaak als ik iets wil openen!

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nou als ie hier niks mee kan ;)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik stuur je ff Pb Eerised.

Truste!

10. Is goed Booky..
    Ik ga nu slapen! Is alweer te laat, haha.

Slaap lekker.
    Tot morgen iedereen..
    Liefs

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hahahahahahahahaha ***lacht hardop*** :D :p :D

12. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hi dames,

Even geen energie om alles bij te lezen!

Hier is het goed gegaan met Britt, microlax heeft geholpen tot nu toe, anderhalve poepluier :p ze is ook een stuk vrolijker weer gelukkig!

Hier is het echt té druk momenteel, SUPERdruk op het werk (maar wel leuk) EN superdruk privé. Moet echt eens beter gaan time managen!

xxx
    Welterusten dames!!! Wens jullie allemaal een heerlijk rustige nacht. :p

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen!

Hier niet zo'n fantastische nacht gehad helaas :( Rosalie die was de hele tijd aan het hoesten dus constant wakker. En als ze mama dan niet zag als ze wakker werd was het brullen geblazen, dus had ze Noah ook nog een paar keer wakker gemaakt. En Noah heeft zichzelf uit z'n bakerding gewurmd tot 3x toe vannacht! Dus wordt volgens mij tijd om daar mee af te gaan bouwen... HEEEELLPPPP!!!

Rosalie die spuugt net ook dr melk dr uit en Noah's neus zit verstopt en hij is weer lekker aan het hoesten. Blegghh wanneer is het weer lente/zomer???

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Jeeeeeetje :D Stelletje kippen ;) Wat gaat dat rap hier! Gewoon alweer 30 pagina’s erbij sinds gistermorgen!!

Gistermorgen lesgegeven, ’s middags gezellig op bezoek geweest bij m’n s-moeder, toen thuis van alles gedaan, toen Bart thuis kwam gegeten en ben ik thuis de paarden nog gaan rijden dus druk, druk, druk maar op de een of andere manier haal ik daar de meeste voldoening uit :) .

Vanmorgen opgeruimd, was opgeruimd, vaatwasser aangezet (dat vind ik nog wel het fijnste van het hele huishouden hahaha), Kenji, Joepie en mezelf weer verzorgd en de tas voor vandaag ingepakt. Kenji zit zich nu, voor me in de wipstoel, kostelijk te amuseren met zijn pyjama shirt hahaha geweldig! Dan pakt hij dat met 2 handjes vast en trekt het shirt strak omhoog om Winnie the Pooh te kunnen bekijken :D

Rond ’n uur of half 11 moet ik gaan werken en zal dan vanavond wel ergens klaar zijn, oh ik ben zó blij dat de nachtvorst ver verdwenen is!!! Denk dat dit de laatste dag is waar ik ’s middags en ’s avonds moet gaan rijden (’s morgens is het nog te hard in de rijbak).

Ga nu even lezen vanaf pag. 100 en kijken hoever ik kom :)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi succes Mijnkleine!! :D

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen, hier goede nacht gehad, ze lag om 20.00 in bed en om 7.20 hoorde we haar.
    Reageer straks even op iedereen, ga even Linde terug in bed stoppen

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @eten..het blijft een hekel punt ja. CB geeft mooie adviezen en als alle babietjes nu ook netjes zouden eten en niet vervelend zouden zijn preciés als het etenstijd is, dan werkt het ook wel :) Maar goed ik probeer het wel en zie wat het me brengt. Zo af en toe eens een potje moet ook echt wel kunnen hoor.

Pluk..poeh...dat was (leuk woord in deze context) me een dagje wel...

Mamatob: hehe...fijn dat Britt weer gewoon poepen kan!

Hier weer een fijne nacht (NOT). Ik klikte om half 12 mijn bedlampje uit en tussen toen en half 6 kwam mevrouwtje Roos om half 2 én om 5 uur om te eten. Uiteraard ben ik toen maar wakker gebleven en nu ben ik dus zo gaar als het maar kan. Als ik me dan bedenk, dat ik tegen wil en dank nog wel een tijdje BV moet blijven geven, dan zinkt de moed me weer even in de schoenen. Want écht hoor...als ze de komende tijd nog steeds 's nachts blijft komen ( zeker als het meer dan eens per nacht is) kun je me straks opvegen:(.

Anyway: de dame in kwestie is breed-lachend meegegaan met opa, die vandaag ons nieuwe voedings-regime uitprobeert. Na alle geprobeer met van alles en nog wat, wilde ik meer structuur. In dit geval wordt het 's ochtends na de BV een lepeltjespap of wat yoghurt wat evt. aangevuld wordt met wat verkruimelde liga. Dan tussen de middag BV, in de middag een fruithap (vers of potje), dan weer BV en dan een groentehap. Daarna voor het slapengaan nog een slokje BV en voordat ik ga slapen ook nog een keer BV. (en als mevrouw behoefte heeft, dus ook nog 's nachts) Tussendoor bieden we BV, thee, sap of water aan in de tuitbeker.

En nu maar hopen dat het ook een beetje gaat werken ;)

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O ja...ze is precies 6 maanden vandaag :D

19. hey dames,

Goeiemorgen!

Hier een goede nacht, Gabriella heeft van 20.15 tot 07.45 geslapen..
    We zitten nu op de bank, kleine heeft net dr flesje op, en ligt tv te kijken bij mama op schoot..

MamatoB, Britt poepluiers.. yee!!

Ikbenhetmaar Linde slaapt ook altijd goed he.. Gabriella wil tegenwoordig pas laat in de ochtend pas weer naar bed..

Oh even enter, moet even de knuffel pakken voor de kleine..

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pluk, ja met kids blijf je wassen he,..;)

@ Ariel, Zo dat doet Noah goed als die daar uit kan komen!

@ Hellen, gefeliciteerd met de 6 maanden van Roos, en hopelijk lukt het met jullie nieuwe schema.

@ Eerised, over het al gemeen slaapt ze prima. :)
    Geef haar nu ook sochtends en savonds pap, anders is ze om 6.00 klaar wakker.

Deel Deze Pagina