September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben gelukkig wel veel handige harry's in onze vriendenkring, maar geen dakdekkers helaas.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    10x? ik leefde volgends mij op de wc..;)

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh het liefste gewoon in Rotterdam :D
    Das wel handig omdat mijn moeder oppast op de kleintjes , dus het liefste in Rotterdam, gaat ook wel lukken hoor, maar we willen eigenlijk een eengezinswoning, maar dat gaat wat lastiger worden hier (zijn niet te betalen)

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties, ja en heb al terug gemaild :)

@ Eerised, ja en dat in nog geen jaar tijd he..;)
    Hebben gewoon heel veel geluk gehad.

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mijnkleine: so kan mij wel voorstellen dat je opgelucht bent wat betreft je vader. ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn ouders iets overkomt.
    ja mijn verhaal... dit is echt nog maar een tipje van de sluier van wat wij als gezin al hebben meegemaakt, helaas.
    en er is verder niemand die mij kan rijden. zij komen nu gelukkig wel maandag op mijn verjaardag langs, maar dan zie ik de rest van de familie weer niet.

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh nou wij hebben ook overwaarde, maar goed woon ook op en gunstige locatie, ons huis is ook niet echt moeilijk te evrkopen denk ik, maar we hebben geen haast, dus we gaan dan wel wachten op een goed bod, onze buurman beneden op de 1e (we wonen op de 2e) heeft zijn huis te koop gezet voor 174.000 euro.

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @mare, hier idem dito maar dat is iets te persoonlijk om op een openbaar forum te gooien. Jammer dat het zo ver weg is, een geluk dat ze iig wel naar jou toe kunnen komen maar daar zie je idd de rest nog niet mee.

Haha net ging ik even nog wat pakken tussendoor, heeft Kenji zichzelf de speen in gedaan :D

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh jullie ook bijna allemaal naar een huisje aan het zoeken!?

hier is manlief gisteren gaan kijken naar een huisje,maar helaas teveel werk voor het bedrag en de kamer waren veelste klein!

eind van de maand gaan we naar 2 huizen kijken en bieden,dus dat word nog afwachten.
    de lening ligt klaar bij de bank,maar nu eerst nog een deftig huisje vinden!

zo nu de groentepap mixen en invriezen en dan naar de winkel.

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    27 Maart is trouwens weer open huizen dag, dan gaan wij kijken naar een woning die we al een tijdje op het oog hebben, dan voor de vakantie hier wat afwerking bijwerken en dan gaat hier ook een Te Koop bordje aan :)

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mijnleine: idd te persoonlijk om hier te vertellen.
    wat een handig ventje die kenji, doet hij dat vaker?

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mijnkleine, haha Linde doet ook haar speen zelf, soms wel op de kop..:p

12. Wow, Torties. Jij hebt veel moeten lezen!

Mijnkleine, dankje.. Het word langzaam aan minder chaos in mn hoofd..
    Ik heb nu heel veel aan Fer en zijn nuchtere kijk hierop, ook is hij zelf opgegroeid met geh.app! Hij is nu zo lief voor me, hij zegt precies de goede dingen als ik het even niet zie ziittennn..

:,....Zon..zon...zon naar de rijbak van mijn kleine....z

VBest lastig terug lezen en reageren via mobiel.....

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Helaas kunnen wij nog niet naar huisjes gaan kijken, wel weer leuk lekker huizen kijken, al hebben we toen we dit huis gingen kopen er maar 1 hiervoor gezien, we waren gelijk verliefd op dit huisje en vind het ook erg jammer dat we moeten gaan verhuizen, want voel me hier echt thuis, maar ja we hebben maar 2 slaapkamers.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mijnkleine, Lorenza doet ook zelf haar speen in en uit en idd ook soms op ze kop, maar als ze hem, eruit haalt, gaat ze er meestl op kauwen.

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Haha nou idd het lukt hem vaker, hij haalt hem eruit en gaat er dan hele verhalen tegen vertellen om hem vervolgens verkeerd om er weer in de stoppen maar nu had ik het niet verwacht :D Hij was trouwens nog moe dus aangekleed en weer in bedje gelegd, nog maar even wachten dus..

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Eerised, haha ik zie al een heel klein straaltje doorkomen, mag ook wel want het SNEEUWT gewoon weer, tis minimaal maar toch het is half MAART! .........@#%$^Y..........

17. Gabriella kan dat al n tijdje.. Ze is heel snel en handig met dr handjes! De meeste hier rollen al, sommige lopen onderhand al, haha.. Gabriella niet, ze kan wel een paar seconden blijven zitren!

g

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh alweer sneeuw !! Ik wil LENTE !!

Duurt wel lang he, voordat het een beetje warm wordt dit jaar.
    Misschien krijgen we daardoor wel een hele mooie zomer (maar dan gaan we weer klagen dat het te warm is :p)

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja van mij mag ook eindelijk wel eens de lente komen!!

20. Hihi, Gabriella kletst ook altijd tegen dr speen :p .. Ze kletst zo de hele dag door, van wie ze het heeft!?

Oh echt? Dat meen je niet.. Pff stomme sneeuw..

Deel Deze Pagina