September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik weet het Hellen,maar net ff te ver uit de richting voor mij zeg maar :D

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo linde heeft lang geslapen, van 8.30 t.m 11.30
    Ga nu nog even met haar knuffelen en dan haalt me vader haar zo op, kan ik aan het werk :)

Tot vanmiddag meiden

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    IK GEEF HET OP! Dat bijlezen.. Pffff, ik blijf alleen maar lezen met jullie ipv schrijven!!!! Stelletje!!
    Bèèèèèèèèèèèèh.... :p Whahahaha..

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Andi, ja daar heb ik soms ook last van :p

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    jeetje, da's echt rot... :( dat ie dat nog steeds niet weet (of doet alsof hij t niet weet?) Wat is dat toch met die mannen... hier een opa die gewoon vakantie boekt op Britt's eerste verjaardag :( pfff..... waarom doen ze toch zo moeilijk?

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ikbenhetmaar
    Leuke kleertjes! Leuk die kleurtjes bij der :D

@Ariel
    Applausje voor Ariel de droger reparateur :D
    Ik ben zo nu en dan ook een stuk technischer dan San, ik hou me gewoon dom als het me uitkomt :D haha slecht he!
    Aah die Rosalie, lekker wijffie! :D

@mijnkleine
    Aah dat is een heeele fijn opluchting!
    En mijn god jij hebt ook een heftige zwangerschap bevalling gehad zeg… je krijgt je kindje niet zo in je schoot geworpen he!?

@mijnkleine/ Alisa
    Ze voelt zich wel aardig geloof ik, ze hoest nog heel naar, waterige oogjes, voor haar doen veel slapen en gek, zonder patroon eten enz maar desondanks nog STEEDS lachen en lief :D
    Mama voelt zich een stuk minder.. L me HELE lijf doet echt pijn en ik ben gewoon werken aangezien ik, zoals eerder gepost, er net achter ben dat ik me collega volgende week iets meer dan een week moet missen en het werk moet toch gedaan worden!

@ikbenhetmaar
    Ik heb gister geloof ik weer om een update gemaild J die is denk ik, weer, niet aangekomen? ik heb alleen je mailtje van 1 maart dat ie in BO stond.

@huizen
    als jullie huisjes te koop staan wil ik wel een internetlink hoor! ben zo benieuwd hoe iedereen woont :D vind ik altijd zo leuk!

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Meest irritante aan dat vele geklets is, is dat ik bang ben reacties op mezelf te missen of belangrijke berichtjes tussendoor! Da's 't meest irritante, hahahaha...

Jemig, Mare, sorry dat ik het, zeg.. maar wat een l*l die stiefvader van jou.. Zegt maar weer lekker veel hoeveel interesse hij nou heeft in de kind(eren) van zijn vrouw..

Oepsefloeps.. Is d'r eentje wakker, die ik dus eten moet gaan geven, manlief komt zo even thuis om te eten, dus ben d'r misschien strakjes weer!

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies, dat heb ik dus ook andi, maar ik lees meestal wel ff terug dan. Soms niet want dan zijn het teveel pagina's geworen en heb ik er geen zin in :p

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Inderdaad, dan weten we iets, want het begint nu echt de spuigaten uit et lopen met zn klachten. Daarbij is hij nu behendig genoeg om te krabben en dat is niet de bedoeling! Ja wel dat hij handig wordt, maar krabben en eczeen is geen goeie combi!

Verdrietig van je stiefvader Mare! Ik kan me het verdriet van een overleden kind niet voorstellen, maar ik kan begrijpen dat het een flinke impact heeft op je leven. Wel jammer dat hij zich zo door het verdriet laat leiden en geen plezier meer heeft op jouw verjaardag. Jij mag er ook zeker zijn!

10. Zo dat was dat.. Nu even de rest..

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Mare wat ontzettend lullig dat je stiefvader zo doet zeg het klinkt bijna alsof jij je excuus aan moet bieden omdat jij nog leeft.

Hellen wat een leuk huis zeg maar zelfs als die hier zou staan dan nog zouden wij het niet kunnen bekostigen.

Ikbenhetmaar katten en andere beesten kruipen graag weg als ze voelen dat hun einde nabij komt, grote kans dus dat die daarom in jullie garage is gekropen.

elizabethje ik hoop dat jullie snel weten waar de eczeem vandaan komt, totdan zo vet mogelijk proberen te houden, niet te vaak en te warm badderen en zeepvrije zeep gebruiken en als hij erg veel last heeft van de jeuk hormonen zalf vragen aan de arts hoor.

Mamatob wat ontzettend lullig dat je vader eerst moet vragen wanneer Britt jarig is en dat ze op vakantie gaan op haar 1ste verjaardag.

Zo hier net even naar de huisarts voor de prikpil en meteen een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje.
    Ook even gevraagd of ik lactulose kon krijgen voor Kylian, die heeft sinds de operatie de hele mikmak goed vast zitten.
    Echt dagen aan het persen voor een keihard soort van kogeltje.
    Dat gaat ze dus overleggen met de huisarts maar het was wel bekend dat dit van de narcose kon komen en aangezien hij op 1 dag 2 keer onder zeil moest. Dus wacht ik nu maar rustig tot ze me terug bellen.

Net belde de gemeente ook nog met het heugelijke nieuws dat we langs kunnen komen om een moestuin uit te zoeken.
    Hihihihi vind het echt leuk ook voor Kylian, kan die eindelijk zien waar de groente nu vandaan komt :D

Groetjes anita

12. Hellen, hoeveel verlies heeft jouw broertje?
    Mooi huis!!!
    Fer heeft het ook nooit als een belemmering gezien, maar toen hij ging stappen enzo en wat meer met z'n uiterlijk bezig was had hij ze vaak uit.
    Maar tegen die tijd dat de kleine groot is.. Dan krijgt ze van die gehoorapparaatjes volledig in je gehoorgang en daar zie je helemaal NIETS van, wel duur, maarja, hebben we er voor over..

Ik hoop voor je, dat er snel 'betere' tijden aanbreken, met meer mij-tijd en dat Roos de fles zal accepteren.. Want, hopelijk heb je dan iets meer rust..

(Had net trouwens een heeeeele lap tekst voor je getypt, weer crash. Naja sorry, ik typ niet alles opnieuw:))

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Pluk, we smeren ons inderdaad een slag in de rondte, maar het helpt dus niet. Ook de hormoonzalf niet. Het blijft wel rustig daardoor, maar niet afdoende. We moeten dus echt testen...

Oh wat leuk! een moestuin.... vinden ze vaak prachtig!!! Oh en lekker ook!

14. Ariel, 4 is zeker laat.. Vorige zomer.. (ze is van Februari 2006) toen liep ze nog met een luier om, en dan zei ze: Ik heb gepoept!!
    Nouja geen gezicht als je het mij vraagt.. Maar goed..
    Hele lieve mensen, maar moeder heeft een eigen Evenementenbureau en vader werkt ook full-time en hebben er niet veel tijd voor om dat heel erg te stimuleren!
    Ze is ook pas laat goed gaan praten..

Elizabethje, wat balen zeg.. Hopelijk straks beter nieuws!
    Hoe zwaar is Luca nu dan?

Torties zal zo is zoeken op de Stokke trip trap :)
    Super ding hoor die buggy,kan ook behoorlijk plat, dus heel fijn..

Oke zie je fototje wel verschijnen hier...

**Even in stukjes hoor, om te voorkomen dat ik hele lappen tekst opnieuw moet doen**

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    stiefvader: het stomme is, dat hij eigenlijk best trots op mij is en alles voor mij over heeft. maar het verdriet om zijn zoon is zo groot dat hij dat rond deze tijd gewoon niet anders kan, lijkt het wel.

@pluk: oh leuk een moestuintje. hadden wij vroeger ook en mijn broers, mijn zusje en ik waren er in de zomer elke dag. genieten!

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Eerised, Luca was met 4,5 maand 8800 gram en 70 cm. Dus echt wel een lekkere kerel hoor...

Jeetje nog problemen met je computer? Oh daar zou ik helemaal obstinaat van worden joh... Ik ben echt de rust zelve, behalve als het op computers aankomt haha Hoop voor je dat het snel verholpen is!

17. Hellen, hier zit ze al vanaf de kerst in de inzet zeg maar.
    Bak werd te klein..
    En de maxi-cosi zit ze ook niet meer echt geweldig in, de speciale maxi-cosi voetenzak gebruik ik al 2,5 week niet meer, en nu zit ze met dr jassie alleen ook al niet geweldig.. Heel vervelend!

MamatoB, wat een geweldig stoere hond!!!!
    Wat sneu dat hij zo jong is overleden..
    Echt een droppie hoor..
    Willen jullie nog een hondje of niet?

18. Elizabethje, ja nog steeds.. Grrr echt balen!!!
    Ook een zware jongen dus, Gabriëlla was met iets meer als 4,5 maand 9100 gram en 68cm.. Flinkerd he, zeker voor een meid!
    We moeten eind maart pas weer, maar ben benieuwd..
    Luca is de langste hé? Gabriëlla de zwaarste..

19. Andi, je hoeft toch niet ALLES bij te lezen?
    Kom gewoon is binnen vallen joh. Is geen verplichting om helemaal terug te lezen..
    Ook heeeeeeeeeel veel pagina's zijn onzin en klets-praat dus :D

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @MamatoB
    Wauw wat een mooie keuken :D:D en ook zo een mooie woonkamer! Waar wonen jullie :p ik wil dat ook :D haha

Als ik OPGERUIMD heb haha, dan zal ik ook foto;s maken en spammen

Hheeee bouwvakker mamatoB, cool ;)

@Ariel
    Ooh dat is leuk zeg! Knap van Roos! En een super trotse mama natuurlijk :D ;)

@MamatoB
    Wat een gaaf beessie! (spikey ;) ) ik ben dan weer echt een hondentype en geen katten type, maar dat komt: omdat ze overal oplopen en springen, lelijk kunnen krabben en bijten, maar vooral dat er bij ons in de buurt veel buitenkatten zijn en die schijten echt me hele voor en achtertuin vol, lekker met Alisa straks, en ik maar hondenbelasting betalen..
    Gaat er bij mij niet in..sorry J

@Hellen
    Wat een leuk huis! Bizar dat het (nog) niet verkoopt :( Voor die prijs zou het in onze regio niet zo lang te koop staan denk ik eigenlijk.. (Zoetermeer dan, daar zijn de huizen niet bepaalt goedkoop)

Deel Deze Pagina