@booky, komt me bekend voor met dat pakje, van de week had mano dat ook gedaan en dan komt hij het wel vertellen trouwens aan me. Moet wel zeggen dat manolito de laatste tijd een stuk beter luistert naar mama.
Booky, hahaha.. Oeh ik lach je uit! Beetje leed-vermaak sorry.. Stoute Mats!! Ik zal trouwens de foutmeldingen in de gaten houden .. Pluk, leuk je banner.. Ze lijk wel op elkaar hé?! Leuk hoor een moestuin! Ook goed om te weten voor de kids hoe alles gemaakt word..
Ohh, 4 pagina's viel nu wel mee.. Gelukkig maar!! Heb daarnet toch zo'n melige foto van Kyrian gemaakt.. Kyrian vind het geweldig als je in zijn gezicht blaast, alleen die bekken die hij dan trekt tijdens het blazen joh.. Zal 'm zo even uploaden!
Andi, ik wacht de foto af.. Wat ik toch net heb, ik zoek me helemaal rot naar m'n oorbellen. Werd al gek.. Sta ik mn haar in een elastiek te doen voor de spiegel.. Zie ik mn oorbellen hoor.. En waar waren ze al die tijd??? In mn oren!!!!
Whahahaha, lekker blond Eerised! Ik had dat laatst dat ik zocht naar m'n bril.. Liep ik ermee in m'n hand! Hier de beloofde foto!
@ eerised ze zaten gewoon in je oren, zou ook echt iets voor mij kunnen zijn @Andi, hahaha leuke foto van kyrian
hhahahaa andi leuke foto! leuke foto van je huisje mamatob! ziet ze gezellig uit! weer veel geklets hier,nu hou ik het ook niet bij,heb wel alles gelezen . hier naar de supermarkt geweest en we hebben de kast bijgevult voor 160 euro(!!!),maar nu komen we weer een tijdje toe! net noa eten gegeven en heeft 220gr groentepap op en een toetje van yoghurt en ze walgde van de nieuwe smaak en direct een beetje groentepap er mee uit,maar ze heeft het toetje wel opgegeten. nu ligt ze heerlijk te slapen in bed!
Andi Eerised dan kun je lang zoeken naar je oorbellen, hier durf ik ze overigens niet in te doen ivm mv grijpgraag En ja mijn kinderen lijken erg veel op elkaar, qua uiterlijk dan want zo kalm en relaxed Kylian is zo druk en hysterisch kan Kinley doen. Groetje sAnita
Sofie, zooo je hebt de kasten dus aardig volgeladen zeg!!!! Wel lekker hoor een voorraad.. Andi, hahahaha wat een leuke grappige foto hihi.. Joyce, heb jij ook wel is van die rare dingen? Gelukkig maar, dan ben ik niet de enigste.. En Andi met de bril.. Pfieuw gelukkig, ligt niet aan mij! Ik heb het ook vaak met m'n mobiel of de sleutels.. Die heb ik dan in mn broekzak of gewoon in mn hand.. HEEL DOM!! Hier zit ik te verzinnen wat ik moet doen met het schema van de kleine meid.. Omdat ze vaak wat laat staan en 's avonds rond etenstijd is ze ineens moe.. Hmm, ze was vanmorgen om 07.45 wakker, om iets over 12.00 sliep ze, en nu is ze weer wakker! Wat is verstandig??
@ pluk, ja vind ook dat ze op elkaar lijken Hier lijken de kids ook op elkaar, als je de foto van een pasgeboren lorenza naast die van pasgeboren mano legt lijken ze ook heel erg op elkaar. Alleen manolito lijkt ietjes meer op zijn vader en lorenza begint meer op mij te lijken.
Pluk, ah leuk is dat! En allebei van die beertjes hé .. Hier nog geen vergelijkingsmateriaal , maar ik herken wel heel duidelijk dingen van mij of van Fer. Dat is wel heel leuk.. Joyce, ja ik vond Lorenza ook op jou lijken en Mano op papa. Had je foto's gezien op hyves.. Ik had eerst dit als schema: 08.00 fles 210 11.00 fruit 12.00 fles 210 tussendoortje 16.00 fles 210 17.30 groente 19.00/20.00 fles 210 Maar dat is nu dus niet meer zo.. Om 17.00 is ze telkens hartstikke moe.. En dr fruit en dr fles vervroegd ze nu ook weer.. De fles 's morgens gaat grif op en dan heeft ze nog honger maar dan wil ze om 11.00/11.30 de volgende fles na dr fruit gelijk, en dan laat ze een beetje staan.. Nouja, ik weet het even niet, wat te doen..
mmm als je nu doet zoals ik 8u fles/granenmeel 12u groente of fruit 16u groente of fruit 20u fles rijstemeel
heey meiden, tjee zeg heb geprobeerd om het allemaal terug te lezen de laatst x dat ik hier ben geweest... maar er is voor mij geen touw aan vast te knoppen hihi.. Druk weekje achter de boeg, komen net uit het ziekenhuis met enzo voor een provocatie tes. Tot nu toe reageert hij nergens op dus dat is een goed teken. Maar hij moest op nuchtere maag komen. Krijgt hij dus om 8.00 daar de eerste 10 cc en dan een 15 min later 20cc.... nou ons manneke krijsen want die had honger en was niet echt tevreden met de 10cc haha... Zo zegt die verpleegster in het ziekenhuis... wel een tempramentje zeg!!! duhhhhhhhhhhhhhhh In mijn vorige berichtje had ik gestuurd dat ons verkoop van het huis niet doorging. Nu hebben we afgelopen week weer 2 kijkers gehad en die van gister waren erg enthousiast... ik hoop zo dat we het gaan verkopen want over 2 maanden beginnen we met ons nieuwe huis te bouwen... en 2 hypotheken heb ik nu al nachtmerries van!!!!!!!!!!!!!!!! Dus als iemand nog een mooie 2 kapper in harte brabant wil....hihi...speciale prijs haha.. groetjes rensje
hmm ze krijt nog 4 flessen zie ik, dan zou ik er 1tje laten vervallen en dan wat meer op de tijden die ze nu wil indelen.