hey girls! ik heb het effe niet bijgehouden, ik lees morgen ff bij! Ben nu heeeeel moe en ga lekker slapen! Britt heeft vandaag vier flessen en een fruithapje op, ging goed welterusten allemaal, hopelijk voor iedereen een goede nachtrust!!! xxx mamatoB
Goedemorgen! Nou hier een goeie nacht gehad! Vincent was op de bank in slaap gevallen en hij lag er zo lekker bij dat ik hem maar heb laten liggen. Om half 6 werden Rosalie en Noah wakker en die heb ik lekker bij me genomen en toen heeft Noah nog tot half 8 geslapen. En Rosalie die ligt nou met papa in bed te slapen.
goedemorgen, ik ben even in de war maar zou jij niet dit weekend uitslapen ariel? of was dat alweer vorig weekend? @kar76: leuk datje weer wat van je laat horen, je bent altijd welkom hoor. en ook fijn dat mette het zo goed doet. ik schrok net als de anderen wel over je verhaal van bjarne. poeh heftig. mijn broer had het ook maar neit op zo jonge leeftijd. hij heeft er trouwens niets aan over gehouden. hier een nacht als gewend dus ben nu best moe. zo meteen david voeden en dan naar mijn werk. gelukkig maar tot 13 uur.
@ Ariel, Lekker hoor zo'n nacht, en hier slaapt me vriend ook wel eens op de bank omdat die in slaap was gevallen hahah! Hier ook een goede nacht, om 19.00 ging ze naar bed, om 21.00 nog wakker gemaakt voor fles 4, maar ging maar 100cc op en om 7.30 was ze weer wakker vanmorgen
@ Mare, ik snap dat je moe bent dikke knuffel meis! Hoe doe je het met voedingen eigenlijk als je werkt dan? Want David krijgt nog volledige BV toch? Werkze meis, ik ga ook om 10.00 werken
ja hij krijgt volledige bv en ik ben zo lui dat mijn man hem altijd komt brengen nee even serieus dat kolven werkt voor mij niet zo goed. ik vind het onaangenaam voelen en het duurt lang, plus dat we nog te weinig met de fles hebben geoefend door omstandigheden. en ik zou moeten kolven in het beveiligingshok bij ons verder is er geen ruimte beschikbaar, nou niet echt prettig zeg maar. en als jaap met david komt hebi k gewoon een gezellige pauze en ben in totaal 20 minuten weer aan het werk. en nu moet ik echt gaan anders ben ik te laat
Hihi dat was vorig weekend Mare! Maar tot half 8 is ook wel bijna uitslapen voor mij hoor! Doordeweeks ben ik er altijd voor 6 uur uit namelijk! Rotwekker van me vriend!
oowh ik moet even een foto spammen van Linde die we gemaakt hebben in het huisje op centerparcs.. echt te erg dit! Zou haast denken dat het mijn dochter niet is..
Dankjewel! Ja heel leuk trainingspakkie ben er ook heel blij mee. Wou je het rokje wel of niet nog hebben? Want anders hang ik hem dalijk terug. Ga weer werken, heb totaal geen zin mja moet maar.. morgen ook nog koopzondag (die me moeder werkt) en om haar nou 7 dagen te laten werken vind ik ook niet eerlijk
goedemorgen! pppf kom ik 1 dagje niet kan ik gelijk 15blz bijlezen!! sembem:spannend!!heb je al telefoon gehad?? oh lees het net:proficiat!!!!! francescak:dat gaat de goede kant op met sem!!gelukkig! slaapzak,fijn dat het goed gaat!! hellen:fijn weekend!! eersised:wat een gedoe met je zus seg!! dat klinkt als jaloersie?! torties:ja,heb nu ook gemerkt dat ze een slaapzak aan moet,nu blijft ze rustig onder haar dekentjes liggen,dus het is de oplossing! kar:leuk dat alles goed gaat met matte en minder leuk voor bjarne! jeetje jij hebt ook al veel van ziektes doorgemaakt met de kids! en ja als 1tje iets heeft ,krijgt de andere het ook hè laat je nog iets weten hoe het afloopt met de gehoortest?, pluk:geniet van het feestje vandaag! ariel:een heerlijke nacht gehad dus. ikbenhetmaar:jeetje wat is linde veranderd seg!!leuke spam!! en ja stoer trainingspakje!