Hellen, een shirtje laten drukken moet je doen .. Is leuk! Hihi, moppie is het hé.. Miss Blue Eye, ze lijkt op papa, echt schattig!
Ikbenhetmaar, lekker hoor. Ga je vanavond nog wat lekkers eten? Morgen werken? Kleine ligt al meer als 30minuten te kletsen in bed, ze wil niet slapen. Ik denk ze heeft om 15.00 een fles op, even slapen, en dan is ze rond 17.30/18.00 wakker en kan ze avondeten.. Niet dus
uhm ik eet opgebakken aardappels, met rucola sla en een hamburger. Zit te twijfelen of ik morgen of zaterdag ga werken.. Ruben moet beide dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
@ Vreeswijk, ik heb je geaccepteerd op de hyves pagina, maar dan moet je wel even vertellen wie je bent enzo.. want zie je hier vaak mee lezen
Oke lekker! Ik rommel maar wat bij elkaar, spinazie.. gepureerde aardappels en kipfilet.. Mag de kleine dat? Al vind ze het denk ik toch niet lekker haha.. Moet je zondag werken? Zo niet, zou ik morgen gaan.. in één ruk door en heb je lang weekend..
Nee volgends mij mogen ze nog geen spinazie. Ja denk ook dat ik morgen maar ga werken, ben ik er vanaf tot dinsdag.
Laat me vooral haar reactie weten! Eerised, hoe en op wat voor manier crasht jouw pc dan?? Hellen, ik zou die leus idd ook op een shirtje laten drukken!
Ikbenhetmaar, oh jammer.. Zal het even googlen voor de zekerheid! Andi, ik zal is opzoeken welke foutmeldingen dat kreng telkens geeft en wat hij dan doet..
@ Eerised, ik weet het zeker hoor want ik at dat vorige week ook en zat toen ook te twijfelen of Linde het mocht..
Hallo allemaal, Ik ben vreeswijk. 4 september ben ik bevallen van een dochter, Eva-Lynn. Ik was eigenlijk 21 augustus uitgerekend, maar k was precies 2 weken overtijd, dus nu een september mama. Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap met de augustus mama's meegelezen, maar toen die 'prive' gingen, ben ik hier naar toe over gestapt. Bij de augustus mama's heb ik ook nooit gereageerd, want in het begin snapte ik de pagina niet helemaal. Nu is ie al wel een tijd veranderd, maar omdat er zo'n club was ontstaan, ben ik er maar nooit aan begonnen. Groetjes
@ Vreeswijk, Helemaal duidelijk meid, maar voel je welkom hoor.. en vooral reageren wanneer je wilt, niets moet, alles mag
Maar is wel mijn eigen naam he, ben niet getrouwd.. Hahaha vriendlief wil niet.. en ik ben wel zo dat ik vind dat hij mij moet vragen