Pfffffff zit ik een heel verhaal te tikken, druk ik op een verkeerd knopje is alles weg.:x:x Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg, heb na een drukke dag op mijn werk gehad te hebben nu niet zo veel zin om alles terug te lezen. Sorry. Vorige week hadden we ons zonnescherm op MP gezet en zaterdag komt er al iemand kijken, als alles zo snel verkoopt zijn we lekker snel van alle spullen af. Sem heeft het rollen van rug naar buik nu goed onder de knie en rolt de hele kamer door. Hij is ook echt trots op zichzelf want ligt hardop te lachen als het hem weer gelukt is. Leuk om te zien. Hij vertikt echt z'n flessen te drinken. sMorgens is het HOOGUIT 140 / 150 ml en 'smiddags HOOGUIT 100 ml en de laatste dagen drinkt hij zijn laatste fles ook belabberd. Ik maak me er meer druk om dan nodig is hoor want hij doet het prima maar we hebben echt het idee dat hij ook grote mensen eten wil en met de pot mee wil eten. Dinsdag moet papa naar het concentratieburo dus die gaat het maar ff navragen. @IKBENHETMAAR: zou je mij het schema van Linde nog eens willen sturen??
Ik zag leuke foto's van mamatoB dr huisje. Op zp wil ik ivm privacy geen foto's van ons huis neer zetten maar wil het straks wel van ons nieuwe huis op onze hyves doen. Dan kunnen jullie het ook zien he Vind het nl wel heel leuk om bij iedereen binnen te kijken.
@ Eerised, vind ik belachelijk als een kindje het normale eten niet op eet dan ook geen toetje. Zo doe ik het tenminste! Als Rosalie goed eet krijgt ze een toetje. En als ze dr mee loopt te klieren en maar een paar hapjes eet krijgt ze niks. En dat van je vriendin vind ik echt belachelijk! Dat ze iemand anders zoekt als oppas ok, maar dat vertel je toch gewoon ff!
@rensje heb je een internet link van jullie huis? @eerised misschien helpt het als je het roosvicee sapje lauwwarm maakt. Bij Alisa wel. die moet gewoon niet zoveel van koud hebben, er fruit moet ook lauwwarm
een boterham wordt em voor Alisa nog niet, vanmiddag een paar stukjes geprobeerd maa ze ging kokken en stikken ach de pap smorgens gaar wel goed en zojuist had ik een aardappel met broccoli en 20 cc kv in e blender gedaan en dat smikkelde ze heerlijk op mama helemaal blij en trots dat ze zowel de potjes als de zelfgemaakte brouwsels lekker vind @ eerised slaapt gabriella onder een dekbedje?
Hahahahaha.. Ik heb nog als hobby genealogie, dus heb meteen m'n stamboom opgeduikeld, oeps, verslavend om uit te zoeken.. Wat vreselijk onbeschoft van je vriendin, zeg! Wat een muts, sorry dat ik het zeg, wat een lulkoek! :x
De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf! Zouden jullie al rozijntjes geven zoals in dit menu staat? Lijkt mij dood eng.
@ Sembem, 8.00 fles 11.00 fruit met koekje + sap 13.00 boterham (wel fles aanbieden wat ze dan neemt is prima) 17.00 warm eten met thee. 20.00 fles Alleen nu is de fles ochtends en savonds pap geworden.
Even snel tussendoor, over dat kindje van 10 maanden dat wel toetje krijgt. Wij geven Sverre ook wel een toetje ook al eet hij heeeel slecht. Niet dat we vaak een toetje eten, maar dan bedoel ik meer fruit ofzo. Dit omdat ik van het eten geen strijd wil maken en hem dus ook niet wil gaan chanteren met 'Je krijgt geen toetje als je nu niet goed eet'. Bovendien snappen ze dat toch nog niet op deze leeftijd. Als hij wil eten, fijn. Zo niet, dan niet. Maar fruit mag altijd wel. Snoep of suikerrijke toetjes zoals vla zijn wel wat anders natuurlijk. Rozijntjes: worden ze in dat recept niet fijn gemalen?? Anders zou ik het nog niet doen nee. Als ik zie hoe ze hier kokhalzen bij kleine stukjes in hun prutjes.. Huis: dat van ons staat ook te koop, sinds dinsdag! En morgen al kijkers! Alex is nu druk bezig de zolder 'leger' te laten lijken door alles achter te knieschotten te proppen. En morgenochtend moet ik even als een razende door het huis voor ik naar m'n werk ga. Hoop echt dat we het snel kwijt zijn, zou weer een zorg minder zijn. Eten: Hier wisselt het nog of ze 4 of 5 flessen krijgen. Heb het idee dat Bjarne na zijn ziekenhuisopname en waterpokken behoorlijk aan het inhalen is, gisteren werd hij om half 4 's nachts ineens wakker. Maar afgelopen nacht weer van 7 tot 7 geslapen maar toen had hij dan ook al 5 flessen gehad. Ze zijn hier zoooo moe tegen de tijd dat het half 7 is dat het echt lastig is met ook nog een hapje ertussen proppen, ze komen pas om half 6 van het KDV thuis. Maar, het lukt wel.
Ikbenhetmaar, wauw nog maar 2 flessen?! Volgens mij zat Sverre op dat schema toen hij ruim 9mnd was ofzo. Knap hoor, van Linde! Heb trouwens laatst je verhaal gelezen, jeetje joh dat wist ik helemaal niet. Wat naar en verdrietig ook, niet alleen de ervaring zelf maar ook de consequenties die het heeft. Eerised, met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.. Gooi het maar op de zwangerschapshormonen.. Tss. Hm onze vaatwasser is het volgens mij weer aan het begeven.. Dacht dat hij weer in orde was maar ik hoor rare geluiden. Even kijken voor de keuken overstroomt!!
Ja, gaat iedereen voor de 'lol' of om andere redenen?? Ik heb een baan in Maastricht gekregen dus wij 'moeten' echt. Ik ga per 1 augustus beginnen dus we hebben gelukkig nog even. Nu met Bjarne's problemen wil ik ook even afwachten hoe en wat, misschien moet hij wel naar een medisch kdv ofzo, dan wil ik er niet 50 km vandaan wonen. Dus met kopen van een ander huis heb ik geen haast..
Ons huis is echt te klein geworden. We hebben geen zolder en met 2 kids missen we die echt. Kortom: ruimtegebrek. Gelukkig hebben we nu nog een huurhuis dus hoeven we alleen de huur maar op te zeggen.
ben het 100% met je eens, en ook wat vor leeftijd je kindje ook heeft, als ze 10 maanden zijn kan je dat niet WEL doen en als ze het 'snappen' in 1 keer niet meer.. ze snappen het ontzettend snel hoe het werkt!
rozijntjes: wat je een beetje als regeltje kan zien is dat zij ze mogen als zij ze zelf op kunnen pikken en in hun mond kunnen stoppen in de pincetgreep. dan kunnen de meeste nu nog niet dus nee nog niet geven. wij zijn even lekker naar arnhem geweest. niet echt om te shoppen maar gewoon voor de gezelligheid. niks gevonden helaas. wel een nieuw speelgoedje voor david. een spiegeltje met muziekje en geluiden hij heeft hem zelf uitgekozen. en ik ben een ambigram tegen gekomen van de naam david, weet ik ook gelijk wat voor tattoo ik laat zetten
Zo alles weer snel gelezen: @kar76, Ja 2 flessen maar wel 2x pap he En een vol potje groente van 6 maanden (zo'n grote) Ja blijft een hele heftige ervaring met nasleep mijn bevalling, maar kan het steeds beter een "plekje" geven.