September 2009 mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik zou het ook niet zo doen maar ik zat nog te denken, misschien eet het kind wel langer heel slecht waardoor het voor de ouders ook een gewoonte is geworden.
    ik at als kind bijna niks, heb vaker in het ziekenhuis gelegen en kreeg zondevoeding en ben door mijn moeder dwang gevoed. op een gegeven moment was mijn moeder blij dat ik ueberhaupt iets at, dus als ik dan drie dagen achter elkaar pannekoeken wilde dan kreeg ik dat.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mare, leuk dat David zelf zijn speeltje heeft uitgezocht, hoef dus niet te vragen of die in de smaak is gevallen..;)

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    zo dames, bijgelezen, ik ga op bed een filmpje kijken met vriendlief
    hopelijk voelen we ons met zijn alle hierzo morgen weer wat lekker, echt een hoestende snottebellen boel weer hier in huis! bah!
    en ik met me lijf wat helemaal zeer doet dan, denk toch soort van griep, ach, liever ik dan de kleine zo erg! :D

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @TORTIES: vergeet je je 365 regel niet??;):D

5. Ariel, dat dacht ik nou ook..

Had een discussie met mn zus, want mijn neefje is een ontzettende slechte eter, vind niks lekker en wil nooit z'n avondeten, en als er pap/vla op tafel komt.. Nou dan eet hij zo 2 kommen leeg! En dat is al zo sinds hij baby is..

Maar ik had tegen mn zus gezegd dat ze bij mn nichtje nu precies hetzelfde doen, want als ze dr avondeten ziet gaat ze huilen, en zodra ze de pak vla ziet is ze al vrolijk..
    Maar daar gaf ze me ongelijk in.. Maar ik vind, dat ze ze wel een beetje zelf zo maken dan!

Torties, Gabriëlla vind koude sap ook wel goed. Alleen ze moet er volgens mij echt trek in hebben.. Soms lurkt ze m zo leeg, maar vaak niet haha!

Ja Gabriëlla slaapt soms onder een dekbedje..

Kar76, ook al verhuizen! Spannend hoor..
    Heeft de arts het trouwens al over een medisch kinderdagverblijf gehad? Omdat Bjarn slechthorend is?

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Vreeswijk, welkom en idd alles bijhouden is praktisch onmogelijk dus lees/reageer zoveel en wanneer je maar wilt :D !! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde he ;)

@Eerised, nou dat is ook fraai dan!! Haar verlies..

@Sembem, haha moest er zostraks nog aan denken toen we bij de Prenatal een uitleen-buggy van daar namen, jeetje wat lomp dan he! Gelukkig hebben we nog even om over een oplossing te piekeren ;)

Hahahaha moet wel lachen om je concentratiebureau :D :D
    Geweldig als ze zo trots zijn van al dat gerol he, helemaal super!

@Torties, super dat Alisa de zelf gemaakte prut ook lust :D Hier wordt er vriendelijk bedankt voor mama’s kookkunsten hoor hahaha :D
    Beterschap voor jullie!

@Andi, leuk genealogie! Mijn opa heeft dat ook als uit de hand gelopen hobby, wij hebben ook allemaal een heel dik boek dat terug loopt tot in de jaren toebak :D

@Kar, wow nu al kijkers, hopelijk ook kopers! Hoe is het met Bjarne en met jullie nu?
    Maastricht! Dat is hier een kleine 20min vandaan met de auto, waar gaan jullie voor een huis kijken?

@Mare, gezellig er lekker even uit! Waar wil je een tattoo laten zetten?

@Eten, mijn moeder heeft een mooi voorbeeld over niet willen eten :D Toen mijn broer nog een klein manneke was wilde hij ook –net als elk kind dat op een gegeven moment als machtsmiddel probeert te gebruiken- niet eten. Toen heeft mijn moeder geen drama gemaakt, geen woorden aan vuil gemaakt maar de tafel heel gezellig gedekt met kaarsjes en het extra gezellig gemaakt alleen dan zonder bordje en bestek voor m’n broer. Toen hij ging huilen waarom er voor hem geen bordje stond heeft mijn moeder uitgelegd dat als hij niet wilde eten, hij ook geen plekje aan tafel hoefde. Toen voelde hij zich zo buiten gesloten dat hij meteen weer wilde eten ;)
    Mja, met een baby van 10 maanden ligt dat net iets anders ;)

Oh ik was voorbereid op 30 pagina’s bijlezen maar het viel reuze mee :D Goed werk!!

Wij zijn net in de stad geweest voor een oefen drinkbeker en een kado voor de oudste (stiefzoontje) van m’n broer, die is dit weekend jarig. Meteen zo’n rubikus gehaald om m’n brein te breken ;)

Nu ga ik afsluiten en nog even gezellig doen hier, niet meer te veel kletsen, lekker op tijd naar bed haha (allemaal aan de 365-regel ;) :D :D ) dan is het ook bij te houden ;)

7. Nee hier niet aan de 365-regel. Gaat een beetje moeilijk hé :p hahaha!

Mijnkleine, lekker gewerkt vandaag:)?
    Je zegt het mooi.. Haar verlies..
    Wil haar nu ook niet meer spreken, heb het gelijk gehad met d'r.. Vond het zo ondankbaar!

Hahahaha die is goed van je broertje. Mooie actie van je moeder..
    Mijn zus was ook een slechte eter, mijn moeder schepte dan op, en zei dan niks, gewoon eet smakelijk.
    Als ze vervelend deed werd er 2x gezegd dat ze gewoon normaal kon gaan eten en anders kon ze van tafel.
    En als ze dan niet meer wou eten ging het restantje in de koeling, en als ze honger had, kwam mn moeder met dat bord terug...
    Het hielp niet altijd, soms wel.... ;)

8. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nou idd, ik ben ECHT verslaafd aan die Bugaboo man. We gebruiken hem ook als buggy en dat gaat echt super dus waarom zo'n stalen frame met een stuk doek kopen hahahaha, nee hoor dat is erg overdreven maar bij wijze van spreken bedoel ik dan he!!

9. Rustig hier hé..

10. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
  11. Achja, ik denk dat ik vroeg in bed lig vanavond!
    Ben elke avond zo moe sinds dinsdag.. Meer geestelijk als lichamelijk volgens mij..

Volgens mij is iedereen echt de 365-regel aan het doen!!!

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ik heb RTL4 opstaan met die burenruzie's. Man man wat een heksen!

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Behalve wij Eerised:x

14. Sembem, idd :( .. Mannetje zit te ver weg!
    Hij is in Tsjechië met die gele kanarie van m.

Oh echt? Daar had ik voorstukjes van gezien ja.. Maar had niet zo'n zin in de tv vanavond.
    Waar gaat het nou precies om?

15. Waar is jouw man?

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    En wij hier thuis.. Ik kan er de energie en de zin niet voor opbrengen. :( Na de bevalling is het echt huilen met de pet op, van mijn kant dan. Snap het niet. Zal wel vermoeidheid zijn.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ze zijn gewoon allebei even erg!! Je zal er maar naast wonen..

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Die is 's-avonds altijd aan het werk tot ong 22.30uur. Is meestal tussen 22.30/23uur thuis. Hij is kok.

19. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Maar met die katten vind ik ECHT aso, spijt me zeer. Die kaart die die vriend stuurde man, niet normaal.

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Kan me heel goed voorstellen dat je savonds doodop bent meid, maar als je misschien "zin maak" dat het weer heerlijk vertrouwd is.

Deel Deze Pagina