Ikbenhetmaar, aaaah wat een coole foto!!!!!!! Echt gaaf.. Wat een moppie is Linde zeg, oeeh!!! Boys watch out Ik ben weer fris, ga nu lekker plat.. Nog even de kleine een dikke zoen geven van papa en mama! Ze ligt weer te hoesten trouwens sinds we in het ZH zijn geweest en ook ineens verkouden, helaas Ze was sinds een week of 3 niet meer verkouden sinds dr geboorte.. Helaas! Tot morgen, XX
Ikbenhetmaar, vervelend is dat hé. Pfff.. Stomme 30sec-regel haha! Elizabethje, leerse! Oh huh, nou ligt de kleine beetje te huilen. **Edit**Ze is weer stil!
Haha, jaren toebak?? Wat is dat dan voor uitspraak?? Mijn mams is nu zo ver.. Het oudste jaartal bij haar is 1475!! Enneuh, 365regel?? Wasda?? Weltrusten dames, niet teveel lullen!
Oeff... Daar kom ik dus echt niet aan, hoor... Was dat maar waar!!! Meest irritante is het dan wanneer je wél tijd hebt en eens niet té moe bent en Kyrian blijft mekkeren.. *zucht* Na, weltrusten ! Tnx voor de uitleg!
Dankjewel.. Het leuke is, deze foto is een maand geleden gemaakt, en ik wist tot vanavond niets.. Mijn moeder is peuterspeelzaalleidster, en toen de schoolfotograaf kwam (dag dat me vader oppast) is die samen met Linde daar heen gegaan en hebben ze een fotoreportage laten maken.. o.a ook foto's van hun met haar
Ok dan lees ik maar niet alles terug . Dan haak ik nu maar in. Al ben ik bang dat iedereen zijn nest in duikt. Ik ben hier helemaal hieperderpieper, ben net terug van het sporten.
Wat leuk Ikbenhetmaar! Nou ik stop er maar mee... als ik nog meer lees zou ik zelf schizotypisch worden! *Zucht* en morgen nog meer leren.... pppfffff....