Hihi ik zou het liefst iedere dag willen Dan slaap je lekker haha @Mijnkleine, weet Bart niet een goeie aannemer of weet ik veel wie je voor een dak moet bellen in de buurt van Utrecht??
Ahhhh wat een leuke foto van Noa! @ramen zemen; nou...dat is wel het láátste waar ik me druk om maak, zolang het me niet lukt om mijn gewone dagelijkse huishoudelijke zaakjes goed bij te houden. @snel samenwonen etc. ach..wij wonen dan wel niet samen, maar ik was wél een half jaar na onze eerste ontmoeting ( we kenden elkaar al heel wat langer) zwanger. Dus of dat moet worden opgenomen in het lijstje goede voorbeelden, weet ik ook niet Ariel: 3 x per week is toch hartstikke netjes? Of doen jullie jonkies het normaliter elke dag van de week???? Toegegeven: voor Roos was het bij ons elke dag van het weekend ook raak. En op de andere vrije dagen dat we samen waren. En gelukkig was ik toen ik zwanger werd van Roos precies rond mijn enige ei van dat jaar vrij. En toen was het ook meteen BINGO!
je neemt mij de woorden uit mijn mond manlief is naar de tandarts en ik moet zo david wakker maken anders kom ik vandaag niet uit met de voedingen, moet namelijk vanavodn helaas werken.
haha, ja wij zijn van hooguit 1 keer per week (eerste drie maanden na bevalling) naar nu ongeveer 3 x per week gegaan, en we hebben nu de 365 regel ingesteld dus wie weet overigens, voor de dames die net als ik wat willen afvallen, seks is ook heeeeeeel goed voor de lijn he? Er is zelfs een vrouw die een boek geschreven heeft over het Seks Dieet, haha!
heb es effe gegoogled op dat seks dieet, haha! Aantrekkelijk voor zowel vrouwen als mannen, en misschien wel voor heel andere redenen. Het Ultieme Sex Dieet (origineel: the Ultimate Sex Diet, geschreven door Kerry McCloskey) schrijft sex op een regelmatige basis voor om overtollige gewicht kwijt te raken. En met regelmatig bedoelt ze veel. Je zou 3 tot 5 keer sex met je partner moeten hebben en minimaal 1 keer in het weekend. De auteur Kerry McCloskey is geen voedseldeskundige maar ze laat wel zien dat ze haar huiswerk heeft gedaan. Ze heeft grondig onderzoek gedaan naar het onderwerp. Ze citeert door heel het boek vele onderzoeken die aantonen dat degenen die veel sex hebben, hiervan veel voordelen ondervinden. Zaken die genoemd worden zijn een gezond hart, sterker immuunsysteem, minder depressies en een betere controle over het lichaamsgewicht. Pluspunten van het sex dieet Wakker je sexleven aan Raak overgewicht kwijt Bevordert een gezond hart Je hoeft niks te tellen of wegen Minpunten van het sex dieet Vooralsnog geen Nederlandse vertaling De auteur is geen voedselexpert of gewichtsexpert Er zijn toch enkele verboden voedselsoorten Het eten en de recepten van het ultieme sexdieet Geniet net zoveel van je eten als je dat van de beweging uit dit boek zou doen. Volgens het boek moet je op je gemak eten in een ontspannen omgeving, langzaam kauwen en na iedere hap aan je lippen likken. Kerry zegt dat je de liefde met je eten zou moeten bedrijven alsof het je eerste keer was. De grootte van je porties in de gaten houden is ook belangrijk, neem nooit te grote porties. Neem genoeg van elk deel van de maaltijd om je een voldaan gevoel te geven. Het dieet wat in dit boek wordt gehanteerd is er een van de vetarme, rijk-aan-vezels soort. Het enige waar écht op moet worden gelet zijn brood en pasta. Voor de rest mag alles worden gegeten, met mate. Kies voor vetarme of magere zuivelproducten, volkoren producten, suikervrije producten, verse kruiden, vis, schaal -en schelpdieren, fruit en groenten. Je mag ook pure chocolade en wijn hebben. Dit zijn namelijk ook lustopwekkende producten die bijdragen aan de vereiste sex. De beweging bij het sexdieet Dit wordt in het boek Sexercising genoemd en hier zou je focus moeten liggen als het op afvallen aankomt. Er worden ook nog wat andere oefeningen beschreven. En omdat je ze samen moet doen zouden ze je band met je partner moeten versterken en je lichaam fitter maken voor de sexercising. Kosten 11,99 voor de Engelse versie. Conclusie over het ultieme sex dieet Het ultieme sex dieet slaat 2 vliegen in 1 klap. Meer sex met je partner en overtollig gewicht kwijtraken. Dit boek suggereert niet alleen dat het hebben van sex het afvallen bevordert, het moedigt het ook aan. Het dieet is redelijk gebalanceerd met slechts enkele verboden dingen en juist met verschillende aparte ingrediënten. Ook al is de auteur geen opgeleid expert, ze laat zien dat er veel onderzoek is gedaan en verwijst in het boek zelf ook naar vele wetenschappelijke onderzoeken naar dit onderwerp.
@ snel samenwonen: Hier ook! Ik woonde tijdelijk bij mijn moeder, na de scheiding van mijn ex, en werd gek bij mams thuis... toen ik ff time out van haar nodig had mocht ik bij mijn man ´logeren´ maar na een week vroeg hij waarom ik eigenlijk terug zou gaan, hij vond het zo gezellig dat ik hier was dus toen ben ik hier gebleven, heel onverwacht en ongepland maar wel super!
ik doe heeeeel belangrijk werk ik werk op het moment als caissiere/ informatiebalie medewerkster in een winkeln. wat ben ik blij als ik daar weg ben maar op het moment is het wel lekker, ik hoef echt niet na te denken en verdien wel net dat extra beetje geld dat wij nodig hebben
Hahahahahaha sex is goed voor de lijn, maar slapen goed voor mn humeur hahahahaha.... denk dat vriendlief dat ook kan beamen!
Seks na het slapen dan?? Of juist seks voor het slapen, dan slaap je lekkerder... Grrr kan niet wachten tot Vin weer thuis is
oh dat lijkt me best leuk werk hoor! Toch altijd met mensen bezig. Ik heb vroeger ook een tijd als cassiere gewerkt en vond dat heel leuk. Maar als je onder je niveau werkt en je gaat vervelen is natuurlijk ook niet goed. Maar kan me voorstellen dat het nu heerlijk is, zo kun je op je gezin focussen!
haha, ik prefereer seks voor het slapen gaan maar wakker gemaakt worden is ook niet verkeerd, alleen heb ik meestal een ochtendhumeur
Ik heb geen ochtendhumeur, en Vincent houdt er wel van om op een bepaalde manier wakker gemaakt te worden....Alleen gaat zo lastig met kids haha
@ ariel: ja, das wat lastiger dan he! Ik ga nu echt mezelf bij elkaar rapen en stofzuigen, want moet het hele huis doen, is echt nodig. En daarna ga ik met Britt nog even shoppen, vanavond workshop fotografie hier, en daar wil ik nog wat hapjes en drankjes voor in huis halen! xxx
Dames klets is niet zoveel, moest zeker 2 pagina's bij lezen.. Zit met een grote glimlach hier naar Linde te kijken, Ze rolt de hele kamer door in een tempo wat echt niet normaal is.. heerlijk om te zien
Even gauw een berichtje vanaf mijn werk. Thuis nog steeds internet problemen...:x Ik heb het ff giga druk hier want de jaarrekening moet klaar. Maar dan weten jullie ff waar ik ben. Yanoah is vandaag weer naar het kdv, hij is weer beter. Hopelijk is hij nu voorlopig ff niet ziek. Want hij is de laatste tijd wel erg veel ziek. Ik zag dat jullie een hyves hadden aangemaakt. Ik heb ook toestemming gevraagd Ik heet Luciënne