Ik kan nu ff niet zoveel teruglezen omdat ik op mijn werk zit, mijn vorige werkdag was dinsdag. En daarna is er wel heel veel geschreven. Maar ik ben wel erg benieuwd naar hoe het is gegaan met Gabriëlla. Ik heb veel aan jullie gedacht!
hoi hoi, ff een update: ga zo weer naar ons nieuwe huisje als alles goed gaat wonen we er as donderdag al!! nou we hebben weer bericht gehad van die zaak toen over het koophuis..ze willen geld van ons binnen 2 weken... 1500 euro...:x ik heb geen zin meer om het aan te vechten..ik ga er aan onder door laat ze maar lekker dat geld waar wij hard voor hebben moeten werken in hun reet steken...zulke mensen komen zich ooit later nog wel een x tegen hoop ik... het doet wel pijn...het is gewoon oneerlijk het is onze schuld niet.. maar het leven is hard... voor de rest heb ik niks te melden... ik probeer vrolijk te blijven.... heb toch het kostbaarste bezit me mooie zoontj en me lieve vriend.. liefss
fightforlove:ja echt klote seg!! laat het misschien eens even bezinken en dan vinden jullie misschien wel een oplossing!
@fightforlove: wat vervelend zeg. ik ken dat gevoel van niet willen (kunnen) vechten, maar soms is het wel beter om het alsnog te doen! knuffel voor jou meid!
Zoo ben ff bezig met wat dingen op Marktplaats zetten. De Quinny Zapp staat er al op. En de reiswieg van de Duowagen en de andere kinderwagen staat er ook op! Is al 25 euro op de quinny geboden haha
hoi meiden maar weinig tijd hier aan deze kant van de verbinding!! hihi wil eerised en fightforlove even een dikke knuffel geven!! en voor de rest is het onmogelijk om helemaal bij te lezen hoe gaat het met jullie en al jullie kleine kanjers? geen gekke dingen gemist?? wat leuk een hyve met een mooie foto van jullie hoop jullie binnenkort ook een keer te kunnen ontmoeten samen met mijn binkie.. wat worden ze alweer groot he.. hihi liefsss
Hihi ja mooi! Word echt gek van al die zooi hier!!!! We hebben maar een apartementje met weinig bergruimte....Dus ja...
wat leuk dat ze de hele kamer doorrolt! hihi.. die van mij kan het allemaal best maar hij is zo ontzettend lui