vind het fijn de je mn vermoeden bevestigd was even best wel bang, dacht nu zul je zien.. pff maar gelukkig.. maar het is gewoon zo zielig, hij heeft nog honger maar je hebt gewoon niets meer en echt zo hartverscheurend huilen hij weet precies hoe hij mama kan raken die kleine boef was zo zielig!!
Ah das zeker zielig ja! Maar gewoon vaak aanleggen en dan is het als het goed is binnen 1-2 dagen over! Tenminste dat was bij Rosalie wel altijd!
Hmmm we kunnen niets beloven Ikbenhetmaar, we kunnen het wel proberen Grrrrrrrrrr weeer 11 seconden wachten, nou dan typ ik er maar wat bij, ik heb een hekel aan wachten!
eerised:leuk joh jou verhaaltje van toen jullie elkaar leerde kennen. hier heb ik winnie via chat op tv leren kennen!! ik stuurde via die chat "wie wil er een ziek,roodharig(had toen geverfd rood haar) een goede morgen wensen?"en ja je kan het al raden hè heel de voormiddag smsjes liggen te lezen en de "flauwe" van "goedemorgen" wiste ik direct en bij winnie was het een gedichtje en daar ben ik dan op ingegaan en zo 3 dagen liggen te smsen en toen elkaar ontmoet en klikte direct! na 8 maand gaan samen wonen en ja de rest ken je wel hè
nee idd ik vind het wel best.. tegenwoordig kan geloof ik alles ook als je maar gelukkig bent met elkaar toch.. ik wilde een fotóotje plaatsen maar het lukt me niet
Ja euh...kan ook niet alles onthouden hoor Heb nog steeds last van dementie! Maarre 21 en dan al een eigen winkel! Respect!!!
hihi wat een leuke verhalen hebben jullie toch jullie zijn verslavend.. hihi.. hoe kan het ook anders, een stel lieve meiden bij elkaar en allemaal hebben we kanjers van kindjes gekregen die rond dezelfde tijd geboren zijn.. vind jullie gezellig