Jeetje! Ik vind het nogal wat! Ik wist toen ik 18 was echt niet wat ik wilde. En het erge is, ik weet het nog steeds niet!
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 18e versneld detailhandel gedaan met gericht vak mode, (ipv 4 jaar 2 jaar overgedaan) heb dat als bbl opleiding gedaan (4 dagen werken 1 dag school), in november was ik klaar met de opleiding en eind november ontslag genomen en december begonnen, *vond mijn werkgever niet echt netjes..* hahaha
als ik een foto wil uploaden dan zegttie hele tijd fout bij het uploaden kleine mannetje word wakkerrr moet er weer even van tussen beloof dat ik vandaag nog terug kom.. hihi
Nou ik laat die andere pagina's even zitten hoor. Weer crasht de pc na een hele lap tekst! En ik was ook bezig aan een mailtje voor Ikbenhetmaar. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, maar goed.. Haha vinden jullie het een leuk verhaal. Ja apart is het wel hoor. Echt maar tot op vandaag ben ik nog zo gek op m.. Heb soms gewoon nog kriebels van Fer... Het is zo'n schat! Ariel, jij doet het goed, een jongere vent.. Zit ik dan met mn vent die 9,5 jaar ouder is.. (Het toppunt hier volgens mij) Wat doe ik verkeerd? Nee geintje .. Ikbenhetmaar, van hier ook respect. Maar dat wist je al he! Sofie, bij jou ook een apart verhaal. Via de tv-chat.. Wat leuk!
@ Eerised, he balen van je computer zeg. Doe maar rustig aan hoor met het mailtje, lees het vanzelf wel. Ga nu ECHT even poetsen. X
@ Eerised; ik zou echt proberen om van besturingssysteem te wisselen! Gewoon ff XP dr op gooien en kijken wat die dan doet.
Ariel. Nee ik hoor niks tikken.. Ik heb geen XP liggen hier! Ikbenhetmaar, als ik tijd en zin heb om overnieuw te tikken dan stuur ik het nog even hoor .. Ga ook even poetsen zo! MamatoB, wat een leuke foto van Britt. Zo vrolijk!
Als je niks hoort tikken is het waarschijnlijk niet je harde schijf die naar de knoppen is dat scheelt weer! Kan je een beetje met de pc overweg?? Anders kan ik proberen het naar je te sturen via de mail.
Volgens mij hebben we deel 3 nóg sneller volgeluld hoor.. Nu alweer bijna 200 pagina's.. Wij zijn echt erg!