September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    bedanktvoor de tip.. ik heb m! :D

2. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Klusser

Wat een rotnieuws zeg :( Word helemaal verdrietig als ik dit lees

Heel veel sterkte, en we hopen natuurlijk allemaal dat je je in 2009 in een andere zwanger topic kunt melden..

Heel veel sterkte!

Liefs de Mama van Bas

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik zit ook te twijfelen, niet te twijfelen of ik het doe, want natuurlijk doe ik het..

Vind dat als ik het nodig zou hebben dat ik het ook fijn vind dat andere mensen dit zouden doen..

En als niemand het zou doen, dat ik dan misschien nooit geen kindje in mijn armen kunnen houden..

Nee als ik er iemand mee kan helpen wil ik het zeker doen

Maar vanaf wann kun je je aanmelden? wat is het beste?

En ik ben zoooo onzeker nog.. Of alles wel goed gaat..

Idd dat je de zekerheid hebt dat je een echo hebt gehad, of het hartje hebt gehoord

@ LadyXochi ..Ook idd wat jij zegt, elke druppel kunnen ze heel goed gebruiken..

En als het dan niet voor mij is weggelegd, gebeurt dat hoe dan ook, maar dan heb ik misschien iemand anders nog wel kunnen helpen

Hoe denken jullie hier over?

Liefs

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    GEFELICITEEERD! :D :D :D

5. Aramat

Aramat Lid

15 jan 2009
    6
    0
    0
    Slabbetje is echt een leuk idee! Die kan mijn moeder dan bewaren en gebruiken als ze gaat oppassen :D
    Waarschijnlijk ga ik die doen! Bedankt!

Succes met de komende weken. Dit zijn wel de meest 11 verschrikkelijke! Ik dacht eerst, eerst maar ff zwanger worden en nu ik het ben, ben ik niet echt blij omdat ik het nog niet gezien heb... Die onzekerheid is vermoeiend! Ben blij als dat achter de rug is.

De verloskundige praktijk is vandaag niet open, dus maandag kan ik pas bellen voor een afspraak. Ben benieuwd wanneer we daar terecht kunnen en een eerste echo kunnen plannen..

6. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Thanks Aramat

Over Moeders voor Moeders, heb ik me ook nog niet voor aangemeld. Ik heb al twee keer wel mee gedaan en toen ging het dus mis. Het viel me best zwaar om op te bellen en te vertellen dat ik moest stoppen met mvm. Ze zijn trouwens wel heel lief van mvm. Ik kreeg na de mk een brief met hun medeleven en een bloemen bon.

Maar ja aan de andere kant ook deze weken kan ik met wel mee doen wel weer andere vrouwen helpen die al heel veel moeite hebben met zwanger worden.

Ik ben er nog even niet uit. Maar ben ook nog geen 6 weken. Nog ander meningen?

Liefs Zoe

7. kiki24

kiki24 Lid

10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey meiden.

Zo weer veel bijgeschreven, ik heb niet alles gelezen moet ik zeggen :oops:

@syboena: ik hoop dat je snel helderheid krijgt!

@klusser: Sterkte meid!

Hier heb ik het nieuws ook al verteld. Ik kan me ook moeilijk inhouden moet ik zeggen, want ik ben zooo blij.
    Het achterlijke alleen is, dat me moeder het nog niet weet omdat het rompertje nog niet binnen is..
    Me schoonmoeder weet het ook niet, want zodra zij het weet gaat ze zeker met mn moeder bellen.
    Ik weet overigens niet hoe mn schoonmoeder gaat reageren. Ze heeft soms bepaalde ideeen over hoe wij ons leven moeten leiden. :rolleyes: .

Qua klachten; buikgriep iedergeval voorbij. Alleen nog pijnlijk (.)(.)

Groetjs kiki

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    klusser

de traantjes rollen over mijn wanger vind het zo rot voor jullie en weet gewoon hoe veel pijn het doet als zwanger bent en ineens is je baarmoeder helemaal leeg

meid heel veel sterkte en blijf er over praten is heel goed

dikke kus syboena

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ kid2009 gefeli en welkom

@ Marjolein05 suc6 met je echo

@ Miracles heb jij me pbtje nog gehad? meestal als ik ze verstuur komen ze niet aan :oops:

@ Zoe10 idd ik heb die andere keren ook mee gedaan en je krijgt idd een bloemen bon van 5 euro en ik kon het ook niet hoor om te vertellen dat het neit goed was gegaan maar dat deed mijn ventje dan voor me en nu doe ik dus gewoon weer mee vind het gewoon belangrijk ik bekijk het gewoon zo als ik die pillen nodig had of wat dan ook en niemand deed dat dan betekent het gewoon dat de mensen die die pillen nodig hebben geen kindje kunnen krijgen en ik vind het heel erg als ik met zo iets simpels een ander stel hun droom wens af te pakken om pappa en mamma te worden maar ja dat is mijn mening ik doe liever 1 week mee en dat het dan misgaat dan helemaal niet mee doen want na 12 weken heb je pas echt zekerheid nou dan kun je nog 4 weken mee doen en als je je op tijd op geeft mag je ook eerder beginnen als je genoeg hcg hebt en dan kun je 11 weken mee doen meot je kijkken hoeveel urine dat is :)

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Syboena, t staat er al op... ;)

Ik denk dat ik zometeen me aan ga melden bij MvM. ben vandaag 5 weken en heb al genoeg zwangerschapskwaaltjes, dus ik ga ervoor!

Alle nieuwe mama's welkom!

11. bvdr

bvdr Lid

29 dec 2008
    28
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik kom me ook even melden als september mama, leuk om te lezen wat anderen zoal ervaren die in dezelfde periode van de zwangerschap zitten.

Vooralsnog hoor ik bij de september mama's ;), want a.s. donderdag krijg ik een termijn echo omdat ik twijfel (ivm rare laatste "menstruatie/cyclus") of ik niet al iets verder ben.

Maargoed,... ik moet zelf nog even aan het idee wennen (ongepland zwanger) maar hoop dat ik binnenkort de moed heb om ervan te gaan genieten!

Groetjesss bvdr

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Miracles goed zo dat je mee gaat doen ben trots op je :oops: wil je voor mij dan op de lijst zetten dat ik 29 ste 2e echo heb pbtje lukt me niet heb het nu al 4x geprobeert :(

@ bvdr gefeli en welkom en hoop dat je snel kunt genieten

wie weet wat je met vervelende katten moet doen kids kun je naar de kamer sturen maar katten? de kleine poesjes zijn hier aan het puberen en wordt er helemaal GEK van ze willen niet luisteren grrrrrrrrrrr

13. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @bvdr gefeliciteerd.

@Syboena, ja je hebt gelijk. Alle kleine beetjes helpen. Zal straks bellen naar mvm.

En vervelende katten, een plantenspuit helpt als ze ergens aan of op zitten wat niet mag. Als ze gewoon wild zijn even apart zetten.

Maar bedenk wel dat veel katten aanvoelen dat hun huisgenoot zwanger is en ze daardoor ook anders kunnen reageren. Mijn kat is af en toe niet meer van me af te slaan nu. En ze spint zo luid dat ik bang ben dat de buren gaan klagen hahaha. En normaal is ze niet zo aanhalig.

14. Miss Mommy

Welkom bvdr! Als je mij je gegevens pb-t, kan ik je op de lijst zetten!

Meiden hebben jullie ook zo'n verschrikkelijk pijnlijke (.)(.)?

Kan mn broek trouwens ook niet meer vast maken, heb echt buikpijn dan...

15. ninii

ninii Lid

18 nov 2008
    73
    0
    0
    supermarkt medewerkster
    @miracles
    Ja alles wat je benoemt komt heeeeeeeeel bekend voor hier :rolleyes:

16. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Miracles, komt mij ook heel bekend voor hoor. Vooral in de avond opgezette buik.

Nou ik heb me aangemeld bij MvM. Nou hopen, duimen, wensen, enz dat ik de gehele periode mee mag doen.

17. Miss Mommy

Ik duim met je mee Zoe, heb mezelf net ook aangemeld!

Dan ben ik toch niet de enige met deze klachtjes!

18. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik heb bijna nergens last van behalve van ontieglijk pijnlijk borsten als ik mijn BH uitdoe. Jemig, heb helaas behoorlijk grote borsten maar moet ze echt vasthouden :oops:

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Meteen aanmelden als je weet wanneer je zwanger bent. Dan komt er al vast iemand van MvM langs om te vertellen hoe het werkt en kun je meteen beginnen vanaf het moment dat het ook daadwerkelijk kan. Ik kon dus meteen beginnen, ook al was ik nog maar 4, 5 weken. Mooi toch! En even heel hard, maar ook als je een miskraam krijgt (en we gaan er even allemaal vanuit dat dat niet gebeurt, hè?), dan heb je in ieder geval nog mee kunnen helpen.

Wie weet heb je het zelf ook ooit nodig.

En je hoeft niet te wachten met aanmelden tot je 6 weken bent hoor! Dan moet je juist al beginnen! Van de site:

Maar ik kon dus vorige week al beginnen. Dezelfde avond dat ze de flessen kwam brengen. Ze heeft een Hcg-testje gedaan en daaruit bleek dat ik al zoveel hcg had dat ik meteen kon beginnen.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat had ik ook voordat ik zwanger was... BH uit en vasthouden :D
    Heb er nu nog niet zo heel veel last van.

Deel Deze Pagina