September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Zoe10 ja idd dat is waar maar planten spuit helpt hier niet ze vinden water leuk ze gaan ook vaak met me mee als ik onder de douche ga :oops:
    duim duim duim duim duim

@ Miracles dankje wel en ja ik heb ook hele zere borsten echt heel iri

2. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hallo aan alle sept mama's,..
    en dan vooral aan diegene die iets verder zijn als ik?
    krijg minder gevoelige boobs nu en vertrouw dat niet helemaal na 3 eerdere achtereenvolgende mk...
    heb al wel 2 dochters maar was tijdens die zwangerschappen 45 kg zwaarder dus waren de symptomen niet zo duidelijk te voelen in het begin...
    vraag: hebben jullie ook het gevoel dat de symptomen komen en gaan en bij vlagen meer zijn en dan weer niet of moet ik me weer zorgen gaan maken...ben al zó bang dat het wéér misgaat

grtzzz bieps

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    hey bieps,

mijn borsten blijven wel pijnlijk ('s ochtends wel minder dan 's avonds) maar andere klachten komen en gaan. Dus dat kan wel kloppen hoor.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik me niet ook onzeker voel. Zal eerlijk gezegd blij zijn als ik dinsdag de eerste echo heb gehad.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier heb ik het vandaag toch eindelijk aangedurfd om een boek een een paar sokjes te kopen. Gewoon, het maakt het zoveel meer "echt"voor me. En hoe weird is het, om na jaaaren voor anderen van die pietepeuterige kleine kleertjes te hebben gekocht, dan toch eindelijk eens echt voor jezelf in zo'n babyspeciaalzaak binnen te mogen lopen. Ik was helemaal trots :)

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=63079

Verder is de tegoedbon die mijn moeder ( en vader) morgen op mijn mam's verjaardagsfeestje krijgen , ingepakt. Ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren! Het is best spannend, ze hadden er eigenlijk denk ik, niet meer op gerekend opa en oma te worden..en nu kom ik ineens met deze mededeling..

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=63080

Ik ga zo even slapen , want ik ben sinds gister ineens doodmoe..pak mijn tas verder in en ga dan richting het oosten, naar mijn Lief. Eeven 1,5 tot 2 uur rijden en de rest van het weekend rijdt hij mij. Maandag heb ik een sollicitatiegesprek...

Zo tussen het vertellen aan mijn ouders dat ik zwanger ben en het gesprek op maandag, worden het al met al een paar héél spannende dagen voor me. En natuurlijk blijf ik bij elk steekje of juist even nie tmeer zo'n zere borsten hebben..twijfelen. Dat zal nog wel even blijven, denk ik...

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @klusser ik weet niet of je dit nog leest maar tijdens het lezen had ik overal kippenvel.. ik leef met je mee hoop dat je je verdriet een plekje kunt geven. Fijn dat je wel een beetje lieve VK had. Sterkte meid.. er komen over een tijdje vast weer mooie dagen voor jou en je lief. Knuffel

6. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @alle nieuwemeiden hallo en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

vandaag is MvM geweest echt zo'n leuk gesprek met die vrouw gehad. En nu al de hele dag met mijn kannetje nar de wc gegaan(moet er wel een beetje van lachen)
    En ik heb bij de bakker een soort ronde beschuitbonbons met muisjes besteld die verpakken ze in een doosje met 1 rose en 1 blauwe en dat deel ik zondag bij de thee uit.
    en voor mijn leif heb ik het boej van kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht.

zometeen heb ik kookclub met mijn vriendinnen maar met mijn lief heb i de afspr. nog niet te mogen zegggen waaahhh ga mijn best dus maar doen.

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Dames hier... even een ideetje misschien,we zitten bij de vroege sep mama's te wachten op bericht van sam en marjolein over de echo's die ze vandaag hadden, bracht mij op het idee...

eigenlijk was ik een januari 2009 mama maar door mijn bbz heb ik het daar maar 2 weekjes uitgehouden..

Maar daar hadden ze een buddy. Iemand die je kent prive ( partner die je log in heeft) of op het forum die je dan als er wat mis is de opdrachtkan geven om iedereen hier op de hoogte te brengen. Dan hoef jezelf niet meteen hier... Of misschien lig je wel in het ziekenhuis zoals ik toen...

Mijn buddy prive is mijn mannetje....

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @bieps meis ik heb al van elke klacht ene beetje geproeft.. geproeft, want geen van de klachten blijft. Dus mijn boobs doen ook niet meer zo zeer als eerst.. Hoeft neits te betekenen.. Het is misschien evne hetfeit dat je lichaam er aan moet wennen en nu is het ok..

Jeuken ze nog wel bv...

Klachtjes komen en gaan en das niets ergs hoor...

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @betty boop, wat een goed idee zeg!

@klusser, wat een vreselijk nieuws meis
    Niemand zou dit mee moetne maken
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Hier vandaag best wel wat buikpijn, elke keer ook echt een soort felle steken, ben er best een beetje angstig over, maar zolang ik geen bloedverlies heb, ga ik maar van het beste uit

Vanavond gaan we hier op wintersport dus ik ben er even een weekje niet!

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    veel plezier op de wintersport...

11. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer hoor.
    Ik heb vanmorgen een echo gehad en ik heb een kloppend hartje gezien. De arts was tevreden, maar omdat hij het slecht kon zien (vruchtje lag erg tegen de baarmoederwand aan) mag ik over 2 weken nogeen eer terug komen.

Ik was erg blij dat ik een kloppend hartje heb gezien!

Groetjes Sam

12. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Sam gefeliciteerd, wat super voor je.
    Heb je foto's?

Liefs Zoe

13. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ja, ik heb een foto, maar daar is erg weinig op te zien omdat de arts het vruchte niet goed te zien kreeg omdat het erg tegen mijn baarmoederwand aan ligt. Er staat nu dus bijna alleen een vruchtzakje op!

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Sam wat geweldig een kloppend hartje! Super!!!

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ok ga ik dat meteen doen bedankt voor je advies ;) Liefs

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    oh zit mijn broek nou te strak. ik weet het niet. hij zit niet lekker meer. zit onderuit gezakt, wil mijn knoop losgooien want nu voel ik een pijnlijke druk in mijn buik. haha hoe weet ik nou of ie al te klein wordt? misschien zijn het mn darmen wel haha

17. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Het zijn absoluut je darmen. Maar dat maakt niet uit alles zet op door het zwangerschapshormoon. Als je broek niet meer lekker zit, doe dan een lossere broek aan. Zal heerlijk zitten :)

Wat is het hier erg rustig vanavond. Jammer

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik kan ook geen broek meer verdragen...
    Doet echt zeer, zo'n pijnlijke druk in mn onderbuik.
    Heb nu een elastiekje tussen de knoop en het knoopsgat en als ik thuiskom doe ik gewoon lekker een makkelijke broek aan!

Zoe volgens mij slaapt iedereen al ;)

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier ook 1 die de broeken niet meer aan kan zoals ik zou willen... dan maar evne een knoopje los ;)

20. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb hele lage broeken dus die kan ik nog wel aan! Ik ben alleen tegen de avond zo misselijk. Ik kan dan echt niet bukken, want dan beginik toch te kokhalzen....

Mijn mannetje lag helemaal in een deuk!

Deel Deze Pagina