September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Eertje!

hoe istie meid?!

ik wil nog even wachten met vertellen tot ik iets verder ben, met 6 weken oid, had hierboven ook gezegd dat iktot die tijd mijn fam maar ga proberen te ontwijken want kan echt niet liegen haha :D

liefs

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou meiden ik kom ook maar weer gezellig hier mee kletsen.

Probeer het vanaf vandaag weer een beetje bij te houden.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Op een zondagochtend wisten wij het zelf. De maandagavond erna aan mijn ouders verteld. Pas 8 dagen later aan mijn schoonouders, want die wonen ten eerste verder weg en ten tweede wilde mijn man wachten tot de 13e, want dat is de verjaardag van zijn moeder. Vond hij wel leuk, als extra cadeautje.

Nog steeds twijfels hier... Voel me niet echt zwanger meer, maar ben ook niet ongesteld geworden. Dus moet eigenlijk wel, hè? Ook geen bloedverlies of iets anders, dus ook geen miskraam?

Ik slik trouwens wel dagelijks Dagravit Mama & Baby. Kan het ook niet zo zijn dat ik geen symptomen heb, omdat ik alles goed aanvul?

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ldyxochi, bij iedereen zijn de symptomen anders, sommige voelen niks en andere zijn de hele dag misselijk.

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hmmm zou het zo zijn dat als je idd dat soort vitaminen neemt dat je weinig klachten hebt? ik slik vsm mama en foliumzuur ( mijn gyn heefty aangegeven dat beide erg goed werkt...)
    Misschien is dat idd waarom we geen klachtjes hebben?

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik slikookfoliumzuur en ik heb ook niet zoveelklachten, maar bijmijn vorige zwangerschappen ook niet hoor, dus volgens mij zegt het niet zoveel.

7. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Ik wou dat je gelijk had. Lig nu krom op de bank van misselijkheid :cry:

8. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

Slik ook braaf foliumzuur en vitaminetablet......maaare...pffff....kan momenteel niks van geur enzo hebben......hoop misselijkheid hier!

Was er maar zo iets handigs :D

Groetjes eertje

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hai allemaal
    GEFELICITEERD nieuwe zwangeren.. gezellig

wij hebben vandaag het nieuws verteld aan mijn zwager en vrouw en mijn schoonouders... die waren erg blij en morge vertel ik het aan mijn moeder man en broer en zijn fam. Dat vind ik zelf nog het spannends.

Hier zijn de kwaaltjes ook niet uit de lucht.. misselijk veel plassen en zo'n wee gevoel. slik gravitamon maar weet niet of dit echt effect heeft op kwaaltjes
    Slikt iemand van jullie die visolie?

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Geen visolie hier... Wel dat weeë gevoel....
    Wat een stom woord eigenlijk... Weeë...

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    haha ja raar woord inderdaad.

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Welkom nieuwe Septembermama's en gefeliciteerd!

Ik schrijf t nog maar een keertje, want het is bijna niet te doen om alle losse berichtjes uit t topic te pikken, dus als jullie op de lijst willen en afspraken door willen geven, moeten jullie mij of Tantan even een Pbtje sturen met alle info! Dan zetten wij alles op de lijst!

Wij hebben trouwens nog niks verteld tegen onze ouders, wil de eerste echo in week 6 of 7 even afwachten, omdat ik de vorige keer een vmk heb gehad... wil gewoon zeker weten dat het nu wel goed zit, voordat we het grote nieuws gaan vertellen!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nee hier ook niet en iddik word ook misselijk alsmik eraan denk :D

14. Miss Mommy

Ik slik wel visoliecapsules...
    Ik eet namelijk helemaal geen vis en moet me hier dus ook heel erg overheen zetten om deze capsule elke morgen in te nemen, maar voor de gezondheid van mn beebje heb ik dit wel over!

Verder slik ik ook gewoon foliumzuur en een vitaminetablet. Als die op zijn, wil ik de pillen van puurmama gaan halen!

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik weet niet of ik het aleen keer heb verteld, maar ik had het algelijk aan mijn schoonouders en moeder en broer en zusje en zwager en schoonzus verteld, de rest moet nog welff wachten.

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik hou ook niet van vis, wat voor visolie tablette heb je het over?/

17. Miss Mommy

Visoliecapsules van puurmama

Ik eet dus ook absoluut niks wat uit de zee komt en krijg dus echt geen vis door mn keel...
    Nu neem ik dus, met veel tegenzin, deze capsules!

Tijdens de zwangerschap draagt het omega-3 DHA vetzuur bij aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel, de hersenen en het gezichtsvermogen van je baby. Ook leg je een goede basis voor de maanden na de geboorte

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    pffffffffffff hier ook al weer 4 pagina`s om bij te lezen
    ik ga op jullie allemaal proberen te reageren
    als ik over 1 van jullie heen lees gaat dat neit exspres alvast sorry daar voor :oops: als het gebeurt

@ Sterretje08 veel plezier op wintersport

@ sam gefeli met je super echo

@ MamaVanBas ik ben ook al aan het sparen :) en goed dat je mee doet alle beetjes helpen :)

@ Dina1983 mijn broeken zitten ook niet lekker meer als ik weg ga doe ik ze nog aan maar zo dra ik thuis ben is eht eerste wat ik doe die broek uit en dan een jogging broek aan

@ MomToBe hoop dat je snel meer weet

@ Dina1983 hihihihihihihi ik heb dat ook dat je kotsmisseluk wordt van de guur van het eten en ja ik schop ook steeds ruzie meet me ventje als hij vergeet suiker in de thee te doen wordt ik al boos :( wel zielig want hij doet zo zijn best
    goedkope winkel voor zwkleding mis etan h en m

@ alle nieuwe mamma`s welkom en gefeli

@ Dina1983 dat donkerbruine goedje is denk ik idd oud bloed kan bloed zijn van je ongi wat aan gemaakt is maar omdat je zwanger bent dat je geen ongi krijgt en dat eht nu naar buiten komt of een late innesteling
    ik zou me niet echt druk maken pas als het helder rood wordt ff de vk bellen en als ej het echt neit vertrouwt zou ik gewoon bellen voor een echo

@ Hellen1971 ik zou me niet zo druk maken ik denk dat er gewoon een adertje is geknapt

@ MomToBe duim duim duim duim

@ pfffffffffffff ff tussen door ben ik alles aan eht bij lezen kletsen jullie er weer 2 pagina`s bij hoe kom ik ooit aan het einde :oops:

@ Twinkle gave banner heb je

@ Hummie ik heb het verteld toen ik posi had getest dus vrij wel gelijk

@ kaily122 ik heb de gyneceloog gelijk de volgende dag gebelt

@ MomToBe ik zou naar de ha gaan en vragen of ze je bloed kunnen testen op hcg

@ LadyXochi bij alle vrouwen zijn de kwaaltjes anders

@ algemeen ik heb ook die baby mamma pillen maar vergeet ze in te nemen :oops:

@ misslizzy nee ik slik geen vis olie

jaaaaaaaaaaaaa ik ben weer helemaal bij gelezen

hier gaat alles nog goed :) vandaag lekker lui geweest en op de bank gelegen en tv gekeken

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik ga gelijk die tablette maandag even halen... het enige wat ik wel ok vind is zalm maar om nu 2xin de week zalm te eten aankomende maanden... nee dank je...

Die visolie is dan een goedde oplossing...

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    wow dis nie goe.... ik kan dus echt niet meer tegen etensluchtjes.... ik sta echt te koren bij de kip... hoe moet ik nu zo eten?

Deel Deze Pagina