Groot gelijk om je niet meer druk te maken. Hoe heb je het verteld...zijn altijd van die geweldige momenten. ben namelijk nog erg aan het bedenken hoe wij dat nu voor de tweede keer gaan doen.
Mijn moeder gaat graag naar hobbybeurzen en daarom had ze geld gevraagd. Nu wéét ze, dat ik geld geven echt een non-kado vind. Dus we hadden nog een kado voor haar. (Zie ook mijn album)..Ik vertelde erbij dat we ook graag iets tastbaarders wilden geven, maar dat we het helaas moesten bestellen en er een flinke levertijd op zat. En dat het ook voor pa wel een leuk iets zou zijn, want als ze straks samen met de VUT zijn, was het echt iets om ook samen te delen.Toen zei ik, dat we er een tegoedbon voor hadden gemaakt en gaf haar het doosje met de "bon"erin. Je kunt je de reactie wel voorstellen toen ze de bon zagen en lazen....dat is echt onbetaalbaar!
hee meiden, hier even een vraagje. hebben jullie sommige dagen ook niet echt klachten? ik ben woe voor het laatst echt supermisselijk geweest en daarna een beetje moe, maar eigenlijk voel ik verder even niet zoveel (behalve mijn stemming , oprekken van mn banden en mn tepels zijn nog wel gevoelig ) hebben meiden rond deze weken dat ook? ik had verwacht dat het erger en erger zou worden hihi @betty, ja je hebt gelijk. ik ben niet zo groot (1,65), dus wil dan met een jurk graag bescheiden hakken aan. ah joh ik zie het wel. ik heb me ook al weken niet opgemaakt hahaha en hier trouwens met s*x... ik doe het ook gewoon niet de eerste periode. heb er niet eens zin in en bovendien ben ik zo n stresskip dat ik me druk ga maken om niks. hihi
hoi dina, wat ik me kan herinneren van de vorige zwangerschap. Was juist dat het met de kwalen in het prille begin heel erg was, moe, misselijk, zweten etc. En rond de 8 weken werd dit al snel veel minder. Maar ja helaas is geen een zwangerschap hetzelfde...
Dina, de HCG stijging is rond de 6/7 weken het sterkst, dus dan heb je vaak extra veel kwalen. Maar als je lichaam snel de hormonen in balans weet te krijgen, dan kan het daarna weer zakken. Mooi toch? Ik heb ook (nog) weinig last, wel nu wat misselijkheid, maar moet ook wat eten. Ik ga me er niet zoveel zorgen over maken, de kwaaltjes komen en gaan.
Hihi, ja ik had het in het begin heel erg. daardoor ging ik testen. geen honger, heel erg moe vooral. nu heb ik nog steeds niet echt honger, soms savonds een vreetbui, maar verder lijkt het inderdaad wel wat beter te gaan. zou fijn zijn als mijn lichaam het inderdaad zo mooi in balans krijgt al! ik ga ook maar eens ontbijten... hmm maar wat... gisteravond moest ik ineens McDonalds eten hahaha Wat eten jullie trouwens ineens vaker? Ik ben ineens verzot op tomaat...
Ik heb eigenlijk geen speciale dingen ontdekt. Wel had ik gister ineens zin in huzarensalade Maar nu niet, dus kan ook gewoon eenmalig zijn.
Een paar platte hoge laarzen. Helemaal in en loopt super lekker! Staat fantastisch onder een rokje of jurkje! Ik draag rokken met een trui en een sjawltje. Dan zie je het bollende buikje wat minder
hai dames Jeetje wat een hoop nieuwe berichten fijn om te lezen dat op wat (veel) kwaaltjes na de berichten bij iedereen wel oke en goed zijn. @helen wat een mega leuk idee om je ouders zo te informeren over de beeb! wij hebben doosje met 2bonbons en op de ene rose en andere blauwe muisjes gegeven dit gaf ook een leuke reactie ...en starks komt mijn mamsemoesje en dan mag ik het haar ook vertellen kan niet w88 Heb net hardgelopen tjee was niet vooruit te branden..best balen want sporten heb ik echt nodig voor longconditie en als uitlaatklep. Ik ga ook even die visoliecapsules kopen fijne zondag allemaal
Ouders bij het toetje: Roomijs met roze en blauwe muisjes. Schoonouders kregen een opa- en omaboekje.
Had vanmorgen echt barstende koppijn. Om 9 uur 2 paracetamol ingenomen en weer in bed gekropen. Net eruit gekomen en nog 2 ingenomen. Ik heb niet vaak last van hoofdpijn, tenzij het doorzet naar migraine, maar dat is nu niet het geval. Dat voelt heel anders. Ik had gisterenavond en vanmorgen wel een beetje 'oud bloed'. Bruin dus. Dat is normaal, hè? De timing ook? Ik zit heel erg te hopen dat het niet helder wordt. Nog ruim 2 weken voor ik naar de VK ga... grrrr....
Heel even gauw een berichtje van mij,want het is hier erg druk in huis en mijn jongste heeft een flinke griep te pakken. Alles gaat nog goed en ik kon gister onder de douche opeens mijn baarmoeder voelen....erg apart en geruststellend.Mijn borsten doen iets minder zeer en ik heb van mijn mama van die oude truttenbh's geleend,die net iets meer steun geven en dat scheelt echt enorm. Ik moest van het weekend heel veel reizen en heb vannacht dan ook wel 10 uur geslapen.Dus moe ben ik wel,maar ook bij vlagen....en jippie!nog steeds niet misselijk. Ik heb nog niet bij kunnen lezen,dat ga ik van de week doen. Groetjes!
@IEDEREEN: Wij willen het de (schoon)ouders en broers en zussen graag vertellen na de 1e echo. Die hebben we met 8 weken en 2 dagen. Hopelijk dan goed nieuws! Vorige zwangerschap hadden we na de echo slecht nieuws... Dat is dan moeilijk vertellen.. Hebben nu ook wel even getwijfeld of we het nu al meteen zouden vertellen. Maar nee, toch nog even ons geheimpje! Vrienden krijgen het rond de 11e week te horen, denk ik. Net als mn baas.. Ik slik ook vitaminen en foliumzuur. Zag toevallig die visoliecapsules van Puur Mama. Denk dat ik die morgen ook erbij koop. Eet namelijk ook geen vis. Hier nog geen kwaaltjes! Voelt wel vreemd.. 1e zwangerschap was ik meteen misselijk en had ik gevoelige borsten. Nu alleen af en toe een steekje van de baarmoeder.. Ene kant baart me het zorgen dat ik nu niks voel. Anders kant... Vorige keer voelde ik me zoooo zwanger >> bleek het mis te zijn gegaan! Voelde me echt bedrogen door mn eigen lichaam. Misschien zit het juist daarom nu wel goed. Spannend! Leef echt naar die 1e echo!
Hallo allemaal, Wil me ook graag bij jullie aansluiten, ik ben op 21-09-2009 uitgerekend. Ik zat in de 1e ronde en het was meteen raak! Niet te geloven, ben ook gigantisch blij Gisterochtend een test gedaan en daar stond met grote letters zwanger, echt geweldig! Dit word voor ons het 1e kindje. Ik hoop hier gezellig met jullie allemaal mee te babbelen. Groetjes
@LADYXOCHI: Vind je het niet eng om 'zoveel' paracetamol te nemen? Of heb je dr voor naar de huisarts gebeld? Ik had afgelopen dagen de griep. Echt met koorts. Beroerd en slap dus! Voelde me ellendig en wist niet wat ik moest doen. Wel of niet paracetamol nemen? Huisarts zei liever niet. Kindje is namelijk nog helemaal in de maak nu. Daarom mijn vraag aan jou.. Voel je niet aangevallen door mij, hoor. Ben gewoon benieuwd. Misschien heb jij wel ander advies gehad...
Smokey, gefeliciteerd en welkom bij de septembermama's! Als je ook op de lijst wil, stuur dan mij of Tantan een pbtje met al je gegevens, dan zorgen wij dat je op de lijst komt!
Wat is t rustig hier vanmiddag! Ik las trouwens dat verschillende meiden de visoliecapsules gaan halen! Het is echt een uitkomst, voor als je geen vis eet, ik slik ze al vanaf dat ik positief testte!