September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Heb ik ook wel hoor, en ook snel een verstopte neus.

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Deze is voor mij ook nieuw bij de vorige 2 ( 6 en 6 1/2) had ik dat niet...

Ben benieuwd of meiden die wel al een zw hebben ervaren of ze het herkennen...

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Deze is voor mij ook nieuw bij de vorige 2 ( 6 en 6 1/2) had ik dat niet...

Ben benieuwd of meiden die wel al een zw hebben ervaren of ze het herkennen...

4. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Huh? 6 en 61/2....hoe doe je dat meis?

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou met 6weken een mk en met 6 1/2 week een bbz... Helaas nog nooit een voldragen zw... daarom ook mijn angst voor aankomende weken...

Zo en nu ga ik mijn laatste biefstukje met veel smaak oopeten...

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    OEH lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geniet er maar van!

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *even een inbraak van een aug. buurvrouw:*

ik las dat jullie het over klediing hadden. Ik heb van de week bij de Prenatal een positiebroek (spijkerbroek) gekocht voor 24,99 euro. Er is nog opruiming tot halverwege januari. Dus misschien een tip.

*Breekt uit*

8. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

Thnx voor de tip.
    Ik wil daar dinsdag even gaan kijken idd.

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  10. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

Ooooh sorry ik d8 dat je al 2 kinderen had meid, 1 van 6 en 1 van 6,5 vandaar mijn vraag. Excuus meid.

Geniet heerlijk van je biefstukkie.
    Hier worden het gebakken gekruide aardappeltjes, salade en een kipschotel uit de oven.

Eetse!

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Klinkt ook lekker hoor Tinkerbell. Ik heb het lekker makkelijk gedaan vandaag; kippensoep met minisaucijzenbroodjes. Was ook heerlijk.

Heb helemaal niet zoveel eetlust meer! Is niet errug hoor, want ik was nogal een snaaierd en nu helemaal niet meer :D Moet er echt aan denken om te eten.

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Zag net op hun site dat bij prenatal de uitverkoop tot 27 januari loopt. Dus hebben nog ff de tijd.

13. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

Qua positiekleding heeft prenatal echt niets online staan he.
    Of vond jij van wel.

14. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik heb altijd met mezelf afgesproken niks te kopen voordat ik een goeie echo heb !
    voirge keer was het ook mis...... :cry:

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Nee 0,0 niet noppes nada

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor!

17. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

Als dat voor jou zo voelt moet je dat zeer zeker zo doen hoor miek.
    Doen waar je jezelf het beste bij voel.

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hallo meiden,

Heeeeeel voorzichtig, toch al blij, maar nog heel onzeker meld ik me aan voor dit topic. Wij hebben vanmorgen een test gedaan en die was positief! Het nieuws moet nog helemaal tot ons beide doordringen, erg bizar! Zie mijn album voor onze test. Wat vinden jullie ervan?

Nu maar hopen dat er toch niet ineens een ongi/mk komt, ik denk dat ik me over een paar daagjes vanzelf wat zekerder voel. Over een paar dagen doen we nog een keer een test, want er zaten er twee in de verpakking, dus kan die andere net zo goed ook nog even gebruiken....

Hier even mijn verhaal, hoe het allemaal zo ver gekomen is: ;)
    Ik ben eind juli gestopt met de pil. In september werd ik voor het eerst 'natuurlijk' ongesteld. Vanaf dat moment zijn wij gaan 'klussen voor een beeb'. Dus de 1e ronde tel ik na de eerste normale menstruatie. Dat betekent dat het is de 3e ronde gelukt is. Heel mooi!
    Ben de 2e ronde begonnen met tempen, toen helaas geen ei gevonden. Daardoor werd ik wat onzeker, ik vroeg me af of ik uberhaupt wel een eisprong had. Daarom ben ik de 3e ronde ook ovutesten gaan gebruiken. Ik was heel blij toen zowel mijn ovutesten als mijn tempstijging duidelijk lieten zien dat ik deze ronde wél een eisprong had. En nu is het ook nog eens meteen raak!
    Gisteren, dag 37 van mijn cyclus (circa 15 DPO), heb ik een ovutestje gedaan. Die was positief, waarschijnlijk door het HCG. Samen hebben we gisterenmiddag in de stad een doosje met zwangerschapstesten gekocht.
    Vanmorgen (circa 16 DPO) met ochtendurine de test gedaan. Binnen de 10 minuten van de geldigheid de fotoos gemaakt. We kunnen toch niet ontkennen dat deze posi is! We vinden het nog heeeeeel raar.

Dus bij deze, kan iemand mij opnemen in de lijst? Ben (nu) 28 jaar, het is ons 1e kindje en ik denk dat ik voor 5 september 2009 ben uitgerekend. Omdat mijn eisprong ook twee dagen eerder geweest kan zijn, is deze datum misschien niet definitief, maar dat horen we tzt wel bij verloskundige ofzo.

Ik moet begin januari sowieso nog even terugkomen bij onze huisarts, voor iets anders, dus dan maak ik van de week maar meteen een afspraak voor ergens begin januari. Kunnen we onze huisarts meteen even inlichten over de positieve test en kunnen wij voorgelicht worden over welke weg nu te volgen. Eerste kindjes hè, wij weten de weg nog niet zo goed....
    Wanneer krijg je nu een 1e echo? Soms lees ik bij 12 weken, soms bij 6 weken. En daarna is het toch bij 20 weken? Nou goed, we willen eigenlijk nog niet teveel op de zaken vooruitlopen, eerst nog maar weekjes tijd voorbij laten gaan.

Alle andere septembermamma's heel erg gefeliciteerd en dat het maar gezellig mag worden in dit topic!

Liefs,
    Klusser1980

O ja, geen sympthonen hier, daarom ook nog wat onwerkelijk. Het enige dat ik kan bedenken is dat wanneer ik nies of me uitrek, ik een ieniemienie steekje kan voelen in mijn buik, iets lager dan mijn navel en meer naar de zijkant. Verder ruik ik erg goed en drink ik voor mij doen redelijk veel / plas redelijk veel.

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    BEVALLINGSLIJST SEPTEMBER 2009 MAMA'S

Lilith, 26 jaar - 2e kindje - 1 september 2009
    Peppie01, 24 jaar - 1e kindje - 1 september 2009
    Wonderen, 32 jaar - 2e kindje - 2 september 2009
    Milla, 28 jaar - 3e kindje - 2 september 2009
    Miek78, 30 jaar - 1e kindje - 2 september 2009
    Suus1983, 25 jaar - 2e kindje - 2 september 2009
    Babijtje, 29 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Nathalie01, 21 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Tantan, 32 jaar - 2e kindje - 3 september 2009
    Lilly, 30 jaar - 2e kindje - 3 september 2009
    Pupke1979, 29 jaar - 1e kindje - 3 september 2009
    Betty Boop, 33jaar - 1e ivfkindje - 5 september 2009
    Klusser1980, 28 jaar - 1e kindje - 5 september 2009
    Jojo82, 26 jaar - 2e kindje - 7 september 2009
    Tinkerbellmama, ? jaar - ?e kindje - 7 september 2009

AFSPRAKENLIJST
    29-12 Betty Boopbloedtest+ ziekehuis bellen...[/quote]

Klusser1980; Gefeliciteerd en je staat op de lijst hoor! Spannend allemaal he! Die test is duidelijk positief ja.

20. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Welkom klusser,

Goed geklust meid hahaha.
    Wij hebben gisteren de eerste positieve test gedaan en vandaag (hadden net als jij nog 1 test liggen) voor de zekerheid nog maar een test.
    Gelukkig was die ook positief (je zou raar staan kijken he)

Deel Deze Pagina