Hier nog steeds geen enkele klacht, behalve af en toe menstruatiepijn. Moet zeggen dat het me behoorlijk onrustig maakt.. Maar misschien moet ik er juist van gaan genieten!
Toen ik zo erge buikkrampen had heeft de VK mij zelfs gezegd dat ik 2 paracetamol moet innemen. En ik vind 4 uur later weer 2 niet veel. Verder heb ik gewone paracetamol, niet met caffeïne of zo. PS: Roze op wit is niet echt makkelijk leesbaar...
Ninosz, ik heb ook nog niet zo'n duidelijke klachtjes... ben met vlagen wel eens misselijk, maar dat is buiten mn pijnlijke tepels ook het enige wat ik merk op t moment! Ja, en dat ik bebaalde etensluchtjes absoluut niet kan verdragen, maar dan houdt t ook op! Dus ik denk dat we er maar gewoon van moeten genieten! en maar niet te hard roepen dat we geen zwangerschapskwaaltjes hebben Meiden, we zitten op t moment al op 69 zwangeren!
Is ook niet heel veel. Daarom ook tussen aanhalingstekens. Een vriendin van mij is ook zwanger, maar al 30 weken. Zij mocht bij koorts wel paracetemol nemen, maar niet te veel. Max 4 op een dag. En ik dus niet, omdat het kleintje nog in de maak is. Vandaar dus mijn vraag. Maar ja, blijkbaar hebben huisartsen/verloskundigen allemaal een andere theorie/mening. Hoe is het nu met je hoofdpijn? Wel minder nu? Niks aan, hoor.. Hoofdpijn! Nog geen eerdere klachten gehad over het roze lettertype.. Dus laat 'em nog even lekker staan.
Ik wil me ok graag melden bij de september mama's ben vandaag precies 4 weken en ben 28 september uitgeteld. Alle september mama's van harte gefeliciteerd Groetjes Nadine
wauw zoveel mama s al... echt veel he! superleuk hoor! nog 1,5 week dan heb ik mijn eerste echo...duim duim duim, kan niet wachten!
Hoi! Net nieuw hier, alles nog een beetje aan het uitvogelen, maar ik wil me heel graag aanmelden voor de september mama s , want ik ben half sept uitgerekend van ons 3e wondertje! Mijn naam is José , en ik ben al de trotse mama van een zoontje van 7, en dochtertje van ruim 2,5 jr. Hoe meld ik me aan...?
@Dina1983 hier ook steeds wel en dan weer niet klachtjes, vandaag nu we bezig zijn met koken weer nergens last van terwijl gister en eergister ik de lucht echt niet kon velen... Dus heel herkenbaar dat je in eens geen klachtjes hebt... Hier ook eentje die zich altijd wat opmaakt en nu ineens niet... het komt er niet van of zo.... Gek he Ik eet overgens nog niets vreemd,s heb nergens "ineens " trek in... @LadyXochi he balen meis, neem goed je rust en let op dat je genoeg drinkt ik hoop dat de hoofdpijn snel over is... @Suzanne68 hoe kun je je baarmoeder voelen? hoe bedoel je dat? ' @Smokey super gefeli... en welkom... Grappig ik was ook 31 in december 2 jaar terug gestopt... helaas duurde het bij ons 2 jaar Wat een geweldig nieuws dat het ook anders kan... Ik heb vanmiddag puurmama visolietablette gehaald.. bah die dingen zijn groot enzo.. maar goedd voor ons kindje heb ik alles over... Vreemd misshcien, maar voel mij een beetje schuldig dat ik daar nu pas mee begint.... @Ninosz meis maak je niet te druk het is nu eenmaal zo dat ene beginnende zwangerschap veel lijkt op een ongi omdat je baarmoeder beide keren heel hard werkt, de ene keer omiets af te stoten de andere keer om te groeien... Geniet ene beetje... @alina21 om eerlijk te zijn vind ik het ook minder makkelijk leesbaar, maar misschien is dat omdat ik niet de aller beste ogen heb.... @Nadine29 welkom hier en super gefeli... @schorpioen1972 welkom hier en super gefeli... nou je hebt je bij deze aangemeld... voor de lijst kun je tantan of miracles een berichtje sturen via de pb knop onder hun berichtjes... Geniet van jullie 3de wonder...
Ppfff ik wordt helemaal gek hier! Nog steeds niet ongesteld.. voel me gewoon zwanger! En 8 dagen overtijd ofzo... als het geen 9 is.... Gisterenmiddag gestest die was dus negatief... zo'n kruidvat 2 voor 5 euro... Ondertussen.. moet ik steeds vaker plassen! Heb ik mega gevoelige tepels... zie ik zelfs witte puntjes op mijn tepels.. (melkklieren?) Ben ik misselijk na het eten... (had ik bij de 1e ook) ben ik steeds warrig.. haha! Tja wat is dit nou dan! Hoe gaat dat dan als je bloed test... ik bedoel ik moet toch gewoon positief kunnen testen? Snap er gewoon niets van... Of zit het nou tussen mijn oren dat ik alles verbeeld en daarom de ongesteldheid uit blijft omdat ik zo graag zwanger wil worden? Nou ik bel morgen anders de HA wel op.. dan ben ik ca. 10 dagen over tijd... Hoe zit dat als je een BBZ zou hebben, maak je dan wel HCG aan? misschien is er iets niet goed ofzo... naja ik kan wel van alles bedenken maar dat heeft toch geen nut. Het frustreerd me alleen gewoon.. ik wil gewoon duidelijkheid! Dan kan ik me weer lekker te buiten gaan op internet met spulletjes/prulletjes zoeken enzo.. Nou dat was het voor nu... ondertussen lees ik maar nog steeds met jullie mee.. (zover ik het kan bijhouden!).. Fijne avond allemaal!
Ode aan alle September mama's .. *JEEJ* ! Leuk dat er zoveel aanstaande mama's zijn in September ! Ik heb 4 feb. intake & 9 feb. 1e echo JOEPPIE !
@MomToBe De klachtjes kunnen heeel goed tussen je oren zitten, maar het kan ook zijn dat je langzaam hcg aanmaakt ( hoe wel met 10 dagen het toch wel boven de 25 hcg waarde uit zou moeten komen, dat is nodig voor een posi urine test) Bij een bbz maak je terdegen wel hcg aan in het begin net als iedereen gewoon. Maar na een tijdje niet meer zo snel als gewoon. Maar ook bij een bbz zou je nu al posi moeten testen. Ik had met mijn bbz op de nod gewoon een posi test.... Sterkte meid
Dat die potten pis buiten staan, moet toch mensen gaan opvallen? Rox: Volgens mij ben ik nog niet aangekomen, tenminste, heb nog niet op de weegschaal gestaan. Hellen: Bloedverlies na het vrijen schijnt normaal te zijn, dus probeer je niet al te ongerust te maken. Ik snap wel dat je dat doet hoor. Sterkte! Hummie: Wij hebben het onze (schoon)ouders, zussen en zwagers al verteld. Dit omdat wij eerder een ma hebben gehad. En als het mis mocht zijn, heb ik hun steun hard nodig. Verder weten mijn leidinggevenden het, en 3 collega's. De baas van mijn man weet het ook. Om dezelfde reden als hierboven. Verder, alle nieuwe zwangeren, welkom! Oooh ik kijk de dagen echt vooruit! Dinsdag hebben we dus alweer onze 2e echo, ik kan niet meer wachten.
Hoi hoi, Ik meld me heel graag aan, ik ben zwanger van ons derde wondertje, en uitgerekend op 17 september. Hoe kan ik mezelf toevoegen... of is dat bij deze al gedaan Liefs ,José