September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik ben 09-09-09 uitgerekend :D

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @schorpioen1972 je hebt je voor het topicc al aangemeld, en voor de lijst moet je tantan of miracles even pben ( zoek een berichtje van 1 van 2en en klik obnderaan op de pb button) met je gegevens... dan kom je op de lijst..

@Mariya welkom hier en super gefeli...

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    was net op jullie allemaal aan het reagerren en ineens laptop leeg grrrrrrrrrrrrr

dus doen we het nu maar ff in het algemeen wat ik nog weet (is niet veel meer sorry)

ten eerste roze op wit is idd slecht leezbaar kies voor blauw of rood of zo iets hihihihihi kunnen we het beter lezen :)

alle nieuwe mamma`s welkom en gefeli

kom er vandaag achter dat mijn dinnentje bevallen is baby wel veeeeeel te vroeg zou pas in maart moeten bevallen maar ja ondanks alles gaat het redelijk goed ze is wel heel geel dus ze licht onder de lamp

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wow das wel erg vroeg zeg... super dat het goed gaat... gefeli...

5. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Wow, wat wordt er veel geschreven, zeg! Leuk om allemaal te lezen! :D Hellen, wat een geweldige manier om het te vertellen aan je ouders, zeg. Heel gaaf.
    Had nog meer leuke ideeën voorbij zien komen, maar weet niet meer precies van wie...
    Ik ga morgen ook maar even die visoliecapsulen kopen, hier wordt namelijk ook niet al te veel vis gegeten :(

Letten jullie verder goed op je voeding, of blijven jullie toch ook wel snoepen? Ik let er zo goed mogelijk op, maar een zwanger collegaatje snoept zich ongans, dus dat is toch weer voor iedereen anders :D
    Verder gaat het super hier, ben heel erg blij en de klachtjes verdwijnen ook weer een beetje naar de achtergrond. Al ben ik (door hormonen?) wel een tikkeltje feller in mijn reacties op vriend en kindlief :oops: Even aan proberen te werken dus ;)

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik let heel goed op het snoepen en vet enzo ik geloof namelijk dat obsitas ook zeker te maken KAN (let wel kan) hebben met wat je tijdens je zwangerschap eet. En gezien het in mijn familie een erfelijke ziekte lijkt wil ik mijn best doen om er voor te zorgen dat ons kindje zelf de keuze heeft...

Dit zijn mijn gedachten en is misschien nooit bewezen, maar als je je bedenkt dat kindjes verslaafd aan crack of wat ook terwereld komen ( of zelfs al verslaafd aan de antidepressiva) denk ik dat het dus terdege wel uit maakt wat je tot je neemt...

Voor mij dus wortels, komkomer, en dat soort tussendoortjes...
    Uiteraard zal ik een taartje met een verjaardag of wat shipjes op een feestje niet mijden... maar ik let wel erg op...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik snoep toch al niet zoveel en eet redelijk gevarieerd (ook vis), dus ik ben er niet zo mee bezig. Ik heb trouwens eerder dat ik minder eet dan normaal, dan dat ik méér eet. Maar goed, ik at vaak ook door omdat het lekker was en nu stop ik als ik vol zit.

8. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik vind dit nog niet eens zo slecht geredeneerd en heb daar ook nog nooit zo over nagedacht.

baat het niet schaadt het niet zou ik maar zeggen en genoeg groente eten kan nooit fout zijn toch?
    :D

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb overgewicht en flink ook. Dus ik blijf onder behandeling van een dietiste. Daarnaast heb ik zelf nog meer aanpassingen gemaakt in mijn eetpatroon: kleine porties over de hele dag. Ik sla de 2 stuks fruit niet meer over en ik let erop zeker 2 porties melkproducten ( alles low fat) binnen te krijgen. Ik ben gravitamon gaan slikken en vermijd zoveel mogelijk suikers.

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hier al last van bandenpijn...... auwwww

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik let trouwens ook op mijn eten(al heel mijn leven)want heb helaas ook overgewicht!

heb vande week wel de wii fit gekocht en ga proberen elke dag even een half uurtje er voor uit tre trekken....

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    pas je met de wiifit op voor de yoga oef er zitten er ene aantal bij die je buikspieren aanspreken en das beter om nu niet te doen..

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    bedankt voor de tip! ik doe het zoiezo rustig aan hor ;)

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ;) het is zo leuk dat je soms even over je grens gaat met dat ding ;)

Ik gaat lekker even op bed tv hangen en rusten... spreek jullie morgen...

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha...nou ik ging met mijn hand naar binnen en....euhm nee
    Ooit had ik buikspieren ,maar nu dus niet meer en als ik nu ander aan mijn buik voel,voelt het een beetje hard,net alsof er een buikspier zit...beter kan ik het niet uitleggen.

Ik had vandaag wel een slijmsliertje....maar ik had dan ook veel gelopen,dus zal daar wel van gekomen zijn toch?

16. Niet meer actief

Dames, ben niet bijgelezen en ga ik ook niet meer doen. Ik heb besloten om mijn account te laten deactiveren. Dit omdat er wéér problemen zijn met een andere groep waar ik mee schreef hier. Ik blijf wel lid van de hyves-groep, dus ik hoop op die manier nog een beetje met jullie te kunnen kletsen. Het ga jullie allemaal goed!

*KNUFFEL*

17. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Wat jammer dat je je account laat deactiveren zeg! Volgens mij was jij wel iemand die hier de boel een beetje op orde hield..
    :cry:

Verder hier nog steeds geen klachten.

Is het trouwens normaal dat je de hele dag door een beetje slijmverlies hebt?
    Lijkt me niet echt bij een zwangerschap horen... :(:

18. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey ninosz,

Van dat slijmverlies heb ik ook wel iets meer last als normaal hoor!
    Het zijn geen emmers water te gelijk :D maar zie wel regelmatig een iets vochtig plekje in mijn slipje.
    En daar had ik normaal gesproken toch geen last van....ja behalve als ik op de grond had gelegen van het lachen :) :) .
    Heb er ook wel meer mensen over gehoord....maar of het ook een functie heeft......geeen idee!

groetjes eertje

19. Niet meer actief

@Ninosz, ja dat hoort bij een zwangerschap, no worries!

@Miracles, mijn account wordt zo gedeactiveerd. De septemberlijst is nu helemaal van jou! Ik denk dat je in het andere topic wel even een mede-mama moet zoeken die het aan die kant bijhoudt

20. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Gelukkig, ben ik toch niet de enigste.
    Ben elke keer maar aan het kijken of er geen druppeltje bloed bij zit..
    Wist niet dat ik zo onzeker kon zijn..haha..
    Maar goed, hoor ook weinig mensen die tijdens hun zwangerschap zo weinig klachten hebben gehad als ik.. ;)
    Gewoon eigenlijk nergens last van.
    Maar wat niet is, kan nog komen!
    Het is allemaal zo pril.

Ik zie dat sommige van jullie de verloskundige al hebben geregeld en al wachten op een echo..
    Ik moet zelfs nog bellen.
    Ga ik morgen maar gauw eens doen dan!

He, allemaal welterusten..

Deel Deze Pagina