September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @anniek, 5 weken?! lijkt wel 5 maand hihi :confused: Heb je al een kindje gehad, want dan kan het eerder waarneembaar zijn he? (zie net dat je al een kindje hebt gehad, dan kan het natuurlijk eerder tonen!) Je bm wordt toch bij de eerste pas echt waarneembaar zo rond de 10 a 12 weken? (dat verschilt uiteraard per persoon) ik sprak laatst iemand die 17 week zwanger was en nog gewoon een platte buik had, waar menig niet zwangere nog jaloers op kan zijn hihi... ;) lijkt me idd lastig voor je om nu verborgen te houden. Maar wel genieten hoor, lijkt me geweldig om een buikje te hebben straks! :D

@pluk, geweldig meid, dat junior het goed doet in je buik! fijn! Lijkt me zo super he om een hartje te zien kloppen! Geniet van je wondertje! :D

@andere meiden, hebben jullie ook aan het begin een soort van menstruatiekrampen gehad? had tussen de middag even 5 min, wat heftige krampen en toen was het ineens weer weg... ik lees dat dat kan, maar dacht ff onee, als het maar niet misgaat! :confused:

liefs humm

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ hummie, ja dat kan hoor, hoort erbij, ik heb het niet zo erg gehad deze keer trouwens.

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok thanx! :D

4. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    LadyXochi, meis :( is het zoveel bloed? Dan zou het een miskraam zijn. Ik zou snel een Verloskundige bellen.

5. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Helen; succes met je sollicitatie. Of heb je hem al gehad? Hoe was het?

@Anniek; dat is inderdaad een duidelijke buik. Kan me voorstellen dat je hem niet meer kan verbergen.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Begon vannacht met bruine afscheiding. Was zoveel dat ik nét genoeg had aan een inlegkruisje. Vanmorgen een nieuwe ingedaan, maar die was om 11 uur ook al 'vol'. Straks bij het vegen heel veel slijm, precies wat ik ook altijd heb als ik ongesteld wordt. De eerste dag zeg maar. Maar bij het vegen zat er ook een beetje rood bij. Weet niet of dit een miskraam is... het lijkt en voelt echt gewoon als een menstruatie... Dus dan zou ik al veel eerder een miskraam gehad moeten hebben. Maar ik heb geen bloedverlies gehad. Ik zit nu op mijn werk, anderhalf uur reizen van de VK af... Ik weet niet wat ik moet doen... Wachten of niet wachten?

7. Femya

Femya Niet meer actief

Beverly dat lijkt me inderdaad zwaar nachtdiensten draaien, ik heb dat gelukkig niet. Ik hoop dat je teamleider het met je eens is dat je dit niet lang kan volhouden. Spannend om het tegen je ouders te zeggen!

Elegance heel veel succes met het werken, ben benieuwd hoe je nieuwe baan je bevalt.

Anniek oh wat een buik al! Dat kun je niet lang verbergen zeg. Kan me voorstellen dat je gevoel dubbel is wat betreft het vertellen.

Pluk super dat de echo goed was!! Geniet van je roze wolk.

LadyXochi heb je al gebeld met de verloskundige? Ik hoop voor je dat het bloeden stopt en dat het goed blijft gaan! Ik duim voor je meis!

Hummie ik heb die krampen ook gehad hoor, nu weer wat minder, maar wie weet komen ze weer terug. Het is nog allemaal zo pril. Ik ren ook iedere keer naar de wc en haal weer elke keer opgelucht adem als ik gewoon een witte onderbroek zie.

8. Femya

Femya Niet meer actief

Oh mijn laatste zin is een beetje lomp na het berichtje van LadyXochi, meid ik zou zo snel mogelijk bellen met de vk en vragen wat ze er van vindt. En als je vandaag nog langs mag komen zou ik dat ook doen.
    Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik zou niet zo snel oordelen, dat meisje is al onzekr genoeg.
    Ik ken toevallig twee meiden die "gewoon" ongi werden maar toch echt zwanger bleken en bleven. Zijn beiden bevallen van een heerlijk kind!
    voor de zekerheid de vk bellen kan natuurlijk nooit kwaad.
    Heb je veel pijn? Nou ja, dat zal de vk je ook allemaal wel vragen dan.

Veel sterkte LX en ik hoop dat het niks is en je gewoon lekker zwanger blijft

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @pluk, oh wat fijn voor je meid! hihi super

ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan. zit echt heerlijk. die nieuwe broek met knopen was het toch ook niet...die ga ik terugbrengen. echt een mooi gezicht hoe het buikje zich ontwikkeld. hihi nog 9 dagen voor mijn eerste echo! jeeej

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @LadyXochi, ik zou ook voor de zekerheid de vk bellen hoor, je weet t maar nooit

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Huisarts gebeld. Assistente gesproken. Die zegt dat het best kan, dat het dus niets hoeft te betekenen. Dat als je een MK krijgt, dat er dan stolsel meekomen en dat je echt helder bloed hebt. Nu is het alleen nog maar rood bij het vegen, dus ik moet het nog maar even aankijken. Maar ik weet het niet hoor... Ze zei namelijk ook dat als ik dus een MK krijg, dat ik niets kan en hoef te doen. Maar mijn collega hier zegt dat je dan sowieso altijd contact moet opnemen met de VK, omdat die moet controleren of alles dan ook echt weg is, i.v.m. infecties of zo. Wist die assistente dat niet? Geeft niet zoveel vertrouwen in haar advies. Maar goed, all I can do now is wait and see how it goes...

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)

@hummie heb ik ook gehad af en toe heel even nog ... geen bloed of bruinverlies tot nu toe

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja je kan idd altijd de vk bellen, die laat dan ook ff een echo maken hoor, om te kijken of er echt geen hartactie is.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, hoe gaat het met jou meid ?

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None

vorige zwangerschap heb ik een mk gehad. Ik kreeg hetzelfde antwoord en ben ook niet onder controle geweest na de mk. Op een gegeven moment verloor ik gewoon maandverbandjes bloed met heel iets stolsels geen grote stukken ofzo.. Ik moest alleen in de gaten houden dat ik geen hoge koorts kreeg of hele zere buik, want dan moest ik wel terugkomen.

En ben nu weer zwanger...

Hoop natuurlijk voor jou dat het geen miskraam wordt..

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @joyce goed goed .. ik baal dat ik nog niet weet wanneer mijn echo is :( ik heb 5 febr intake gesprek..

en hoe is het met jou?

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Met mij ook goed, ook ik heb alleen afspraak voor mijn intake op 26-1 en daarna kan ik pas een afspraak maken voor de echo hoop dat ik snel mag komen dan.

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

LadyXochi, nou meis, wat vervelend... als je t niet vertrouwd kun je altijd nog de vk bellen!

20. Femya

Femya Niet meer actief

Goed dat je hebt gebeld LadyXochi. Afwachten dus, ik hoop dat je een beetje rustig kan blijven, je klinkt wel rustig in ieder geval. Gelukkig is het dus niet rood, dan zou ik er maar vanuit gaan dat het gewoon goed is. En inderdaad kan je ook om een echo vragen toch, bij 6 weken is het hartje toch al zichtbaar?

Deel Deze Pagina