September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Het lady, heel veel sterke, doe het rustig aan en probeer er niet te veel bij stil te staan wat er allemaal mis kan gaan, dat is immers nooit goed.. ook niet als later blijkt dat er idd alleen een adertje gesprongen is.. Ook goed dat je niet gaat werken en voor jezelf kiest.. :)

Een beetje rare vraag misschien maar moet ik nu gelijk de vk bellen of nog een paar dagen /weken wachten? op zich heb ik nml nog niet de behoefte om te bellen, ik denk dat het pas langzaam allemaal aan het doordringen is :)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Dina ja ik voel me goed, voel me nu net als bij me zwangerschap van me zoontje, die wel goed is gegaan :D

Dus heb er alle vertrouwen in dat het deze keer weer goed komt.

Al twijfel ik soms wel een beetje.

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Hier net terug uit het ziekenhuis. Helaas was op de echo nog niet echt iets te zien. Er leek iets te zitten van een vruchtzakje van 2mm. maar dat was niet met zekerheid te zeggen. Ik ben in ieder geval, als het goed zit, minder verder dan ik dacht. Wat niet zo raar zou zijn omdat ik wel vaker een erg late eisprong heb.

Ik mag volgende week woensdag terug voor een echo. Dan moet er meer zichtbaar zijn en kan er gekeken worden hoe het zit.

Nog een spannende week dus.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @happyme hoe lang verwachten ze dat je bent ?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Happyme, nopu dat is dan weer afwachten tot volgende week, maar zo te horen is er nog goede kans, dat het gewoon goed is,m et je late eisprong.

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @joyce. ik herken het gevoel hoor, dat je bang bent. Is ook erg normaal als je al een hoop hebt meegemaakt. Ik maakte me in het begin vooral erg druk. De laatste week is het steeds minder eigenlijk. Voel me gewoon goed en verder geen rare verschijnselen zeg maar. Dus ik hoop ook dat dat gewoon een supergoed teken is. Ben bijn aniet meer misselijk, wel moe, niet echt honger of juist een eetbui in de avond, gevoelige tepels. Ben benieuwd. Het gaat allemaal goed komen. Wij gaan een gezond kindje op de wereld zetten:)

@happyme: Hoe ver ben je dan volgens hun? 2mm is geloof ik klein toch voor 6 weken? das nog volgens mij de vierde week? Ik zit in week 7 en aan t eind moet het kindje een cm of 2 zijn.

Nou meiden, ik kon niet naar de vergadering omdat er een ziek kind is hier, dus zit nog op de groep. Het is errug stil dus heb lekker de tijd om op het forum te neuzen. De telefoontjes komen lekker binnen, dus dat houdt me wel lekker aan het werk. Ben wel erg moe en blij als ik lekker naar huis toe kan.

Hoe zijn alle andere afspraken gegaan vandaag?

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Elegance je kan de vk al bellen, normaal is rond de 6de week, maar het hangt er ook vanaf of je de prenatale screening wilt en of de vk praktijk in de buurt druk is...

@happyme meis er is iets te zien, en als je idd minder ver bent dan is dat al een opluchting toch? Nog een weekje dan weet je meer... heel veel kracht en we komen samen met zn alle die week wel door...

Hier ben ik heeeeeeeeeeeeel stout geweest. de angelsound was zaterdag al binnen gekomen maar ik weet dat er voorlopig nog niets te horen is dus had hem naast mijn nacht kastje gelegd zonder baterijen en zo.

Nu werd ik net wakker in een stoute bui, omdat het zoonnetje scheen voelde ik mij al weer wat beter dan net.
    Dus ik wilde graag de slaapliedjes horen die er op zitten en ach als je dan toch de baterijen er in doet waarom dan niet.........

En raad eens...

Ik heb het hartje gevonden en gehoort. Nog wel heel anders dan de video;s die je op internet vind van de angelssound, dit omdat het hartje ook nog maar 2 kamertjes heeft natuurlijk...

Maaar bet klopt nog steeds.... YES....
    Heel stout, maar wel leuk ;)

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Dina, ja het niet zozeer dat ik bang ben hoor ,volet verder heel goed, maar soms sluipt de twijfel er bij me in, maar die gedachte probeer ik gelijk weer te wissen.

Het gaat helemaal goed komen :D

Ik ben ook blij als ik weer naar huis mag.
    Voel me vandaag raar, weet niet hoe ik het uit moet leggen, zal wel aan mijn hormonen liggen.

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ happy me, spannend meid volgende week! er is iig iets te zien in je BM, weliswaar ben je dan minder ver dan je dacht, maar er valt iets te zien! :D Meid, hopen dat er volgende week een hartje te zien is, maar als je bv nog maar 4 weken bent dan zou het kunnen dat je volgende week ook nog niets ziet? :(: Ben benieuwd, nog een weekje wachten! ;)

@bettyB, aaaaaaaaaaaaaah wat supermooi om het hartje te horen, nou ik weet ook niet of ik de verleiding zou kunnen weerstaan hoor! ;) geweldig lijkt me dat! :D

En meiden, ik ben ook nog wat bang nu in het begin hoor. Gister die krampen (gelijk naar de wc :confused: ) maar dat schijnt er dus allemaal bij te horen. Pas als ik een echo heb gehad en een hartje zie dan kan ik pas met een gerust hart zwanger zijn en echt genieten! En dat geldt denk ik voor iedereen. Zeker de meiden die een MK hebben gehad! ;) Tot die tijd probeer ik toch te genieten van alles wat ik voel en probeer ik stevig op mijn roze woklje te blijven zitten! :D

liefs humm

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

euhm.....ik werk niet...ik ben voor 80 tot 100 procent afgekeurd.
    Om het nog erger te maken.....mijn man gaat vanwege mijn ziekte na de komst van de baby een dag minder werken,omdat het voor mij anders te zwaar word.Ook wel omdat ie graag bij zijn gezin wil zijn hoor ;)
    Ik heb een aangeboren hersenafwijking waardoor ik heel snel moe ben....een soort van autisme,maar dan heel licht.Ik functioneer buiten dat snel moe zijn prima.Zolang ik een goede structuur en niet teveel hooi op mijn vork heb in mijn dagelijkse leven.Ook als ik leuke uitjes heb,bv naar vrienden,ben ik daarna dagen heel moe.Dus ik zie best een beetje op tegen de eerste 2 maanden als de baby er is.Alhoewel ik het de vorige keren ook prima gered heb en dan zonder hulp van een partner.
    Dat standvastige en strenge is wel handig met mijn man nu :)

11. Suzanne68

Iemand al iets van Lady Xochi gehoord?

12. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Betty boop,

Wat gaaf dat je zo zelf het hartje kon vinden! :D
    Dacht dat dat met zo`n apparaat pas stukje later kon!
    Ik moet zo`n ding echt niet aanschaffen haha
    Dan weet ik namelijk wel wat ik de hele dag aan het doen ben :)
    Maar wel lachen dat al die dingen tegenwoordig toch maar bestaan!
    Veel luister plezie :D
    eertje

13. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Suzanne,

Voor lady xochi moet je even bij vanmorgen kijken!

14. Suzanne68

Dankjewel

15. Suzanne68

@Lady Xochi...stertkte met alles

Wat een lieverd je man!Dat hij naar huis gekomen is

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @betty ik dacht dat je dat met de angelsound pas vanaf 10 weken het kon horen :eek:

Leuk dat je het nu al had gehoord...

collega had dat ding ook bleek dat ze al die tijd naar haar eigen hartslag had zitten luisteren ahahah.. Kwam ze met de 12 weken echo pas achter :D

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Hummie goed zo, stevig blijven zitten hoor... het gaat zo vaak goed dus bij jou ook hoor ;)

@eertje ach dit was ook maar voor de gein hoor de kans waS heel groot geweestd at ik niets had gehoord en misschien heb ik ook wel mijn eigen hartslag in ene adre gevonden volgens mannetje. We gaan vanavond de pc aan de doppler hangen en dan neemt hij het geluid op. Als het wel van de baby is ga ik meer naar dat bestandje luisteren dan naar de angelsound hoor hahaha ;)
    Daarnaast werk ik veel dus heb ik niet de tijd de hele dag te luisteren... ;)

@Naiobi jep dat zei mannetje dus ook al dat het misschien wel mijn eigen hartslag is, hoe dan ook het is een grappig ding, en als we het vanavond opnemen en de pc laten tellen weten we of het van mij of van de baby is...

18. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Nou het probleem is dat dat dus niet precies te zeggen is. Op basis van de 'standaard' berekeningen zou ik dus 6w1d zijn.

Maar als ik uitga van de dag dat ik zelf mijn eisprong/conceptie heb gehad, is dat volgens mij 27 december. Ik had 9 januari een positieve test, dat is precies 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. In dag geval zou ik dus nu 5w3d zijn.

Het kan dus wel, maar ik heb er zelf een hard hoofd in eerlijk gezegd. :(

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Naiobi, weet je al wanneer je de 1e echo krijgt ?

20. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @lady xochi...ik heb met verbazing je verhaal gelezen...ik vind 't nogal wat en de berichten zijn positief,maar wat moet jij je nu angstig voelen...?

ik ben nu net 5 wkn en na 3 mk ben ik ook bang,maar jij hebt zelfs al onderzoek en zo gehad,da's mooi KL#t**!

ik wens je héél veel sterkte de komende dagen en rust maar goed,suc6.

grtzz Bieps

Deel Deze Pagina