@ Hummie,weet precies hoe je je voelt,heb dat ook,eerste echo gezien en hartje gehoord en da's gééñ 100% garantie voor de volgende tig wkn,maar het stelt je wel gerust. hebben ons ook voorgenomen om niemand meer iets te vertellen voor de eerste 3 mnd voorbij zijn,hebben al die ouders en zussen al 3x blij gemaakt met een "dode mus"... voorlopig is het afwachten en zijn we voorzichtig blij zwanger... bieps
oei,oei misschien hier maar ik heb ook al een topic geopend voor oktober mama's maar ik ben (zover ik weet) 1 oktober uitgeteld. maar dit kan natuurlijk nog veranderen naar 30 september. dus wie weet kom ik me toch nog hier melden.
@Happyme waar heb je een hard hoofd in? @toontje80 Yeah de eerste vermoedelijke oktober mama al weer zeg... wauw... Welkom hier en als je wilt blijf gewoon mee kletsen hoor
Dat er over een week wel wat te zien is. Maar ik ga het proberen een beetje van me af te zetten. We gaan lekker een lang weekend weg vrijdag t/m maandag dus voor ik het weet is het woensdag en dan heb ik zekerheid.
Meis niet het hoofdje laten hangen hoor.. het kan nog alle kanten op.. Kom op probeer de positieviteit terug te vinden.. Het was gewoon nog te vroeg... Hou vol hoor.....
Ok ja ikke ook, afwachten dus nog. Kan pas na de intake bellen, maar ik hoop dat ik zo rond de 8/9 weken mag komen. Vorige keer was mijn echo pas met 11 weken. En de 1e 2 keren ook zo rond de 8/9 weken.
@happyme... geluk is niet te koop,maar vloeit voort uit positieve hoop... houdt goede moed en geef niet op voor je zekerheid hebt... suc6 meid!
Elegance wij hebben het de vorige keer ook met 1 dag na NOD verteld, helaas ging het toen al snel mis. Maar was toch erg blij dat we het verteld hebben. Deze keer wachten we iets langer, maar ik wil zeggen dat je gewoon je moet doen wat je hartje je ingeeft! Ninosz ook ik heb last van stemmingswisselingen, ben vooral erg kribbig en snel op mn teentjes getrapt! LadyXochi wat vervelend allemaal, maar ben blij dat er door het ziekenhuis bezoek toch bleek dat je HCg aanmaakt en dat je dus wel duidelijk zwanger bent. Hoop dat je snel positief nieuws krijgt! Happyme dan hoop ik dat je volgende week wel je beebje mag bewonderen! Betty boop ik ben ook aan t twijfelen of ik me een angelsound ga kopen! Om 14 uur komt iemand van MvM, ben eens benieuwd!
Hey allemaal, Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb net nog even de VK gebeld, want die wilde op de hoogte gehouden worden van wat er in het ziekenhuis was gebeurd. Ze zei ook dat ze niet wilde dat ik morgen ging werken, omdat ik daarvoor een half uur in de trein moet zitten. Ze wil eerst uitgesloten hebben dat het een BBZ is, want als er daarmee iets mis gaat, is het acuut en kan ik in een half uur heel veel bloed verliezen. Dan is een half uur in de trein te gevaarlijk, want ik kan nergens heen dan. Goed dat ze dat zei, want nu ga ik ook nergens meer heenrijden in de auto, tenminste niet ver. Verder heb ik nog steeds erge rugpijn. Kruik erop helpt, maar die heb ik nu 5 minuten even niet en het doet alweer pijn... Balen... Maar goed, dat zakt ook wel weer hoop ik. Ik houd jullie op de hoogte! En nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun!
Lieve lady heb je met de rugpijn ook veel aandrang dat je groteboodschap moet zeg maar? Maak mij erg ongerust dat je te lang rond loopt met een bbz... Ik zou adviseren de angelsound maar na die 12 weken te kopen, danw eet je zeker dat je het goede hartje hoort hahaha '
@ Naiobi volgende week maandan de 26e . @ ladyXochi, ja hier heb ik dat ook gehad trouwens, ik was op vakantie naar disney en kreeg op de laatste dag dat ik naar huis zou gaan bloedverlies, nou mijn vriend zei al we moeten naar het ziekenhuis, ikke nog nee joh, we zijn in parijs hoe gaan we dat doen, nou al verloskundige gebelt, maar die stelde me een beetje gerust omdat het dus niet ernstig was, ik dus ook gewoon weer de trein ingestapt naar brussel en daar moesten we dan overstappen op de trein naar rotterdam, nou in de trein ging het goed hoor, leek wel goed te gaan niet meer bleodverlies geworden en ook niet minder. Stap ik uit op het station van Brussel, voel ik daar toch een hele schuit bloed en denk dat het ook vruchtwater was ofzo en ja hoor bloed kwam eruit stromen, moest ook gelijk nmet speod naar het ziekenhuis in Brussel, al was het geen buitenbaarmoerdelijke zwangerschap want had daarvoor nog een echo gehad met 8 weken en alles ging goed (mk was met 11 wken) Nou was ook geen pretje daar in het ziekenhuis , spraken alleen maar Frans, zal nu ook niet zo gauw meer op vakantie gaan in de 1e 3 maanden van mijn zwangerschap en weet al helemaal niet wat ik zou moeten doen als het inde trein al was gebeurd. Wil jullie trouwens niet angstig maken hoor met dit verhaal , wil gewoon ff mijn ervaring met hullie delen.
@ Naiobi ok, nou bij mij zei ze we maken een afsrpaak rond de 8/9 weken en toen zei ze is 26-1 goed ? Nou dan ben ik 7 weken Maar wel beter kan ik misschien een week daarna al komen voor de echo.
hai meiden mvm is bij mij gister geweest... vind het tot nu aan toe nog geen gedoe... hele aardige vrouw! en ze heeft nog een hcg test gedaan.. toch weer leuk om te zien dat het echt zo is!
ik heb trouwens 2 februari een afspaak met de verloskundige... doen ze gelijk een week later een afspraak maken voor de echo dan?
@rox ligt eraan wanneer ze tijd hebben.. Ik hoop dat ze het bij mij ook een week later gaan doen Had je een dikke positieve test? Ze komt vanavond om 19.30 uur bij mij .... ben op van de zenuwen