September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Rox, nee niet altijd meestal zo rond de 11/12 weken.

    Ik moet zelf bellen om een afspraak te maken met het echocentrum voor de echo en als het goed is mag ik nu eerder komen omdat ik al 2x een mk heb gehad, maar weet het niet zeker.
     
  2. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    het serviesje! :D en ik krijg omdat ik me vroeg heb aangemeld nog een lijstje om de echo in te doen :D
     
  3. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ joyce nou ben benieuwd wanneer ze tijd hebben dan.. hoop voor jou erg snel meid
     
  4. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ik hoop het ook :D , het is afwachten tot maandag :D
     
  5. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Het service is wel leuk, maar vond de dvd leuker ;) bij de bbz had ik het boek en inderdaad ook een extraatje omdat ik voor de 6de week was...
     
  6. Kelltje

    Kelltje Lid

    18 jan 2009
    11
    0
    0
    Hoii!,

    gefeliciteerd allemaal!
    Ik ben nu 5 weekjes zwanger en ben 22 September uitgerekend :)
    Ik herken me ook in veeeeel dorst! ik ben niet te lessen haha
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Ook voor jullie allemaal


    Groetjes Kelly
     
  7. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Welkom Kelltje :D

    Dat hoop ik ook voor jou
     
  8. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Kelltje welkom en super gefeli.... hier ook wel wat dorstiger dan normaal de flesjes met een halve liter zijn niet aan te slepen...
     
  9. Babijtje

    Babijtje Fanatiek lid

    11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik dacht dat jij ging werken ;)
     
  10. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi, daar ben ik ook weer.
    Nog een goed 1,5 uur, en dan heb ik de echo...
    Spannend! :)

    Gisteravond om 17.30 heb ik mijn laatste sigaret gerookt, en nu ben ik gestopt.
    Of ja, ik wĆ­l stoppen, maar ik heb het er wel moeilijk mee hoor. :(
    Ik denk de hele dag aan een sigaret, zou een moord doen om er nou 1 aan te steken... :oops:
    Hier nog meer dames die tijdens prille zwangerschap gestopt zijn en me een steuntje in de rug kunnen geven?
     
  11. bieps

    bieps Lid

    16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @ jusi,

    hier geen stopper wel een verminderaartje(wat ik al echt heel moeilijk vind)dus petje af voor jou als je echt kunt stoppen!
    rookte meer dan een pakje per dag maar na 3 mk in een zeer vroeg stadium(+/- 5 wkn) heb ik me nu voorgenomen max.8 sigaretten per dag en dat gaat al goed vanaf de dag (13 jan.)dat ik weet dat ik zwanger ben,wil deze keer alles uitsluiten met kans op een mk,zodat ik iig weet dat ik er alles aan heb gedaan om het te voorkomen(zover als je het kan! voorkomen.
    ik vind dat voor mij dus al een hele prestatie van meer dan een pakje naar 8 per dag.

    gaat goed komen...
    jij ook suc6 en we weten waar we het voor doen!
    hahaha gtrz bieps
     
  12. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @rox ik heb het servies al ga deze keer dus voor het boek :D

    Wat ik wel heel lief vond is dat ik toen ik een mk had gehad twee maand later een bloemenbon toegestuurd kreeg van hun.
     
  13. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, ik heb niet het gevoel of ik moet poepen. Ik ga donderdag weer naar het ziekenhuis. De 12 weken duurt nog 6 weken. Ik denk dat de gynaecoloog dat zelf wel heeft kunnen bepalen of het een bbz is of niet.
    Nou weet ik toevallig wel dat de verloskundige hulp in Belgiƫ vele malen beter is dan hier. Een nichtje van mijn man heeft de opleiding hier en daar gevolgd en er is een heel groot verschil in de kwaliteit.

    @Kelltje: Welkom!
     
  14. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja zeg ook niet dat het slecht was hoor, was alleen een beetje moeilijk communiceren omdat de mensen het daar vertikken engels te praten, gelukkig sprak de gyn daar wel engels, anders had ik er niks van begrepen.
     
  15. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Voor alle dames met echo's en afspraken vandaag heel veel succes.

    Groetje sAnita
     
  16. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gelukkig :) Maar dan nog... Ik heb Engels gestudeerd, maar ik zou de medische termen ook niet in het Engels weten! Zou nog behelpen zijn! Ik heb in de Ardennen wel eens een kies gebroken en ik moest naar een tandarts die geen andere taal dan Frans kon. Maar die was heel slim en haalde een tube uit een lade en wees het Engelse woord erop aan: root canal. Oftewel: wortelkanaalbehandeling! :confused: Toen vroeg hij: Anastesie? (of zo) Nou, dat begreep ik wel! Oui oui! Zei ik :D

    Weet iemand trouwens hoe het zit met vliegen in je eerste 12 weken? We hebben net namelijk een week Turkije (Istanbul en Ankara) geboekt en die kan niet geannuleerd worden. Is pas over een maand hoor, maar het is wel fijn om vantevoren te weten of het mag. Mijn moeder zei namelijk van niet.
     
  17. Femya

    Femya Niet meer actief

    Hi allemaal,

    ik heb een beetje drukke dag op het werk en ondertussen begint de moeheid al aardig. Dus geen uitgebreid berichtje van mij.

    LadyXochi hopelijk gaat het een beetje met je! Ik ben nog steeds aan het duimen. *Knuffel*

    Verder heb ik niet echt bijgelezen, sorry, ik hoop morgen meer tijd en energie te hebben!
    Ik hoop dat de echo's van vandaag goed waren!

    Liefs
     
  18. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Pffff...ben echt vreselijk moe en manlief moest na 1 dagje thuis van een zware 5dagenklus alweer werken.....grrrr....ze sporen echt niet daar.

    En het huis is echt een puinzooi en nu moet alles vandaag helemaal schoon van mezelf.....en ben beetje huilerig enzo...ook nog....

    Hebben jullie dat ook dat je je opeens meer ergert aan troep in je huis?

    Heb sowieso een dipdagje vandaag.....

    Sorry voor dit egobericht,maar voel me echt ff bleeeeegh
     
  19. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Babijtje hahaha ja ging ik ook, maar client was t elaat ;)

    @Naiobi ja klopt van mvm ik heb met mijn bbz toe ook een bloemen bon gehad, vond ik wel attent...

    @LadyXochi oeps even correct op het berichtje naar jou, dat van die angelsound was eigenlijk voor een ander bedoelt.. was even onduidelijk sorry..

    Volgens mij mag is vliegen tot eind 2de trimester ok voor zover ik weet....

    @Suzanne68 nee hier nog geen nesteldrang in de vorm van opruim woede of netheiddrang ;) het is hier juist af en toe een heerlijke janboel omdat ike r even geen zin in heb ;)
     
  20. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je hoeft niet sorry te zeggen voor een ego bericht hoor ;) Is juist lekker, even van je afschrijven hiero ;)

    Die dipjes ken ik wel. Alleen niet bijzonder sinds mijn zwangerschap :D Vandaag voel ik me juist wel een beetje productief. Ben lekker met de was bezig. Mijn man heeft ons bed uit elkaar gehaald en het matras van het logeerbed van zolder gehaald. Ons bed + matras waren echt helemaal verrot. En dat kan ik nu niet hebben met mijn rugpijn. Ons nieuwe bed komt over 1 maand pas. Maar dan maar voorlopig op het matras van het logeerbed.

    Zijn er hier nog meiden met een beetje goed nieuws? Kan ik me daar een beetje mee opvrolijken. (Heb gelukkig niet van: Zij wel, ik niet)
     

Deel Deze Pagina