September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

    Hummie Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Oke Ladyx, speciaal voor jou:
    (een vrolijk liedje ook goed? ;) )

    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk,
    Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit! :) :whistle: :D

    Lieve ladyx, duimen draaien hier volop voor je voor donderdag! ;)

    @kelltje, welkom!

    @andere meiden, ik zie dat jullie je afspraken registreren ergens, ik geef bij deze mijn intake afspr bij VK door: 2 feb. 14.00 uur.
    (of moet ik iemand een pb sturen?!)

    liefs humm
     
  2. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Mij of miracles even pben, maar ik zal hem er nu zo even voor je inzetten...;)

    Afspraak staat er bij, maar wil je mij of miuracles voortaan even pben, anders word het heel onoverzichtelijk voor ons ;)
     
  3. Nathalie01

    Nathalie01 Actief lid

    7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hier nog 1 , ik ga ook stoppen na m'n 1e ehco..
    Tenminste , ik ga het proberen..
    We gaan het wel volhouden !
    Als ik voor mezelf bevestiging heb , en het zelf heb gezien.
    Het is gewoon slecht , hoewel ik nu nog van me sigaret geniet.
    Gewoon lekker een lolly nemen als je een sigaret wil ;)
    Hoe was je echo ?

    xxx
     
  4. Hummie

    Hummie Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok thanx! ;)

    @jusi, ben ook benieuwd hoe je echo was!
     
  5. Elegance

    Elegance VIP lid

    13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ben vorig jaar gestopt met roken van het een op het andere moment.. Toen waren er nog geen plannen om zwanger te worden..

    Wat mij heel erg geholpen heeft tijdens de eerste 2 weken zijn pleisters en flessen spa blauw. Als ik behoefte had om te roken nam ik weer een aantal slokken water, zo kreeg ik op de een of andere manier toch een vol gevoel, zo'n ik moet hebben behoefte.... Na die 2 weken heb ik nooit meer de neiging gehad om een sigaret op te steken.. Ik heb wel astma en ik weet in mijn achterhoofd dat het niet goed voor me was. Moet wel zeggen dat ik in die tijd nauwelijks last had, anders was ik misschien wel al eerder gestopt.. dat was voor mij dus niet de reden om te stoppen, ik begon het gewoon vies te vinden als ik thuis kwam, die rook in huis... ook nu kan ik naast mensen gaan zitten die roken en dat doet me niks.. Wel vind ik rokershollen nu echt smerig, daar waar geen ventilatie is XD

    Misschien kun je nu in je achterhoofd houden dat elke sigaret die je rookt niet goed voor je kindje is... misschien dat dat ook helpt... En ondanks dat je rookt kun je misschien halve sigaretten gaan roken om juist die gedachte in je hoofd te houden? je hebt immers aan je behoefte voorzien om een sigaret op te steken?

    iig succes met stoppen en met minderen! :)
     
  6. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meiden, mijn echo was goed! :D
    Ik heb een hartje zien én horen kloppen!
    Ik was wel heel gespannen, en toen de gyn bij binnenkomst vroeg hoe het ging, zei ik al; "Onzeker." En meteen begon ik te huilen. :oops:
    Natuurlijk vond ie het helemaal niet erg.
    Er was ook een co-assistente bij.
    Maar hij zei toen ook dat we maar meteen gingen kijken. Meeeen, mijn hart klopte in mijn keel, durfde gewoon niet te kijken. :)

    Die rare krampen in mijn benen kan bandenpijn zijn trouwens. Niets om me ongerust te maken iig.

    Nog over het roken..
    Ik ben zwak.. :oops:
    Omdat mijn man en ik nog even naar mijn en zijn ouders zijn geweest om de echo te laten zien, hadden we nog niet gegeten.
    We hebben dus iets van de snackbar gehaald, en ik heb een pakje sigaretten gekocht.
    Mijn man heeft zoiets; Als je toch alleen na het eten 1 rookt, is het toch ook goed?
    Ik ben de hele dag bezig geweest met sigaretten, of ja, het niet roken ervan dus.
    Net na het eten een sigaretje gerookt, en hij was me toch lekker!
    Ja, ik ben een trut, noem me maar zwak, ik kan het aan. ;)

    Zoo het is een heel verhaal geworden zo, hoop dat jullie nog de puf hebben om het te lezen. :p
     
  7. Miss Mommy

    Miss Mommy Niet meer actief

    Jusi, wat fijn dat je een goede echo had en t hartje hebt zien kloppen!

    Hier is vanmiddag MvM lngs geweest, heb de groene potten gelijk gekregen, kan gelijk beginnen! :D
    Ik heb me de dvd uitgezocht en krijg ook t fotolijstje voor de echo in te doen!
     
  8. Elegance

    Elegance VIP lid

    13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik zit er ook overna te denken om Mvm te bellen, ik zou graag iemand anders willen bellen.. Moet alleen ff nachecken hoeveel werk het is en wanneer ze die potten okmen ophalen en brengen ivm onregelmatige werktijden.. iemand een idee?
     
  9. eertje

    eertje Bekend lid

    5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb toevallig ook vandaag voor de dvd gekozen :)

    groetjes eertje
     
  10. Babijtje

    Babijtje Fanatiek lid

    11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; wat gaaaaaaaaaaaaf dat je een hartje hebt gehoord en gezien.
     
  11. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Babijtje, ja het was ook zeker gaaf! :D
    Nu heb ik er ook weer veel meer vertrouwen in.
    6 feb. mag ik voor de 3e echo! :D
     
  12. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik kom me even melden..
    Gaat ietsje te snel om het te volgen hier al 161 (ofzo) pagina's volgeschreven :confused: Ik ben op bladzijde 3 ofzo begonnen.
    Ik schrijf niet veel maar lees wel mee.. dat wilde ik even laten weten.
    Met mij gaat het prima en met het kindje volgens de echo ook!
    Op naar de 12 weken met ons allen!
     
  13. eertje

    eertje Bekend lid

    5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo Milla,

    Allereerst gefeliciteerd he!
    Ik heb ook niet elke dag wat te melden hoor....maar altijd leuk om een beetje op de hoogte te blijven van hoe het met iedereen gaat!
    Wanneer heb jij je eerste echo gehad dan?

    groet eertje
     
  14. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Jusi hier ook nog even super gefeli meis...

    @eertjen de dvd is volgens mij wel erg mooi.. Ik heb de engelse uitvoering maar eigenlijk nog nooit helemaal bekeken... ben benieuwd...

    @Milla gefeli...
     
  15. Smokey

    Smokey Fanatiek lid

    6 jan 2009
    1.846
    0
    0
     
  16. stresskippetje

    stresskippetje Actief lid

    24 dec 2008
    339
    0
    0
    Als alles goed blijft gaan dan word ik in september moeder (jee.... dat klinkt heftig :))
    Ik ben 19 sept uitgerekend !

    Froukje
     
  17. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Voor de dames die willen stoppen met roken: GEEN PLEISTERS OF KAUWGOM GEBRUIKEN! Die zijn echt heel slecht voor je kindje!

    Ik ben zelf vier jaar geleden al gestopt met roken, gelukkig. Ik ben van de een op de andere dag gestopt. Zonder problemen. Maar ik had voor mezelf een hele goede reden om het vol te houden. Want hoewel mijn man (toen nog mijn vriend) nooit heeft gezegd dat hij wilde dat ik stopte met roken, wist ik zeker dat hij heel blij was toen ik het deed. En hij vertelde me ook regelmatig dat hij trots op me was.

    Ik hoop dat het jullie ook lukt om te stoppen! Het hoeft niet fout te gaan als je blijft roken... Ik ken iemand die drie zwangerschappen heeft gerookt en gedronken. De kinderen zijn wel gezond ter wereld gekomen... maar twee hebben er astma en ze hebben alledrie een leerachterstand. Je kunt natuurlijk moeilijk achterhalen waar dit door komt, en het is misschien ook wel toeval, maar vraag jezelf af of je het risico wil lopen en of je het jezelf kunt vergeven als je ze later op een speciale school moet doen. Beter het zeker voor het onzekere, zeg ik maar.
     
  18. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @stresskippetje welkom hier en super gefeli...

    Mannetje is bezig om de angelsound te analyseren... waarschijnlijk mijn eigen hartslag toch hahahaha ;) maar goed het is wel grappig om te horen.. laten we er maar gewoon van uit gaan dat het hartje van het kindje nog slaat ;)
     
  19. Smokey

    Smokey Fanatiek lid

    6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Iemand anders ook al stiekem aan het zoeken naar leuke namen?
     
  20. stresskippetje

    stresskippetje Actief lid

    24 dec 2008
    339
    0
    0
    Ja echt wel !
    Zelfs mijn man begint al :)
    Voor een jongetje zijn we er al uit. Kan nog wel 100 keer veranderen hoor ;)
    VInd het wel moeilijk... je zadeld je kind er zijn/ haar hele leven mee op

    Froukje
     

Deel Deze Pagina