September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier hebben we de namen ook al uit gezocht de namen staan hier al wel vast atans zo ver vast tot dat ik wat anders in me kop krijg maar denk dat dit wel blijft atans zo wie zo de jongens naam staat vast meisjes naam ga ik nog ff ruzie om schoppen ik wil dat het chayenne wordt hihihihihihihihihihi
     
  2. Nathalie01

    Nathalie01 Actief lid

    7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik kon helaas niet meedoen om prive redenen ,
    Maar die vrouw is hier wel geweest en heeft mij alles uitgelegd.
    Het maakt niet uit of je werkt , want ze hebben vaste dagen dat ze komen ophalen zeg maar.
    Je kan het gewoon buitenzetten en de chaufeur van mvm zet dan weer een nieuwe krat neer met nieuwe flessen.. :D
     
  3. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd hier komen ze op donderdag en ze halen het gewoon voor de duer weg en zetten er nieuwe neer
     
  4. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @syboena dat is wel ene leuke naam ;)
     
  5. Zonnebloem1987

    Zonnebloem1987 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Pff..wat word er op zo'n dag veel geschreven hier zeg..
    Wel heel gezellig en leuk.. :D
    Ik ga nu alleen ECHT slapen, moet zeggen dat ik steeds vaker begin te gapen en moe ben..

    Nog even over stoppen met roken:

    Ik ben ook druk bezig..
    Van 19 sigaretten per dag, al terug naar 4 a 5!
    Nu die ook nog, en dan ben ik pas tevreden..
    Maar wat is dat lastig zeg..
     
  6. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd en zal niet eerder rusten voor dat onze meid zo komt te heten hihihihihihihihihihihihihihihi nee grapje we hebben wel hele leuke namen al zeg ik het zelf :)
     
  7. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    heeej meiden,

    mvm is vanavond geweest en ik had een mega positieve test, mag vanaf morgen beginnen met het plassen in de flessen. zij van mvm dacht zelfs dat ik al wel langer zwanger zou zijn dan ik dacht..

    zit niks anders op om te wachten op de echo :)
     
  8. Hellen1971

    Hellen1971 VIP lid

    16 dec 2008
    6.069
    1
    36
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wow..wat een drukte hier! Ik heb zo'n abonnement op dit topic, maar ik heb geen berichtje gehad :s

    In ieder geavl wil ik de nieuwe dames van harte welkom heten. Een woord van steun richting LadyXochi sturen en even melden dat het hier nog goed gaat. Ik heb nog weinig erg vervelende symptomen, alleen wel moe. Ik krijg morgenavond Moeders voor Moeders op bezoek. Ben erg benieuwd!
     
  9. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Net weer naar de wc geweest en geen bloed meer....wel heel veel slijm,maar gewoon helder......mag ik niet lekker slapen tot ik de 12 weken heb bereikt?Kan er echt niet van genieten....
     
  10. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier nog een hoor die er totoaal niet van kan genieten ben zo onzeker als de pest maar ja wel zullen er toch van moeten gaan genieten straks als we die 12 weken voor bij zijn hebben we spijt dat we er niet ven hebben genoten
     
  11. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Maar jij hebt alle reden om je zorgen te maken na 4 miskramen....ik vind het echt stoer,dat je gewoon weer zwanger bent.Ik weet niet of ik dat zou trekken allemaal.Ik vind het knap.
     
  12. eertje

    eertje Bekend lid

    5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Betty Boop,

    Zou je in de lijst nog willen vermelden dat ik 16 september ben uitgerekend?
    Anders is het zo niet af he ;) Moet er wel een keertje uit :D
    Bedankt alvast :D
    eertje
     
  13. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dit is ook echt mijn laatste poging hoor als het nu mis gaat leg ik me er bij neer en ddan stop ik en dan laat ik me helpen mensen zeggen wel ja daar krijg je spijt van ja dan krijg ik maar spijt maar het is ook niks dat je je elke keer verhuegt op een klein wondertje en je staat na 9 maanden weer met lege handen dan voel je je zelf gewoon een mislukkeling maar ondanks dat ik zo onzeker ben en bloed verlies heb gehad ben ik echt heel positief heb gewoon het gevoel dat het goed zit waarom weet ik niet maar dat had ik gelijk bij de test al van ja dit zit goed en dat had ik die andere keren niet :)

    maar goed ik ga proberen om me oogjes dicht te doen vandaag best wel een drukke dag achter de rug en mannetje is werken dus heb lekker de hele nacht het bed voor me zelf mmmmmm lekker zo 1x in de 3 weken geniet ik daar echt 2 nachten van en de derede nacht vind ik eht niet leuk meer dan mis ik hem echt wel maar ja er meot toch een zijn die de centjes binnen brengt :oops:

    trusten allemaal en tot morgen
     
  14. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb helaas me oude banner weg meoten halen snik snik snik snik had tantan zo haar best op gedaan maar ja hij stont stil en dan kom ik nooit verder dan de 5 weken en 2 dagen :(:(:(:(:( das ook neit handig

    als een van jullie nog een leuke site weet die in het nederlands is waar je meer namen onder kunt zetten willen jullie dat mij dat dan ff laten weten want vind het erg leuk als die andere 3 meiden er ook bij staan
     
  15. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou dames ik denk dat ik me binnen kort mag gaan afmelden hier voel me zo rot en belabbert ben ff alle positieve enegie kwijt vannacht weer last gehad van me buik en te testen worden lichter hier alleen is hij nog wel breeder en donkerder dan de controlle streep maar hij wordt wel lichter terwijl je rond de 6 de 7 de week de piek moet hebben van je hcg snap er ff helemaal niks meer van heb nu al al vanaf vrijdag bijna niet geslapen eerst omdat die rot poes (zeg ik nu maar ze is heel lief hoor) voor eht eerst krols is geworden en van af zondag kon ik niet echt meer slapen door me buikpijn :(:(:(:(:( dus ben zo moei maar kan neit slapen en over dag gaat het leven ook gewoon door pfffffffffffff soms is zwanger zijn helemaal neit leuk :(:(:(

    nou ik ga hier het huishouden maar doen kan toch neit slapen en dan probeer ik straks nog wel ff een tukkie te doen

    dikke kus syboena
     
  16. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb denk ik nu gewoon ff een negatieve dip heb ook zoon rare stemmings wisseling ene moment ben ik zo boos om niks andere moment ga ik zo maar ineens huilen om niks snap ff helemaal neit waar mijn lichaam mee bezig is
     
  17. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,
    ik geef ook weer even een teken van leven.
    Ik schrijf niet zoveel mee omdat ik hartstikke positief ben over de zwangerschap en het hier vaak gaat over de onzekerheid, is prima hoor, is zelfs hartstikke fijn dat iedereen hier zijn emoties kwijt kan.

    Ik voel me hartstikke zwanger en supergoed tot een uur of 20.30 en dan baf, lig ik te slapen en vriendlief zegt met snurken en al, ik zeg dat ik prachtig snurkloos slaap, maar daar zijn de meningen over verdeeld :) :)

    Vandaag alweer 8 weken en de eerste echo. Het blijft een beetje onwerkelijk en de tijd gaat echt supersnel. Nog maar 32 weken. Ik krijg nu al een echo omdat ik de combinatietest laat doen en je daar ook een echo krijgt en ik niet wilde dat de termijn en de combinatie tegelijk werden gedaan.

    Voor iedereen een hele fijne dag en ik zal vanmiddag even laten weten hoe de echo is geweest.

    groetjes Petrabr die zich heel speciaal voelt
     
  18. bieps

    bieps Lid

    16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hallo aan alle septmama's...
    kom mij ffies afmelden bij jullie..
    gisteravond ben ik gaan vloeien(helderrood,en vanochtend zette 't door,straks om 9.00 uur ff de vk bellen maar denk dat 't fout zit...
    da's dus nr. 4 op onze lijst...

    wens alle septmama's een hele goede en vooral fijne zwangerschap

    liefs van bieps (snik)
     
  19. Hummie

    Hummie Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @bieps, onee toch meid! oh wat ontzettend naar voor je! heb je echt het gevoel dat het doorzet? sterkte meid, en houd ons op de hoogte straks! dikke knuf!

    @petrabr, heel veel succes met de echo vanmiddag, ben benieuwd hoe het is gegaan!

    @syboena, meid, probeer echt wat meer te ontspannen! ik snap heel goed dat de schrik in je lijf zit, maar rust en voldoende slaap, en gezond leven is het belangrijkste nu voor jou en je kleintje. Misschien kun je je VK raadplegen voor wat meer ontspanningstips. Blijf positief denken meid tot die tijd! Buikpijn kan een teken van stress zijn he meid. Succes, ik hoop dat het deze x goed blijft zitten! knuf

    Liefs humm
     
  20. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @bieps oooh wat erg voor je meis ! ** knuffel **

    @syboena probeer positief te blijven meis :) waarschijnlijk komt het door de hormonen dat je je effe niet top voelt!
     

Deel Deze Pagina