@miracles, wat k*t die onzekerheid, verdorie meid! heel veel sterkte deze dagen met wachten tot maandag en tot die tijd duim ik voor je hoor meid dat alles toch goed is! blijf positief, kop op meid! ik snap dat je nu geschrokken betn, dus klets alles maar lekker van je af hier daar zijn we voor toch, voor elkaar op dit forum, dat is echt niet ego! liefs humm
heey meiden hoe is ie heer dankje wel voor jullie lieve berichtjes vandaag gesprek gehad met mannetje en gezecht dat ik me gewoon niet lekker voel hij zecht moet je de gyneceloog bellen dus ik zeg nee laat maar ik wacht nog wel een week ze kunnen toch niks doen als het mis gaat gaat het mis en dan sta je toch magteloos en kun je helemaal niks en voel me ineens veel beter sins dat er uit is nou de dames waar het hiet niet helemaal lekker mee gaat kopop hou je hoofd boven water leest heel raar dat ik dit typ maar het is wel zo ook al is het heel moeilijk
Hallo dames , allen gefeliciteerd Ik mag me hier ook melden.....yoepyeee. Hoe ist ermee? Geen nare kwaaltjes? Syboena ik hoop voor je dat alles goed gaat! Groetjes
Eerst even een reactie op de berichtjes van dinsdag... LadyXiochi ik denk veel aan je, hopelijk gaat het een beetje. Peppie wat fijn dat je echo goed was! Super zeg Toontje80 en Kelltje gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Betty Boop dat is goed geregeld met jullie werktijden, lijkt me heerlijk als dat kan! Jeetje wat naar als je zo tegen januari en februari opkijkt, ik hoop dat het nu met je zwangerschap toch een paar mooie roze maanden voor je gaan worden. Jeetje dat je het hartje al zelf hebt gehoord met de angelsound, wat gaaf zeg! Elegance heb je het ondertussen verteld aan je schoonouders? Hoe hebben ze gereageerd? Ninosz vervelend zeg zo'n depri dag, hopelijk gaat het weer beter met je. Goed van je dat je mindert met roken! Volhouden he?! Naiobi wat super van je goede test bij MvM! Fijn hoor! Eertje hoe ging jouw afspraak bij MVM? Happyme jammer dat er nog niet veel te zien was op de echo. Spannend deze week! Gaat je banner uit van een vroege of late eisprong? Als die klopt zou je volgende week toch wel een hartje kunnen zien. Ik hoop het voor je! Hummie wat zeg je dat lief, dat je probeert stevig op je roze wolkje te zitten, hier ook eentje hoor, steeds weer opgelucht als mijn onderbroek gewoon wit is. Suzanne68 het gaat vast helemaal goedkomen, ook al werkt je man een dagje minder, jullie gaan het gewoon samen doen. Ik denk dat het voor elke moeder met een klein beebje zware maanden zijn in het begin, voor jou iets zwaarder misschien maar het gaat je vast lukken. Oh jee slijm met bloedverlies, hopelijk is het maar een beetje. Jusi oh wat fijn dat je echo goed was! En een sigaret per dag zal niet veel kwaad doen denk ik, beter niet roken, maar als dat te moeilijk is dan is minderen de optie toch?! Mila fijn dat alles goed gaat met jou en het kindje. Meelezen kost ook al veel energie, dus af en toe iets laten horen is prima toch?! Stresskippetje wat een coole nick haha! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Oh namen, ik ben bang dat we er nooit uit gaan komen, veel leuke namen maar allemaal zijn het net niet voor ons... Voor een meisje vinden we Indy leuk, maar Ik zou er dan Indy-Cheyenne van willen maken, maar ook dat is het net niet en voor een jongen is de naam van mijn vriend de mooiste naam, maar goed dat gaan we ook niet doen. Wordt nog een hele klus! Syboena ik vind de naam Chayenne dus ook erg mooi. Smokey wow jullie hebben er al veel zeg! 3 meisjes en 3 jongensnamen. Betty Boop Byron is wel een mooie naam ja, jammer van de eerste letter van de achternaam. Eertje ook al zoveel namen, dat lijkt me fijn om te hebben. Ik ga mijn vriend maar eens even pushen om wat actiever te gaan nadenken. Manouk wat super dat je toch nog zwanger bent! Gefeliciteerd! Frostie goh je hebt dinsdag wel een fijne dag gehad zo te lezen Hoe was het bezoekje van MVM? Nu ben ik bij pagina 164, later ga ik weer verder lezen en reageren.
he meis, gezellig dat je hier ook bent! hier kunnen we goed over onze kwaaltjes kletsen haha... liefs humm
Het lijstje wat mannetje had gevondengerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting Niet zwanger < 5 - 21 dagen 0 - 5 7 dagen 28 dagen 3 - 426 14 dagen 35 dagen 18 - 7.340 21 dagen 42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen 2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken 3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling Na bevalling < 5 - @Ladymoi welkom hier en super gefeli... @Twinkle het was mijn eigen hartslag in een ader hoor hahahaha
Syboena ah meis, ik hoop dat het gewoon een dipje is en dat het gewoon wel goed gaat deze keer! Een dikke knuffel voor jou. Hormonen kunnen rare dingen met je doen. Petrabr wat goed dat je zo positief bent over je zwangerschap! En leuk dat je al verder zwanger bent, veel geluk bij de augustusmama's! Bieps meis wat naar zeg! En dat voor de 4e keer, heel verdrietig Ook voor jou een knuffel, veel sterkte! Wonderen hoe was je echo? LadyXiochi ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, veel sterkte morgen met de echo, ik hoop dat het gewoon goed zit. Ik ga voor je duimen! MamavanBas en Miracles jullie hebben ook al in elk geval de meisjesnaam al, knap zeg! Nu nog die jongensnaam... Pff we moeten nog helemaal beginnen hihi. Frostie Cherise vind ik ook een leuke naam. Die had ik nog niet eerder gehoord. Fijn dat je zo gelukkig bent! MamavanBas ik moet nog worden teruggebeld door de verloskundige, maar hier wordt ook de eerste echo pas in week 9-10 gedaan. Wrs per verloskundige anders denk ik. Ik wil wel naar de 9maanden beurs, maar wel met een zwanger vriendinnetje, niet dat er bekenden zijn die me ineens daar zien met mijn vriend, we vertellen het nl pas na de eerste echo dat we zwanger zijn. komt dus net iets te vroeg die beurs... Dina1983 dat is een goed punt van je wat je zegt over HCG, daar had ik niet eens over nagedacht dat er meer in je bloed zit, en wat je uitplast niet constant hetzelfde is. Miracles oh nee dat is geen goed nieuws Ik hoop en duim voor je dat het nog wel goed zit meis. Ik hoop dat je het toch een beetje van je af kan zetten, maar dat lijkt me vreselijk moeilijk! Ladymoi welkom hier, gefeliciteerd met je zwangerschap! Pluk ik vind Kylian ook zo'n mooie naam! Betty Boop hahaha je eigen hartslag, nou volgende keer hopelijk wel de juiste hartslag haha. Hier gaat alles goed, ben een beetje emotioneel, maar niet heel erg. Gisteren heb ik weer een testje gedaan en deze was echt een stuk donkerder dan die van zondag en dat met middagurine, dus ik heb echt het idee dat het goed gaat. De verloskundige heeft me nog niet gebeld. 30 januari heb ik een afspraak met MvM en ik heb ons beebje ook alvast ingeschreven voor het KDV, raar zeg voor januari 2010 maar goed, hopelijk is de wachtlijst niet nog langer dan ik al denk... Ik ga maar eens naar huis, dames die in onzekerheid zitten heel veel sterkte! Fijne avond meiden! Ik vind het fijn dat ik met jullie kan kletsen
Ik zit me nu echt af te vragen waarom de gynaecoloog tegen ons zei dat een HCg van 345 met 6 weken (= 42 dagen) normaal was..... Thanks, Twinkle! Ik heb vanmiddag tarot gelegd en daar kwam wel duidelijk naar voren dan alles goed is met het kindje... Dus nu ben ik helemáál in de war... Mijn gevoel zegt dat de kaarten kloppen, maar mijn lichaam spreekt het tegen...
Dat vroeg ik mij toen al af, maar zij zullen het weten dacht ik. Mannetje heef het hier toen opgezocht omdat ik dacht dat mijn 2de bloedtest ook tegenviel terwijl de gyn zei dat het goed was. Achteraf bleek het bij mij ook wel goed... Maar het kan zijn dat jouw ziekenhuis een andere waarde aan houd. Zoals ik eerder al zei toen ik mijn bbz had ging mijn hcg heel langzaam om laag wij hebben een gyn in het buitenland en die hielden er een andere manier van meten ( en dus ook andere waardes) er op na dan het ziekenhuis hier... Ik hoop dat het niets betekend en dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt... Ik duim heel heel hard voro je ( oeps ik haal nu even jou en miracles door elkaar, de hele dag al geloof ik. Ik maakte mij toen al zorgen om jou idd omdat je hcg waarde niet klopte en dus niet die van miracles, en nu schrijf ik ook het een en ander door elkaar geloof ik.) Ladyx, ik ben bang dat met deze waarde het een bbz is, maar gelukkig ben ik geen gyn en kan en mag ik er niet over oordelen... Ik hoop op goed nieuws...
@Manouk; o wow wat super zeg! @Bieps; nee toch he! Veel sterkte meis @Miracles; jeetje wat een triest nieuws nu. Mijn duimen draaien dat het toch nog goed gaat komen @petrabr; super dat je een goed echo had @Ladyxochi; veel succes morgen. ik hoop dat er heel goed nieuws is. @nieuwe zwangeren; welkom en gefeliciteerd
@suzanne68 hoe gaat het nou met je, verlies je nog steeds bloed? Hoop dat het snel ophoudt en dat je uit je onzekere periode bent. @bieps wat vervelend meid, houd moed hoor! @lady dat is echt balen dat je tot maandag moet wachten, ik zal voor je duimen. @mamavanbas ik ga ook na de 9 maandenbeurs leuke ideen opdoen lijkt me erg gaaf! Mijn mannetje krijg ik alleen niet mee ga met mijn moeder of schoonmoeder denk ik maar die weten het allebei nog niet @miracles heel veel suc6 meid kop op, positief blijven hoor, ik duim voor je @frostie Tim en Daphne heb ik ook op mijn lijstje staan Ik voel me zelf nog steeds erg goed, vanmorgen alleen heel even licht wat duizelig maar verder geen klagen gelukkig Alhoewel ik wel blij zal zijn als ik een 1e echo heb gehad, maar dat is bij iedereen. Wel moeilijk om een dag helemaal bij te lezen jullie kletsen zoveel gezellig hoor. Liefs
MamavanBas, hihi toevallig dat je Floris ook een leuke naam vind Ik kon kiezen uit een dvd, boek of servies. Bij Joey heb ik gekozen voor het servies, nu voor het boek. De dvd heeft mijn schoonzus, dus ik kan hem daarvan lenen (hoop ik, haha)... Ging t goed bij jou? Hier was ze alweer snel weg, omdat het voor mij de tweede keer is, wist ik alles natuurlijk ook eigenlijk nog wel. Betty Boop, ja Dante is inderdaad een mooie en stoere naam, grappig dat jullie hem ook op het lijstje hebben staan, ik had de naam nog niet eerder ergens gehoord en kwam hem toevallig tegen op internet PetraBr, wat een leuke reden om ons te verlaten, haha. Super dat de echo goed was, gefeliciteerd! Syboena en miracles, ik duim voor julie dat alles toch met een sisser afloopt! Ladymoi, welkom en gefeliciteerd Twinkle, het bezoekje van MvM was erg snel, ik denk dat ze hooguit twintig minuutjes binnen is geweest, waarbij ze nog de meeste tijd besteed heeft aan het bewonderen van mijn zoon, haha. Fijn dat de test duidelijk positief is! En inderdaad, januari 2010 lijkt nog zoooo ver weg, haha. Ik neem de tweede vanaf twee jaar weer mee naar mijn werk en voor die tijd past mijn schoonmoeder op, ideaal! Ladyxochi, ook ik duim voor jou. Hoop dat jouw gevoel gelijk krijgt! Babijtje, haha, had ik nog niet zo in de gaten dat er een Babette meeschrijft, grappig! Leuke naam heb je! Smokey, Daphne is zo'n beetje de nr.1 naam van mijn vriend, was altijd mijn nr.1 naam, heb hem er toen mee aangestoken tot ik weer begon te twijfelen, haha. Echt erg Tim is ook echt heel leuk,ja Ik kan ook echt niet wachten tot mijn echo Hier verder alles goed, gelukkig