@LadyXochi Oh haha dat had ik nog niet gezien maar was voor jou bedoeld. Dacht kort het mooi af! @frostie ik vind Sanne een super leuke naam, alleen nadeel je hoort die naam al zo veel. Maar toch Sanne 1 en Daphne 2, maar dat wisselt per dag hoor hihi
@frostie nou dante heeft met een metologisch verhaal te maken het gaat over ene man die veel verdriet heeft over zijn vrouw die gestorven is en haar achterrvolligt de dood in. Hij moet dan door een aantal werelden en delen van de dood heen. Of ze elkaar uit eindelijk vinden weet ik even niet meer. Er is ook een opera van gemaakt. ( google maar eens op Dante) Hij is idd niet over bekend en dat vinden wij er ook suuper aan, wij willen niet een kindje die met 3 andere in de klas zit met dezelfde naam..> vreselijk is dat...
hallo hier nog een september mama.Ik ben volgens de berekeningen 21 sept uitgerekend.Ben 25 jaar en al moeder van een prachtige dochter van bijna 3,5 jaar.
@mijnengel welkom hier en super gefeli. Als je ook op de lijst wilt moet je mij of miracles even pben dan kunnen we de lijst even bij werken...
Hallo dames Wauw super man, iedereen reageert hier gewoon op mij! super bedankt dames! hummie...idd hier kunnen lekker kletsen over onze kwaaltjes! Hoe gaat ie ermee. heb je mij pbtje al gelezen? Lady2...idd we zijn nu met z'n tweetjes, two ladys, haha...ik hoop goed nieuws voor jou en geen bbz! andere dames...nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor de reacties! love you all!
hoi hoi mjn engel gefeliciteerd We zijn echt evenver en ik heb ook al een ander kindje, 3 en 7 maanden en ik ben 26! ik weet niet maar op een paar verschillen na bijna precies etzelfde als ik! Volgens mij ben ik aan het ijlen!
Nou dat gaat lekker zo, sorry maar moest zo veel lezen en dan onthoud je het niet allemaal meer even goed hihi
he ladym! ja heb ik even vlug gelezen vanmiddag, was aan het werk, zal het nu eens rustig doorlezen! liefs
* Inbraak * @ meisje aaaaaaahhhhhhhhhhh GEFELICTEERD!!! Zag nu pas dat je een mooie posi test had. Het is je zo gegund. Las ook dat je er zo ziek van was. Veel beterschap en... Kleintje houdt je goed vast! * uitbraak *
LadyX heel veel sterkte alvast voor morgen. Nou meid wat let je, we hebben er gelukkig geen patent op aangevraagd Hier hebben we al 2 meisjes namen (al voordat ik zwanger was) waar we uit kunnen kiezen. Jongensnamen hebben we nog niet, wil toch weer de keltische kant op, het moet bij Kylian passen en het lieft ook met een y erin (oooh wat een wensen). Dus als er iemand ideën heeft . Groetjes Anita
Wow das moeilijk en een y en een keltische en een jongens naam.. hmmm ik gaat eens puzzelen Wijziging, vind je van Brentley? Of moet de y er in en niet op het einde?
Jep, heb je toegevoegd hoor Ik hoop alleen dat het daar ook eens gezellig word, er word erg weinig gerabbeld...
Waar vind ik die hyves? Ga me nog niet aanmelden omdat ik nog niet wil dat iedereen weet dat ik zwanger ben maar over een paar weekjes misschien wel !
Nee ik heb hem op prive gezet en de mogelijkheid om hem te vinden op zoeken uitgezet dus niemand ziet het,... Ik had het namelijk liever ook niet dat iemand het zag.