September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Meiden succes vandaag!

LadyXochi, ik duim voor je meid!
    Ik hoop dat alles lekker goed zit daarbinnen!
    En dat je HCG goed gestegen is, ben heel erg benieuwd, want als t bij jou goed zit, kan t bij mij ook nog goed zitten... toi toi toi

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Het blijft wat onwennig, maar ik geloof dat ik me hier mag komen melden....

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    alle meiden met afspraken vandaag suc6

Elizabethje gefeli en welkom

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Moest net wel mijn bed uit komen... Heel erge buikpijn en rugpijn. Ik hoop dat het niet erger wordt... Als ik straks toch bij de gynaecoloog ben, dan vraag ik meteen wel hoe dat komt en wat ik er aan kan doen. Het is nu al tegen de grens van 'draaglijk' aan....
    Hahaha, zo denk ik ook de hele tijd! :D We gaan ervoor, hè?
    Gefeliciteerd en welkom!

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Thanks meiden!

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ga nog ff lekker verder slapen mannetje kwam net uit zijn werk en maakte me wakker voor een kusje doet hij altijd en ik draai me dan weer om en slaap weer verder :oops: alleen dit keer dus neit ik had honger heb eerst 4 broodjes op bed gekregen en me laptop :oops: daar kan ik soms echt van genieten nou spreek jullie straks allemaal weer als ik wakker ben hihihihihihi

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nou ik ga onze viervoeter uitlaten en naar mn werk. Ik kom vanmiddag hier wat uitgebreider kletsen.

Fijne dag meiden!

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @denise en dreamer, succes vandaag met jullie afspraken, laten weten he hoe het was?!

@ladyx, succes meid vandaag, duim voor je, hoop echt dat alles goed zit meid! ;)

@elizebetje, welkom!

@eertje, ik denk dat ik wel meedoe aan MvM, moet er nog even goed over nadenken. (had ik nog niet gedaan, ben zelf nog steeds meer aan het beseffen dat ik echt zwanger ben hihi....) ja wij gaan zondag de 22e naar de beurs, de rest vd week werken we. Jij?

Meiden, ik ben nu (morgen ) 5 week en heb er net weer ff een testje tegenaan gegooid, gewoon voor de leuk/zekerheid, gelukkig was het lijntje weer iets donkerder dan vorige week pffff, wat een geruststelling is dat dan he? :) Men zegt dat de kans maar 10% is dat het misgaat in de eerste week (en) maar als ik al jullie verhalen zo allemaal lees slaat de schrik je wel om het lijf zeg (is dat wel het juiste spreekwoord? :rolleyes: ), nou probeer nog steeds te genieten en stevig op mijn roze wolkje te zitten hoor, na de echo pas echt met een gerust hart zwanger zijn (zover het dan lukt, want het blijft altijd spannend!) Iedereen fijne dag vandaag!

liefs humm

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @eertje thanks voor het leuke stukje over trots op ons vrouwen hier op het forum enzo... Het is gek genoeg ook best wel speciaa he zo om op deze manier elkaar wel niet te kennen en mee te leven met mensen die je nog nooit gezien hebt...

Brengt mij bij de volgende vraag als richting midden april iedereen de 12 weken heeft gehad, een meeting organiseren?

@Miracles hou moed hoor meis...

@
    @Denisse veel plezier met de intake...

@LadyXochi heel veel succes en mijn duimen draaien voor een super hcg sprong...

@Dreamer1971 succes en plezier met de echo...

@Elizabethje super gefeli meis en welkom hier...

@Hummie het is een beetje logisch dat je hier de heftigste verhalen hoort op dit moment, we zijn met meer dan 75 ( inclusief de nu al vlindertjes) meiden technisch gezien schijnen er dan zo rond de 8 meiden problemen te krijgen.
    Hoe vervelend kl en naar ook... En ik hoop dat we hier met elkaar mogen blijven zonder verder uitvallers... We verdienen het allemaal...

Hier een rotnacht. Slecht geslapen en ik weet niet waardoor.
    Moet vandaag ook nog lang werken dus baal enorm..
    Geen pauze waarschijnlijk om even te rusten..

Maar we gaan ons best doen ;)

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Iedereen met een afspraak vandaag succes :D

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @ alle nieuwe mama's, we hebben een lijst ( zie link onder aan mijn berichtje.) wil je op die lijst, dan kun je het beste miracles of mij even pben met naam leeftijd en hoeveelste kindje.

Thanks, zo houden we de lijst up to date...

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    LadyXochi: Héél veel succes vandaag! Ik hoop zo voor je dat het goed zit. Dikke knuffel voor jou.

Denisse, veel plezier bij je intake.

Dreamer, succes met je echo!

Elizabethje welkom!

Verder een goede nacht gehad, de hond was gisteravond eindelijk stil, dus we konden lekker inslapen.
    Alleen begon ie vanmorgen om 6 uur te piepen. :rolleyes:

13. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    aan alle meiden met een afspraak vandaag:ik wens jullie suc6 en heel veel "plezier"
    @hummie,bloedverlies is minder,geen stolsels(ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn)
    geen pijn alleen gisterenmiddag ff 2 paracetamolletjes gepakt
    vandaag tussen 12 en 2 uur belt de gyn ff terug voor verdere afspraken en de uitslag van nog maar weer een bloedonderzoek.
    ik weet het niet,denk dat het weg is dit beebje,
    geen zere boobs en geen sterke reuk meer...
    afw88 meer kunnen we niet doen?!

alle nieuwe zwangere septmama's van harte gefeliciteerd,hoop dat alles goed is en blijft gaan en verder de dames die ik ben vergeten omdat ik 't gisteren niet op kon brengen nog cerder te lezen,thnx voor jullie steun en suc6 met alles wat jullie doen op dit moment van je zwangerschap

liefs van bieps

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hey elizabethje welkom :D

ik was de laatset dagen niet veel op dit topic, ook omdat ik het nog niet goed besefte dat ik hier nu echt thuishoor :) en omdat ik ook nog graag wilde meeleven in het NOD forum welke meiden mee zouden gaan naar de september mama's :) en daar was elizabethje er een van :))

Ikhad van de week mijn werk "problemen" verteld.. nou ik ben er helemaal uit, ik kan op 2 plaatsen beginnen.. en dus ben ik bij de eerset eerlijk geweest dat ik zwanger was, omdat ik het gevoel had at ze je dan toch afwijzen... minder bleek waar ze stelden eerder mijn eerlijkheid op prijs.. dus ik had niks meer te verliezen en ben ook eerlijk geweest naar de andere werkgever en die reageerde even positief :0 het hoort bij het leven :)

Nou dus ik ga vanmiddag werken bij mijn nieuwe wergever met ee njaar contract terwijl ze weten dat ik zwanger ben..... geweldig toch.. ik geloof het allemaal nog steeds niet, zwanger werk, geen werk, pfff XD nou ja ik ga nu langzaam ook proberen te genieten :)

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zou iemand mij trouwens erbij willen zetten op de lijst? voor 30 september? :)
    ben bang dat het fout gaat als ik daar mee ga experimenteren XD

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ alle nieuwe zwangeren: welkom!
    voor de mensen die nog in onzekerheid zitten....veel sterkte!

Ik ben geen bloed meer verloren.Mijn borsten doen echt vreselijk zeer en ik heb al last van iets van ochtendmisselijkheid,wat gelukkig echt na een uurtje wat zakt.
    Gister toch een test gedaan,omdat ik me helemaal niet meer zwanger voelde.....en vandaag gelukkig :( weer overal last van ;)

17. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Nou dames ik kom afscheid nemen, 2de echo was ook niet goed, alleen een lege vruchtzak, moet over 2 weken weer terug kijken of het dan afgekomen is anders een curretage.

Ben helemaal kapot miskraam nummer 7, hoeveel kan een mens hebben. Echt snap niet dat ik toch een gezonde zoon heb, we hebben daar zooooo veel geluk mee gehad, maar ik kap met zwanger worden, dit trek ik echt niet meer.

Meiden allemaal een voorspoedige zwangerschap en mooie baby's in september. Dikke knuffel.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elegance, welkom in dit topic. :)

Voor de meiden bij wie het is misgegaan, dikke knuffel voor jullie.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Dreamer, ook hier wil ik jou ff heel veel sterkte wensen meis.

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ Dreamer 1971

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina